Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W mojej megance przy otwieraniu samochodu wszystkie drzwi otwierają się oprócz drzwi kierowcy. Muszę zamknąć samochód i dopiero przy ponownym otwieraniu auta z centralnego mogę je otworzyć. Jakieś pomysły? :-)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Mam dobre wieści!!!

DZIAŁA! A oto co zrobiłem:

1. Odpiąłem MINUS od akumulatora

........

5. odpaliło!

 

Miałem to samo. Pilot (karta) przestał działać nagle. Obstawiłem że to wina baterii, ale niestety po wymianie to samo. Drugi pilot też nie działał. Samochód odpalał, przycisk zamykania na konsoli też funkcjonował. Na noc odpiąłem plus (+) akumulatora. łącznie 10h bez aku samochód stał. Przyszedłem rano i nic, nadal nie działa. Czytając posta "mieszel73" wpadłem na pomysł odłączyć minus (-) akumulatora. Po podłączeniu plusa (+) i minusa (-) wszystko wróciło do normy. Dziwne, ale bezpieczniej jest odłączyć plus i minus niż sam plus, trochę to wbrew fizyce i elektryce, ale coś w tym jest. powodzenia.

Edytowane przez Konraadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie. U mnie odłączanie AKU nie pomaga. UCH cyka dokładnie w momentach kiedy powinno zamknąć/otworzyć drzwi. Tylko siłowniki ani drgną. Bezpiecznik centralnego OK, ale... Po jego wyciągnięciu i zmierzeniu napięcia okazało się że mam na nim 10-11V. Mało myślę, więc pod drugi styk podałem 12V. Zamki ożyły.

 

Teraz moje pytanie. Skąd przychodzi zasilanie na bezpiecznik centralnego zamka (do kabiny)? Rozbebeszać i czyścić wszystkie styki/bezpieczniki te przy aku?

Edytowane przez migab
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie,

Zwracam się z prośbą o pomoc w postawieniu diagnozy.

Pacjent to Renault Scenic II Phase I 1,5 dCi z 2003 roku.

Na co dzień jeździ nim moja żona, ja tylko wtedy gdy coś nie działa.

Wszystko zaczęło się odkąd auto zostało na światłach i "zdechł" akumulator.

Rzecz działa się w miejscu pracy więc podjechałem swoim autem i odpaliłem sceniaka z kabli.

Po całym zabiegu ruszył jednak przestał działać wyświetlacz.

Po powrocie do domu akumulator ładował się poza autem (sami wyjechaliśmy na weekend)

Po 2 dniach (rzecz jasna ładował się krócej :)) wrzuciłem aku z powrotem pod maskę.

Silnik odpala, wyświetlacz świeci, nie działa centralny zamek.

Drzwi nie ryglują się zarówno z pilota jak i przyciskiem na desce.

Podczas próby zamknięcia/otwarcia migają światła i słychać tylko cykający przekaźnik.

Kiedy otworze drzwi "na zamkniętym" - wyje alarm.

Zdejmowałem już klemę, bezpieczniki sprawdzone, świeża bateria w karcie jednak problem nadal występuje.

Co jeszcze mogę sprawdzić i/lub ewentualnie wykluczyć?

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od akumulatora (najlepiej podmień na inny lub podłącz na kablach drugi równolegle). Dosyć często mimo iż aku niby był sprawny, to coś nie działa. Zwłaszcza, że objawy alarmu masz jak przy słabym akumulatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mnie przedrzeźniasz :?:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Udało Ci się ogarnąć temat?

Mam identyczne objawy.

Auto zamyka się od środka? (przyciskiem na desce?)

Pozdrawiam,

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9, 5.13

Połączyłem z już istniejącym tematem. -Prezes

 

Podłączyłem miesięczną wartę tej samej pojemności.

Efekt taki sam jak powyżej.

Ponadto zauważyłem, że po otwarciu drzwi zamiast alarmu słychać nieprzerwany pisk (wysoki ton).

Wcześniej auto zamknięte z karty.

Sprawdzać coś jeszcze czy gonić elektromechanika?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził bym jeszcze wizualnie stan kostek na module UPC (pod maską) i UCH (w kabinie). Najlepiej jak byś podłączył pod CLIPA i zobaczył błędy. Ogólnie to tak jak byś miał problem z alarmem i pytanie czy masz oryginalny fabryczny czy jakiś inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Czy ktoś z kolegów mógłby pomóc problem ten sam co wyżej po tym jak akumulator padł centralny zamek ogłupiał i auto się nie zamyka ani otwiera kierunki migają jakby się zamykało lecz nic się nie dzieje ze środka guzikiem z panelu nie da się również zamknąć i podczas klikania pojawia się krótkie piknięcie z przekaźnika 

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 interpunkcja - mireczek01
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Dnia 17.05.2017 o 14:02, migab napisał:

,..........Bezpiecznik centralnego OK, ale... Po jego wyciągnięciu i zmierzeniu napięcia okazało się że mam na nim 10-11V. Mało myślę, więc pod drugi styk podałem 12V. Zamki ożyły.

Witam mam pytanie gdzie znajduje się bezpiecznik od centralnego  w Megane ii. Czy chodzi ci o cały sterownik UCH, czy jest jeszcze sam bezpiecznik a ja go nie mogę znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!