Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zauważyłem w moim nowym MIV że delikatnie ścierają mi się opony na osi przedniej od strony wewnętrznej. Byłem w serwisie na ścieżce pokazało wynik -0,3 a powinno być -0,1 Serwis twierdzi że opony które mam (jeździły w Lagunie II bez ścierania) mogły być już starte w poprzednim aucie z czym oczywiście się nie zgadzam. Twierdzą, że gdyby to były opony na których wyjechałem z salonu należały by mi się nowe. Zbieżność zostanie ustawiona, jednak teraz pytanie o co mam walczyć z serwisem skoro opony były moje i wcześniej używane? Macie jakieś rady pomysły? Wina ewidentnie nie jest po mojej stronie a opony zjadło delikatnie ale jednak.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety serwis ma poniekąd dobry argument. Raczej nie będziesz w stanie udowodnić, że właśnie w tym samochodzie się wytarły. Zawsze mogłeś założyć wytarte opony, rozregulować zbieżność i liczyć na wymianę.

Z innej beczki, takie wytarcie opon wskazuje raczej na ujemny kąt pochylenia swożnia zwrotnicy, a nie złą zbieżność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Opony na śmietnik bo zostały 4mm. Kąt pochylenia ustawiony i założone letnie Micheliny :) już po sprawie.Gdybym ścieranie przed ustawieniem wystąpiło by na oponach "oryginalnych" to oddali by mi nowe, a tak nie mogę im niczego zarzucić jak pisał kolega wyżej więc nie walczyłem z wiatrakami bo i tak zimówki miały swój ostatni sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4m to juz granica opony zimowej... Niestety bezpieczeństwo cenię wyżej niż pieniądze na nowe opony ;)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Czy zmieniono konstrukcje nie wiem, ale kąt pochylenia można regulować.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prosto21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MI to lotto ,tylko pomyślałem że serwis "goli jelenia" za usługę na wykonanie której nie pozwala konstrukcja zawieszenia(jak w starszych), no chyba że serwis wychodzi z założenia że ustawia zbieżność a kasuje za wszystko lub kolega myli pojęcia ,należało by się sprostowanie bo zaraz inny user pojedzie kąty ustawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę cię sprostować że jeleń nie był golony i nie płacił bo kąt pochylenia był inny niż przewiduje to norma i wykonano to bezpłatnie.Do tego dostałem wydruk z ustawienia w którym jest napisane POCHYLENIE :)

Edytowane przez Prosto21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Mam ten sam problem co kolega. Mam zmieniona regulacje pochylenia w megane 4. Serwis za usługę chce 180 zł bo jak twierdzi,, wjechałem w dziurę,,  i się przestwilo. To w ogóle normalne że serwis chce kasę? Auto na gwarancji. Samochód podczas jazdy ściąga w bok i widać ze auto krzywo stoi. Serwis mówi ze wszystkie części są ok a konstrukcja pozwala na regulowanie pochylenia. 

Edytowane przez kamil007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil007 napisał:

Serwis za usługę chce 180 zł bo jak twierdzi,, wjechałem w dziurę,,  i się przestwilo. To w ogóle normalne że serwis chce kasę?

Normalne. W Toyocie też mi się lekko przestawiła i też firma musiała zapłacić. Nie musisz tego robić w ASO jak nie chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!