Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megi gaśnie na dohamowywaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mam żadnych błędów na clipie ani ikonki service po prostu magia w ciemno części wymieniać co to jest za auto, hmmmm ktoś cos wie na ten temat albo podobne objawy

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może problemem, nie są błędy, tylko stan silnika. Może jak będziesz miał podpiętego pod komputer niech mechanik sprawdzi jego parametry jak temperatury, ciśnienia na czujnikach itp. Może odstają od normy. Jaki ma przebieg i czy jesteś pewien jego autentyczności (sprawdzałeś w ASO)? Pamiętaj, też że mechaniczne uszkodzenia nie będą "produkować" błędów.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ja to rozumiem ale to sie mu teraz zaczęło dziać jak wymieniłem przepustnicę, zslalem przed wczoraj wtyczkę kontaktem i wczoraj mi juz zgasł tak jak zawsze, nie wiem z czym to może być rozrząd źle ustawiony no chyba nie, pamiętam kiedys jak mechanik wspomniał mi o dużym ciśnieniu w kolektorze i że to może być wina przepustnicy wiec dla tego postanowiłem ja wymienić a do tego falowanie obrotow, po wymianie wszystko ok do pewnego czasu i tak 4dni po zaczol gasnąć, potem bym robiony rozrząd, programowanie przepustnicy, katalizator sondy a teraz wymienię ten czujnik na nowy ale nie jestem prekonany że to z tym ...

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyczyściłeś czujnik i nic nie dało to nie wymieniaj, szkoda kasy. Jak masz załóż jeszcze starą przepustnicę i wcale nie trzeba jej przyuczać (na 100%). Po niewielkim czasie komputer sam wyreguluje obroty (na początku będą wyższe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no nie wiem a jak die rozprogramuje?

 

Dodano: 27 lis 2016 - 14:21

Jak wypiolem ten czujnik to auto bylo bardzo słabe ale nie zgaslo wiec nie wiem czy to z tym czy nie

lapka2.gif

Regulamin pkt.5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie rozprogramuje, wymieniałem z 2 lata temu i nic się nie programowało. Dodatkowo niedawno zamieniałem przepustnicę w celu sprawdzenia z moim 2.0 z cabrio (jest taka sama) i w obydwu po pewnym czasie wchodził na normalne obroty. Zresztą poszukaj na forum.

było bardzo słabe ale nie zgasło wiec nie wiem czy to z tym czy nie

Patrząc na to, to może być zawór KZFR (sprawny zawór jest po to aby zwiększać moc silnika, zmieniając geometrie otwarcia zaworów i jest sterowany przez czujnik wałka rozrządu)). Ale on już jest drogi nowy (używki też nie są tanio), ale to by mogło pasować, że nie ma błędów (przy jego uszkodzeniu). Zmiana jego geometrii czasami powoduje problemy z odpalaniem i wolnymi obrotami i mocą. Musiałbyś się dogadać z kimś na podmiankę. Ewentualnie poczytaj tutaj jak go sprawdzić (temat rzeka): Mój odnośnik Skoro nie gasło to musisz iść w tym kierunku, albo zaworu, albo czujnika. Coraz bardziej jestem za zaworem.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no jak zostawiłem go na noc to musiałem go zapalić 2x bo za 1x zgasł obroty 1100 i koniec, za 2gim razem spoko, jeszcze kiedyś no i sporadycznie jak odpalę samochód to taki dziwny dźwięk jakby sie coś tłukło, kiedyś czytałem że to może być to kolo zmiennych faz, wiec szukałem rozwiązania i pytałem, odpowiedzieli mi że może coś sie zawiesiło to sie tym nie przyjąłem tak po prostu, czasami dźwięk z tego kzfr jest raz na mc i tak czasami raz na mc musze 2x palic auto.

Rozrząd był robiony i kolo jeszcze bylo ok, możliwe żeby sie posyłało w ciągu 2mc ??

 

Dodano: 28 lis 2016 - 07:05

Kolego a podałbyś mi lokalizacje tego zaworu, on jest pod osłoną rozrządu?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no jak zostawiłem go na noc to musiałem go zapalić 2x bo za 1x zgasł obroty 1100 i koniec, za 2gim razem spoko, jeszcze kiedyś no i sporadycznie jak odpalę samochód to taki dziwny dźwięk jakby sie coś tłukło

Tak, wg mnie masz uszkodzone koło zmiennych faz. Można z tym jeździć, ale może być słychać terkotanie zaworów. No i często zapala na 2 razy, lub raz z dodaniem gazu.

Kolego a podałbyś mi lokalizacje tego zaworu, on jest pod osłoną rozrządu?

W linku wcześniejszym wszystko jest napisane, przeczytaj cały. Mówiłem, że temat rzeka - strona 3 post 47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, może warczeć i oprócz denerwowania podczas uruchamiania nic więcej nie zrobi, Gorzej jak zaczyna terkotać podczas jazdy na niskich obrotach, to bardziej denerwuje. Jeżeli zmienisz olej na nowy 5w40 to na moment mu przejdzie (rzadszy olej). Czujnik jest na jednej śrubce i można go spokojnie wykręcić. Ja uruchamiałem nawet z wykręconym silnik (ale z zatkanym otworem bo olej pryska) i patrzyłem czy tłok w zaworze się przesuwa (jeżeli się przesuwa to jeszcze nie znak, że jest na 100% sprawny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcę i zobaczę podobno jest gdzieś przy pierwszej cewce poszukam i pogrzebie nic mi przecież nie szkodzi ☺

 

Dodano: 28 lis 2016 - 18:26

Wymieniłem czujnik dolałem trochę oleju do silnika, no i niby jest ok tylko zastanawia mnie dziwny przeskok pomiędzy obrotami na rozruchu np jak zapale to mam 1100 może więcej a potem spada nagle na 600 i potem wzrasta na 900. Silnik przy 600 sie dławi

P.s wyciągiem ten elektrozawór od kzft no i servis, chech inspection no i silnik chodzi normalnie , dodałem gazu i jak spada to zaczyna chodzić jak traktor

Hmmm kurde chyba silnik sie dławi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np jak zapale to mam 1100 może więcej a potem spada nagle na 600 i potem wzrasta na 900

Policz po ilu sekundach. Ważne, bo od około 10 sekundy zaczyna działać zawór.

zaczyna chodzić jak traktor

Zaczyna bo brak sterowania kołem ZFR. Silnik będzie pracować, ale moc będzie miał mniejszą.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!