Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pompka paliwa ręczna - "gruszka"


Rekomendowane odpowiedzi

Ok.

Tak w wielkim skrócie się postaram.

Wymieniłem filtr (pod blokiem - nic przyjemnego) sama instalacja wydaje się prosta , oczywiście za drugim podejściem pewniakiem łatwiej. Ja jako laik trochę się pomęczyłem. Dostęp względnie przyjemny ale kółko wygodniej zdemontować. Oczywiście w śniegu zagubiłem jedną śrubkę i drucik blokujący czujnik wody :D.

Gruszka u mnie nie działała więc zalałem filtr paliwem -uff na szczęście zadziałało :). Inna sprawa naoglądałem się na internetach jak zdemontować filtr i co wam powiem to wam powiem, u mnie to było jeszcze inaczej. Jakaś zardzewiała "blacha" żadnej objemki itp. Filtr się wysuwało z "zaczepów" ale wsunąć to już nie lada wyczyn. Mam nadzieje, że filtra nie zgubie. Hm dziwi mnie tylko, że przed wymianą i po wymianie w przewodzie paliwowym z filtra na silnik lecą bąbelki powietrza czego nie widać wcześniej miedzy gruszką a filtrem. Macie jakieś pomysły na to? A i jeszcze jedno pytanie. Zaworek zwrotny jak bym zamontował między filtrem a gruchą to: rozumiem przeciąć przewód i jakoś wcisnąć zaworek i tyle? Może oczywista oczywistość ale wole zapytać:)

Pozdrawiam i dzięki Panowie za pomoc bez Was nie dał bym rady.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagnij przewod paliwowy przed pompa paliwowa zaciagnij paliwo <uwaga jest nie dobre w smaku> i szybko zaloz przewod spowrotem do pompy.nastepnie przy filtrze paliwa na gorny odkrecany plastikowy odpowietrznik zaloz gumowy wezyk z koncem zanurzonym w czystym paliwie,odkrec troche odpowietrznik, naciskaj gruszke az do momentu gdy prez wezyk zanurzony w paliwie przestanie wylatywac powietrze,przy wcisnietej gruszce zakrec odpowietrznik i tyle. w przewodzie paliwowym tym przezroczystym nie powinno byc juz paliwa chyba ze masz nieszczelnosc gdzies i sie zapowietrza

paliwo w ukladzie sie nie cofnie jezeli wszystkie przewody sa szczelne i sa szczelnie zalozone na laczeniach.przy zimnym silniku w mrozy przewody sa twarde i sztywne i gdzies przy malej nieszczelnosci przy zimnym silniku powoli zacznie sobie zaciagac powietrze w efekcie czego jest te niby cofanie sie paliwa.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

 

U mnie we Fluence ten sam problem. Auto zaczynało kiepsko palić na mrozach, w końcu dziś kompletnie przestało. Wymieniłem świece, bo nie były od nowości wymieniane, a mam juz 80 kkm. Nie pomogło. Zauważyłem przy gruszce od paliwa powietrze zbierające się w przewodach. Zdemontowałem gruszkę z szybkozłączek, ma ona w sobie zaworek zwrotny. Można prosto sprawdzić czy działa dmuchając w jeden i drugi króciec. Niestety zaworek u mnie delikatnie puszcza, co by tłumaczyło fakt, że jak auto dłużej postoi to nie odpala. Byłem przed chwilą w ASO. Koszt nowej gruszki to UWAGA... 1070 zł (cenzura). Zastanawiam się nad montażem innej gruszki, ale z tego co widzę to żadna nie ma szybko złączy. Nie chcę rzeźbić przewodów, jestem zwolennikiem oryginału. Numer gruszki wg renault to 164460063R. Ma ktoś może dojście do zamiennika w dobrych pieniądzach?

 

Na forum wysławiamy się cenzuralnie :!:

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak chyba się skończy. Albo można uciąć oryginalny przewód idący do filtra i założyć zaworek zwrotny za 5zł na opaskach. Nie lubię takiego kombinowania, ale nie ma wyjścia.

 

http://allegro.pl/zawor-paliwa-zwrotny-srednica-8-mm-plastikowy-i6686063478.html

 

Dwie trytytki i sprawa załatwiona

Edytowane przez Wojtimx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy podgrzać suszarką/opalarką i wężyk zmięknie. Mimo uszkodzonej gruszki niestety nie pomogło, ale zauważyłem bomble w rurce między filtrem a pompą, pewnie jest nieszczelność na złączce. Właśnie zabieram się do pracy

 

Dodano: 23 sty 2017 - 19:23

Opisuję rozwiązanie mojego problemu z odpalaniem:

 

1. Uszkodzony zaworek w gruszce - założyłem dodatkowy zaworek za gruszką

2. Przytkany filtr paliwa - z powodu złej jakości filtr zaszedł parafiną na wskutek czego bomblowało w przewodach

3. Nowe świece żarowe spaliły się w ten sam dzień! Uwaga, polecam wszystkim zmierzyć nowe świece zaraz po zakupie omomierzem. Moje nowe świece wytrzymały 1 dzień i idą na reklamację! Świece, które są założone na aucie można również zmierzyć bez wykręcania. Jest to nauczka, że nie ma co kupować towaru z dolnej półki. Auto po założeniu zaworka i dwóch starych, sprawnych świec odpala bez problemu na -10C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!