Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyciągnie wtryskiwaczy w Megane II 1,5 dCi 2004 101 KM


tomaszb2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W celu sprawdzenia wtryskiwaczy, chce je zdemontować. Czy zazwyczaj są z tym problemy? W sensie zapieczone wtryski nie chcą wyjść lub trzeba jakiś sztuczek magicznych, żeby je wyciągnąć itd? Wiadomo, że każdy przypadek jest indywidualny ale po wymianie świeć żarowych w peugeocie 307 1,6 hdi wole zapytać wcześniej. ;)

Jakby wyszło coś nie teges z wtryskami to lepsza używka czy regenerować stare?

Z góry dziękuję za każdą uwagę czy wskazówkę związaną z powyższym tematem. :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Najlepsza amatorska metoda na sprawdzenie wtrysków to test przelewowy. Jak go przeprowadzić znajdziesz na forum lub yutubach. Demontując wtryski i tak wzrokowo nic nie sprawdzisz. Musiał byś mieć dojście do specjalistycznych narzędzi typu stół probierczy do wtrysków. Jakbyś się jednak upierał z tym demontażem to musiałbyś użyć narzędzia tego typu: http://allegro.pl/sciagacz-bezwladnosciowy-do-wtryskiwaczy-wtryskow-i6261185613.html

Co do naprawy wtrysków to w swoim regenerowałem w specjalistycznym warsztacie, czyszczenie wymiana zaworków, koszt za cztery wtryski 1700pln.

Czemu chcesz wyciągać wtryski, coś się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :) Sytuacja jest tak, że od jakiegoś czasu wyskakuje komunikat Check injection :D Ja zwolnię nieco lub zmienię prędkość obrotowa to Check znika. Po podpięciu pod clipa pokazuję wypadnie mieszanki na cylindrze nr 2. Fachmani od Reno orzekli, że prawdopodobnie zawiesza się jeden wtrysk na cylindrze nr 2 i najlepiej zdemontować wszystkie wtryski i sprawdzić je na stanowisku u pompiarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy tak jak u mnie, zrobiłem test przelewowy to dwa były masakra, reszta na pograniczu. Tak jak pisałem regeneracja 4 wtrysków i od dwóch lat spokój. Fachman od wtrysków szukał jeszcze opiłków w zbiorniku paliwa, ale było czysto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wyciągałem wtrysków. Mechanior wyciągnął i przy mnie podłączał do maszyny i sprawdzał. Wyszło tak samo jak na próbie przelewowej. Dwa mocno lały i dwa na pograniczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobił wtryski wszystko było z pompą w porządku. Dwa lata już jeżdżę i jest wszystko ok. więc chyba trzyma :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała sztuka z tymi pompami wtrysku w tych silnikach ( do 2006 r ) polega na tym aby ;

     -  zrobić regenerację pompy wtryskowej przed znalezieniem opiłków w paliwie,

     -  przypada  to  jak napisali  użytkownicy tych aut w okolicy  > 300.000 km,

Gdy opiłki już będą - to koszt regeneracji wzrasta do 3000- 4000 zł .

Poczytaj; Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój poprzedni właściciel Megane lał 1 litr oleju miksolu na zbiornik paliwa na lepsze smarowanie pompy. Opiłków może nie ma ale może zatkało to wtryski? :) Adam dzięki za link, poczytam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!