Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana osłony przegubu zewnętrznego


Rekomendowane odpowiedzi

ja zgubiłem metalową opaskę trzymającą gumę osłaniającą przegub i nawet jakiś czas jeździłem tak bo nie wiedziałem o tym, na szczęście guma cała nie odpadła i tylko wyciekał smar, poradziłem sobie tak, że kupiłem smar do przegubów, wyczyściłem wszystko dookoła, odgiołem trochę gumę wycisnąłem smar z torebki, umieściłem osłonę gumową na swoim miejscu i założyłem nową opaskę metalową, wszystko śmiga jak należy :)

ps. nie wyciągałem półosi ani nie ruszałem przegubu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zgubiłem metalową opaskę trzymającą gumę osłaniającą przegub i nawet jakiś czas jeździłem tak bo nie wiedziałem o tym, na szczęście guma cała nie odpadła i tylko wyciekał smar, poradziłem sobie tak, że kupiłem smar do przegubów, wyczyściłem wszystko dookoła, odgiołem trochę gumę wycisnąłem smar z torebki, umieściłem osłonę gumową na swoim miejscu i założyłem nową opaskę metalową, wszystko śmiga jak należy :)

ps. nie wyciągałem półosi ani nie ruszałem przegubu

Pod warunkiem że nie napchalo się tam piachu, bo inaczej za długo przegub nie pochodzi ja bym to najpierw wymył
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku pneumatycznego ściągacza gdybym chciał dać do wymiany cały przegub (przerwana na maksa osłona przegubu, dużo smaru wyciekło) również jest możliwość wymiany przegubu bez wyjmowania półosi (od strony pasażera przegub), czy tu już trzeba iść na całość?

Mnie krzyknęli za regenerowaną półoś z przegubem + robocizna 500 zł. To dużo? Tyle, że u mnie Megane I ph II.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam,

oryginalne osłony są na opaskach zgrzewanych w fabryce, gdzie produkują zestawy na pierwszy montaż. U mnie w odstępie 20 tyś obie opaski rozerwały się od korozji na zgrzewie. Nic nie dało dołożenie smaru, bo przegub jeździł w zimie bez smaru. No i stukał nawet po dołożeniu smaru i opaski. Wymiana z robocizną 550. Na nowy zamiennik. Sama opaska jest dość sprytna bo ma takie zaczepy (kolce) które wchodzą w dziurki na opasce. A potem trzeba zacisną obcęgami (nie kombinerkami) taki wypuszczony garbik, który ściąga opaskę i napina ją na osłonie przegubu. Ale dla mnie to znaczy, że to wcześniej czy później znowu skoroduje i się rozleci. Dlatego wymienię tą "oryginalną" opaskę na taką z wkrętem. opaska kosztuje 3zł, a wymiana przegubu 550. Wszystko przez cięcie kosztów w fabryce. trzeba zaglądać na te przeguby co paręnaście tysięcy. Widać, że coś niedobrze, bo od środka będzie smar rozrzucony na piaście koła. Znowu producent oszczędza kosztem użytkownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!