Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bąble powietrza na desce rozdzielczej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie wygląda to na oryginał. deska jest oklejona jakąś dermą, przynajmniej tak widzę ze zdjęć. Powinna być pomalowana taką lekko gumiastą powłoką w odcieniu identycznym jak kratki nawiewów. U Ciebie widać różnicę. Przychodzi mi na myśl tylko jeden powód, wystrzelone poduchy i nieudolna naprawa deski. Raczej nic z tym teraz nie zrobisz, widocznie pod wpływem wahań temperatury puszcza miejscowo klej. A żeby się przekonać czy jest to jakaś "okleina", wyciągnij kratkę nawiewu i sprawdź czy nie ma tam zrobionej zakładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, deska jest po regeneracji po wystrzeleniu poduszki. Zobacz to jest oryginalna faktura deski

 

post-3433-0-57099800-1477856720_thumb.jpg

 

"plastikowa" ty masz jakiś skaj naklejony. Przyjrzyj się łączeniu z kratką nawiewu. Na oryginalnej jest prosta krawędź, nie ma "zagięcia" materiału. Zresztą zdejmij tą boczną lewą osłonę której nie ma na moim zdjęciu i zobacz jak wygląda łączenie. Ciągnij na bok, jest na zatrzaskach.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh.. wychodzi na to, że macie rację.

 

Kurde teraz zastanawiam się jak to można naprawić... bo jak w przyszłości będę chciał sprzedać ten samochód to pewnie przez taką deskę cena poleci w dół a samochód jest naprawdę w dobrym stanie...

 

Dodano: 30 paź 2016 - 22:32

i jeszcze jedno...

Czy jeśli nie daj boże poduszka pasażera by wystrzeliła to czy rozerwie w sposób poprawny tą "dermę" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla własnego bezpieczeństwa sprawdź, czy masz poduszkę i wymień deskę na oryginalną. Wiem, że to koszty, ale przy sprzedaży powinny się zwrócić. Taki stan deski, jak na zdjęciach nie jest zbyt zachęcający dla potencjalnych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka deska to około 400 zł... kurde trochę dużo :( Samochód kupiłem 4 miesiące temu i wymieniłem w nim wszystkie amortyzatory, maglownice, poduszkę pod silnik, osuszacz + oczywiście rozrząd itd.

A teraz jeszcze deskę będzie trzeba kupić... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 zł to i tak niedrogo. Kilka lat temu znajomemu popękała deska w megane II bo była też regenerowana. Zapłacił za używaną nieuszkodzoną 1200 zł i jeszcze 250 za wymianę. O dziwo poduszkę miał na miejscu i to oryginalną od tego samochodu (sprawdzone w ASO). Chyba nie było wystrzału, tylko ktoś w inny sposób uszkodził deskę i musiał ją naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz ze wzrostem popularności auta ceny części spadają, tylko się cieszyć. Dziwi mnie tylko, dlaczego ktoś przed sprzedażą bawi się w takie druciarstwo z oklejaniem byle czym zamiast wymienić i po sprawie. Przypuszczam, że za oklejenie deski też trochę musiał zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deska była pewnie regenerowana ładnych parę lat temu. Wtedy pamiętam regeneracja kosztowała ok 400zł, a nowa tak jak pisał Yetiq ponad 1000zł. Tak z ciekawości kiedy samochód trafił do Polski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli naprawiana deska w czasach, gdy używana była bardzo droga. Jak chcesz zobaczyć czy masz poduszkę, to zdejmij schowek jak do wymiany filtra kabiny (szybko i łatwo) Mój odnośnik. I spójrz od dołu pod deskę. Będzie widać czy jest poduszka i jaki jest stan deski ze strony poduszki.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!