Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupię Granda Scenica II lub III


Marcinex1233

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ktoś może coś napisać na temat tego auta

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-16v-lpg-oplacony-7-osob-2007r-panorama-navigacja-czujniki-rozrzad-ID6yY4C9.html

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:56

Skoro nikt na temat auta nic nie może napisac ani polecić nic 7-mio osobowego to może chociaż pomoc w okolicy kto ma CLIP

 

Dodano: 11 lip 2017 - 19:57

CLIP w okolicy tego auta AUTO

Edytowane przez Marcinex1233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z linka jest ładny, ale raczej bez dokonanych formalności (normalne holenderskie tablice). Z własnego doświadczenia: samochód z Holandii z instalacją gazową i przebiegiem 170000 km? Kupiłem niegdyś ośmioletni samochód z przebiegiem 147000 km. Chwilę później licznik przeskoczył mi na 260000 km a nikt nie potrafił oszacować rzeczywistego... Mechanika pod wieloma względami z czasem pokazała że chyba przetrwał więcej niż 300000... Więc bądź ostrożny z samochodem który mając LPG (i to nie tanie) przejeżdżał 17000 km rocznie. Sprawdź też czy masz w okolicy gazownika który podejmie się serwisowania takiej instalacji. Dowiedz się do kiedy ma homologację na butlę.

 

ASR nie ma, bo nie ma wyłącznika. Nie daj sobie wmówić że nie wszystkie wersję nie miały wyłącznika. Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna tak, dwustrefowa nie występowała.

 

Wygląda ładnie, ale nie napalaj się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po prostu. Jeszcze zwykły mechaniczny licznik. Ktoś go chyba trochę brutalnie cofał i tak wyszło. Chodzi mi o to że samochód z fabrycznym gazem z Holandii prawdopodobnie przejechał więcej niż 17000 km. Rocznie i zalecam ostrożność przy kontaktach z takimi pojazdami. Można dla porównania przejrzeć ogłoszenia holenderskie (www.marktplaats.nl) i wyrobić sobie własne zdanie o cenach i przebiegach. Każdemu z poszukujących kolejnego pojazdu życzę by udało się trafić jak najlepszy egzemplarz, a moje ostrzeżenia mają na celu pomoc w poradzeniu sobie z taką sytuacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam natomiast inne doświadczenia niż kolega Pizza. Mój szczeniaczek z NL z gazem montowanym w serwisie (G3) był sprowadzony w zeszłym roku.

Przebieg potwierdzał NAP i było 170 tyś km przy samochodzie z 2008 r. Instalacje montowane w Holandii są to jedne z najlepszych i najbardziej

wytrzymałych konstrukcji co potwierdził mój gazownik. Ponadto samochody z Holandii są dobrze serwisowane, również pod względem LPG.

Prawdą jest natomiast że nie wszystkie warsztaty LPG mają możliwość podłączenia się w celu diagnostyki.

Butle mają przegląd na 10 lat i homologacje na 20 lat. Koszt przeglądu butli w mojej okolicy to 320 zł (przedłużenie o kolejne 10 lat).

Holendrzy pozbywają się tych aut ze względu na elektronikę która w bogatych wersjach jest bardzo kapryśna (cabasse tronic, HF, etc.).

Ponadto zbliża się 200 tyś. km więc konieczność zrobienia kompletnego rozrządu wraz z KZFR co u nich jest bardzo drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że wszystkie są złe, ale mam duże wątpliwości gdy czytam opisy polskich handlarzy którzy często nie wiedzą co akurat ściągnęli i co oferują. A gdyby mogli to własną matkę jeszcze mogliby sprzedać by uwiarygodnić... Oczywiście nie każdy handlarz samochodami to oszust, ale duża ilość znakomitych przedstawicieli gatunku robi gębę reszcie rzetelnych ludzi...

 

Do adremu ;) Jeżeli będzie dysponował wiarygodnymi dokumentami potwierdzającymi przebieg, samochód da się przejrzeć w serwisie (ale nie u jego znajomego) i oględziny wypadną dobrze to czemu nie. Ponawiam apel: niezależnie czy samochód krajowy, czy sprowadzany: PODCHODZIĆ DO SPRAWY NA ZIMNO, emocje zostawić w domu. Planujecie wydatek swoich oszczędności i należy dokładnie to przemyśleć by uniknąć niepotrzebnych problemów i nerwów z tym związanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiedzie o silnikach Grand Scenic II 1.9 Dci (2007-2009) pytam bo omijam ja w poszukiwaniach

 

Dodano: 16 lip 2017 - 11:20

Proszę o ocenę

1


Chodzi o wygląd i jedno mnie zastanawia wersja full a po kierownicy widać brak tempomatu, czy to możliwe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem GSII Privilage i też nie miał tempomatu, nie ma reguły. Dla mnie zbyt dobrze obrobione i przesycone kolorami zdjęcia, więc nie będę się wypowiadał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam się chyba działo z przednią szybą bo jest flek dookoła czujnika wycieraczek.

Ponadto zdjęcia robione tak żeby ukryć prawy próg, prawdopodobnie wgnieciony.

Ogłoszenie przerobione z innego więc opisy się nie zgadzają np. 1900 benzyna czy multi-funkcyjna kierownica.

Autko od handlarzy więc więcej kwiatków znajdziesz już na miejscu.

Co do silnika 1,9 dci to nie ma tragedii, ale przy ewentualnych naprawach dużo więcej ciągnie po kieszeni.

Jak już chcesz diesla to szukaj 2,0 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówili o tamtych handlarzach - "Czarodzieje z Płocka". Zdjęcia obrobione i trudno coś zauważyć. W nagłówku w opisie, że diesel, a później dopiero, że benzyna. Czyli pewnie szablonowo wstawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni się zajmują sprzedażą głównie Espace IV i są z tego znani w całej Polsce. Kilkadziesiąt Espaców na placu robi wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!