Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Marcinex1233

Scenic III phI Kupię Granda Scenica II lub III

Recommended Posts

Witam

Chce kupić Granda Scenica II lub III posiadam 25-30 tyś. zł. Pytanie skupić się na II czy III i czy benzyna czy diesel (jakie konkretnie silniki)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

30+ musisz wydać za fajnego scenica iii do 25 myślę że wyrwiesz bardzo dobrą ii.

Silniki bardziej wybiera się pod zastosowanie auta, czyli jak dużo będziesz nim jeździł i co woził.

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głównie miasto, w wakacje z dziećmi jakieś krótkie trasy, do jednej dłuższej po Polsce

Edytowano przez aston76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj opinii na temat silników benzynowych i wybierz sam.

Wszystko znajdziesz tutaj na forum.

Edytowano przez AdamiGo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chce kupić Granda Scenica II lub III posiadam 25-30 tyś. zł.

Za takie pieniądze tylko II ph II z końca produkcji. Samochód sprowadzisz do 25 tyś zł ze sprawdzonym przebiegiem i pełnym wyposażeniem.

Porobisz opłaty, zrobisz rozrząd, zmianę płynów eksploatacyjnych, hamulce i ogólnie co trzeba i może zamkniesz się w 30 tyś.

Teraz silnik jeżeli ma to być Grand to do sprawnego poruszania się polecam 2,0 16V F4R (najlepiej w wersji z turbo 163KM) lub 2,0dci.

Reszta też pojedzie ale z tą masą musi być dużo "niutków" żeby sprawnie rozpędzać gablotę ;)

Silniki benzynowe 2,0 dość dużo palą ale dobrze znoszą gaz. 2,0dci (od Nissana) trudno znaleźć z niskim przebiegiem, ale generalnie te silniki są bardzo trwałe.

LINK1

LINK2

Scenica III w tej kwocie i dobrym stanie będzie trudno znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oba warte zobaczenia.

Pierwsze ogłoszenie to samochód teoretycznie od prywatnej osoby i maksymalnym wypasem jakie dawało Renault w tamtym czasie. (Może brak pełnej skóry ale to kwestia gustu)

Drugie ogłoszenie, trochę lipa że nie ma czujników cofania. Za to ma uchylną tylną szybę.

Zdjęcia w obu przypadkach ciemne więc trudno coś wywróżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nr 1 dla mnie bardziej. W jednych rękach 4 lata, od prywatnej osoby a nie od handlarza. Wersja fajna, obejrzyj na żywo.

 

Nr 2:

-brak napisu na tylnej klapie;

-źle osadzone radio;

-chyba lakierowana tylna lewa strona, łącznie z obramowaniem drzwi. Brak śladów po przytrzaśniętej klamrze pasa (na obramowaniu prawych drzwi jest kilka rys, często się tam zaplątują i rysują). Dodatkowo brak plastikowej ramki otworu ryglującego drzwi w lewych drzwiach przy progu (dolny tylny narożnik), po prawej jest.

-niedokładnie spasowana ramka wokół mieszka dźwigni zmiany biegów, pewnie od strony radia połamane zatrzaski. Jeżeli już tak odstaje będzie wyskakiwać (przerobione na własnej skórze).

-radio raczej bez mp3;

-dziwne że zewnętrzne zagłówki II rzędu są materiałowe a nie z plastikowego byka. Są w wersji z tzw pakietu "rodzina", rozkładane w kołnierz dla dziecka, dziwi mnie że są z innego materiału...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś przygody z tyłu, ale chyba niewielkie. Wgniecenie widoczne, brak jednej zaślepki listwy tylnego zderzaka, te dwie sprawy mogą mieć związek ze sobą. Strasznie zdemolowany panel sterowania szybami, w moim samochodzie po 200000 km. miał ślady użytkowania ale nie był tak zdemolowany. Miałem drobne przetarcia koloru, ale nie zerwany materiał. Podobnie zmęczony przycisk zwalniania hamulca ręcznego. "Wisi" tylna wycieraczka, pewnie już zużyte mocowanie. Nowa w ASO to ok. 140 zł. Używana raczej może być tylko gorsza ;) Zewnętrzne zagłówki w II rzędzie chyba nie z tego samochodu, nie ten materiał i przeszycia. Górne kratki zderzaka chyba powinny być w innym kolorze (srebrne?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Super wersja. Jak dla mnie to przód i tył był robiony. Jak zwykle to nie dyskwalifikuje samochodu o ile sprzedawca uchyli rąbka tajemnicy :P

Zagłówki jak dla mnie są OK, jest to wersja rozkładana na szyję dziecka więc pewnie nie robili tego w skórze.

To też daje odpowiedź kto tym samochodem jeździł (kobitka + dzieci) dlatego też tak zdarty panel sterowania szybami i uchwyt drzwi, ale to jest pryszcz.

Stosunkowo ciemno wygląda wykładzina na podłodze, tak więc do sprawdzenia złącze R2 pod fotelem kierowcy (czy jest tam sucho).

Wycieraczki są chyba źle ustawione, no i nie widzę grzanych siedzeń co przy skórze może trochę boleć w zimie.

Do sprawdzenia przebieg, był serwisowany w ASO ale pytanie z jakiego kraju został sprowadzony?

Ogólnie wart zobaczenia B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w domu od 10 lat (od nowości) jeździmy z żoną, ona dużo więcej. Samochód przez 3,5 roku jako pierwszy w domu i wożenie młodej od wieku 1 roku czyli jedzenie, picie i inne atrakcje w samochodzie. Od końca 2010 r. i przebiegu 90000 km do teraz (138000 km) jako drugi ale do wożenia po Warszawie już dwójki dzieci, młodego od urodzenia. I o ile straty na materiałowej tapicerce bywały (plamy) i trzeba było ją wyprać dwa razy to elementy plastikowe nie noszą śladów zniszczeń a buty dzieciaków czasem się z nimi stykają. Tak samo panel sterowania szybami nosi ślady zużycia (przetarcia), ale nie jest aż tak zniszczony jak w pokazywanym egzemplarzu. Przypominam że jeździ tym samochodem głównie kobieta która nie zawsze ma krótkie paznokcie i wnętrze pojazdu dosyć szybko po sprzątaniu przypomina wnętrze damskiej torebki czyli wiele różnych potrzebnych w podróży rupieci można tam znaleźć: miarka, listwa podłogowa, fragment wykładziny podłogowej na wzór, skrawek płytki podłogowej (gres), ścinek płyty OSB, wzornik blatów kuchennych i laminatów meblowych, paczka (otwarta) chrupek, zapas Mamby, woreczki po kanapkach, zabawki młodego... dalej już nie będę wymieniał.

 

Co do zagłówków: moim zdaniem powinny być wszystkie wykończone jednym materiałem (sam mam takie w żony samochodzie), nie jestem pewien czy w Grandach były dostępne, inne prowadzenie pasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłosta za rok produkcji: w tytule 2007, w opisie 10.2006. Czy ci handlarze mają wszystkich za idiotów?

 

Zdejmowane wycieraczki i prawa zbyt nisko zainstalowana, prawdopodobnie coś grzebane przy podszybiu. Z Holandii i bez haka?? :blink: Nawigacja na wiele się nie przyda, ale jest. ESP/ASR brak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czemu nawigacja na wiele się nie przyda. Miałem już Scenica II 2008 rok z Holandii i wgrałem sobie mapy Polski itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mapy do tej nawi nie są aktualizowane od 2013 roku, a zmian od tego czasu zaszło sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz w SIIIphIII mam R-Link z nawigacją TomTom. Mimo aktualizowania masy dróg nie ma. Wątpię więc żeby Cabasse było aktualniejsze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może coś napisać na temat tego auta

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-16v-lpg-oplacony-7-osob-2007r-panorama-navigacja-czujniki-rozrzad-ID6yY4C9.html

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:56

Skoro nikt na temat auta nic nie może napisac ani polecić nic 7-mio osobowego to może chociaż pomoc w okolicy kto ma CLIP

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:57

CLIP w okolicy tego auta AUTO

Edytowano przez Marcinex1233

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten z linka jest ładny, ale raczej bez dokonanych formalności (normalne holenderskie tablice). Z własnego doświadczenia: samochód z Holandii z instalacją gazową i przebiegiem 170000 km? Kupiłem niegdyś ośmioletni samochód z przebiegiem 147000 km. Chwilę później licznik przeskoczył mi na 260000 km a nikt nie potrafił oszacować rzeczywistego... Mechanika pod wieloma względami z czasem pokazała że chyba przetrwał więcej niż 300000... Więc bądź ostrożny z samochodem który mając LPG (i to nie tanie) przejeżdżał 17000 km rocznie. Sprawdź też czy masz w okolicy gazownika który podejmie się serwisowania takiej instalacji. Dowiedz się do kiedy ma homologację na butlę.

 

ASR nie ma, bo nie ma wyłącznika. Nie daj sobie wmówić że nie wszystkie wersję nie miały wyłącznika. Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna tak, dwustrefowa nie występowała.

 

Wygląda ładnie, ale nie napalaj się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem niegdyś ośmioletni samochód z przebiegiem 147000 km. Chwilę później licznik przeskoczył mi na 260000 km

Tak po prostu przeskoczył ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak po prostu. Jeszcze zwykły mechaniczny licznik. Ktoś go chyba trochę brutalnie cofał i tak wyszło. Chodzi mi o to że samochód z fabrycznym gazem z Holandii prawdopodobnie przejechał więcej niż 17000 km. Rocznie i zalecam ostrożność przy kontaktach z takimi pojazdami. Można dla porównania przejrzeć ogłoszenia holenderskie (www.marktplaats.nl) i wyrobić sobie własne zdanie o cenach i przebiegach. Każdemu z poszukujących kolejnego pojazdu życzę by udało się trafić jak najlepszy egzemplarz, a moje ostrzeżenia mają na celu pomoc w poradzeniu sobie z taką sytuacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam natomiast inne doświadczenia niż kolega Pizza. Mój szczeniaczek z NL z gazem montowanym w serwisie (G3) był sprowadzony w zeszłym roku.

Przebieg potwierdzał NAP i było 170 tyś km przy samochodzie z 2008 r. Instalacje montowane w Holandii są to jedne z najlepszych i najbardziej

wytrzymałych konstrukcji co potwierdził mój gazownik. Ponadto samochody z Holandii są dobrze serwisowane, również pod względem LPG.

Prawdą jest natomiast że nie wszystkie warsztaty LPG mają możliwość podłączenia się w celu diagnostyki.

Butle mają przegląd na 10 lat i homologacje na 20 lat. Koszt przeglądu butli w mojej okolicy to 320 zł (przedłużenie o kolejne 10 lat).

Holendrzy pozbywają się tych aut ze względu na elektronikę która w bogatych wersjach jest bardzo kapryśna (cabasse tronic, HF, etc.).

Ponadto zbliża się 200 tyś. km więc konieczność zrobienia kompletnego rozrządu wraz z KZFR co u nich jest bardzo drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że wszystkie są złe, ale mam duże wątpliwości gdy czytam opisy polskich handlarzy którzy często nie wiedzą co akurat ściągnęli i co oferują. A gdyby mogli to własną matkę jeszcze mogliby sprzedać by uwiarygodnić... Oczywiście nie każdy handlarz samochodami to oszust, ale duża ilość znakomitych przedstawicieli gatunku robi gębę reszcie rzetelnych ludzi...

 

Do adremu ;) Jeżeli będzie dysponował wiarygodnymi dokumentami potwierdzającymi przebieg, samochód da się przejrzeć w serwisie (ale nie u jego znajomego) i oględziny wypadną dobrze to czemu nie. Ponawiam apel: niezależnie czy samochód krajowy, czy sprowadzany: PODCHODZIĆ DO SPRAWY NA ZIMNO, emocje zostawić w domu. Planujecie wydatek swoich oszczędności i należy dokładnie to przemyśleć by uniknąć niepotrzebnych problemów i nerwów z tym związanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co powiedzie o silnikach Grand Scenic II 1.9 Dci (2007-2009) pytam bo omijam ja w poszukiwaniach

 

Dodano: 16 lip 2017 - 11:20

Proszę o ocenę

1


Chodzi o wygląd i jedno mnie zastanawia wersja full a po kierownicy widać brak tempomatu, czy to możliwe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem GSII Privilage i też nie miał tempomatu, nie ma reguły. Dla mnie zbyt dobrze obrobione i przesycone kolorami zdjęcia, więc nie będę się wypowiadał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×
×
  • Utwórz nowe...