Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II phI 1.9 dci problem z wtryskiwaczem


fido28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z uwagi na fakt, że silnik zaczynał delikatnie nierówno pracować( objaw jakby jeden z wtryskiwaczy niedomagał-odczuwalne drgania silnika) postanowiłem wyjąć wtryski (BOSCH) i dać do sprawdzenia. Fachowiec po diagnozie na stanowisku stwierdził, że trzy wtryski trzeba regenerować, a czwarty jest w porządku. Dodał, że jeden z nich nie ma wcale wolnych obrotów i może przyczyniać się do wypalania cylindra (wtrysk nr4 liczony od skrzyni)... no i właśnie o ten wtrysk chcę zapytać. Po regeneracji ładnie wszystko złożyłem i z rogalem na gębie pojechałem do mechanika, żeby zalogować na nowo wtryskiwacze i tutaj ZONK. Silnik pracuje nieco lepiej ale nadal jest ten sam objaw. Mechanik podłączył się pod komputer żeby odczytać wartości jakie dają wtryskiwacze i dupa. Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał (na wolnych obrotach daje 1,4 a powinien podobno oscylować w okolicy zera). Po tym wszystkim sprawdziłem ciśnienie w cylindrze nr 4 czyli w tym z opisanym problemem i wynosiło 25 bar i nr 2 około 25 bar. W pozostałych nie sprawdzałem bo był mały problem z odkręceniem świec. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy znacie jakiegoś mechanika z Wrocławia godnego polecenia który zna się na rzeczy i kasy nie zedrze?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś z Oleśnicy to spróbuj w Smolnej. Dwa lata temu robiłem tam wtryski i jest ok. Ceny też wydają się w porządku.

Link do ich stronki:

http://diesel-smolna.pl/

 

We Wrocławiu jest magik, polecany tu na forum. też zajmuje się wtryskami.

Aleksander Nowosielski

ul.Lewa 2 Wrocław

693-070-911

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że powinieneś dokładnie wiedzieć na czym polegała regeneracja ( faktura ), bo wg.Ciebie " Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał ". Trzeba reklamować ten wtrysk. Poczytaj ;Naprawa wtryskiwaczy

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko skoro drugi raz zdjąłem wtrysk i znowu poszedł na stanowisko prób... facet twierdzi że na stanowisku jest w porządku (mam wydruki przed regencją, po niej i teraz po drugim sprawdzeniu)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dwukrotnie regenerowane wtryski. Do dzisiaj nie wiem czy były tylko oczyszczone, czy regulowane czy też coś w nich było wymieniane. Objawy cały czas były podobne. A po wykręceniu świec żarowych i ponownym zamontowaniu nagle drgania ustały. Wcześniej miałem przegwizdy pod podkładką pod jednym wtryskiem i chyba od tego zaczęły się całe problemy.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbować zamienić wtryski miejscami, aby przekonać się czy to wina wtrysku

Pierwszą rzeczą na którą wpadłem to była właśnie zamiana wtrysków i tak też zrobiłem.Nr 4 zamieniłem z nr 3 i pojechałem na "przelogowanie".Po tej czynności mechanik podłączył się i rozpoczął odczytywanie wartości.Teraz mam na 4 wtrysku 0,9 mg/cp na plusie a było 1,4

 

Dodano: 22 mar 2017 - 19:36

Jeszcze kolega wyżej wspomina o nieszczelnych świecach.U mnie jest podobnie, tzn przez przypadek wypatrzyłem nieszczelność po tym, jak wd40 spłynął z gniazd wtrysków na świece( nie zdążył odparować )pojawiły się bąbelki.Tak jest na 3 swiecach..niewiele ale jest niestety.Nie powiem ale przeszło mi przez myśl, że może przez te nieszczelności elektronika głupieje...tylko czy była by aż tak czuła i przez to precyzyjna? Nie chce mi się w to wierzyć ale tez spróbuje pozamieniać świece miejscami (inne gniazdo..inne prowadzenie w gwincie i być może uszczelnienie) lub założę nowe.

Pokazał mi się też błąd DF067 (obwód sterowania przepustnicą powietrza -układ otwarty-stały).

 

Panowie jeszcze jedno pytanie.JAK WYJĄĆ TEN CHOLERNY EGR !!??? Walczę od wczoraj.Ktoś zamieścił na yotube filmik i pokazane jest, że należy go zalać WD-40 lub innym bajerem i obrócić w prawo.Po takim ruchu lub ruchach powinien wyjść.Niestety u mnie max ruch jaki można wykonać to 45 stopi i nic więcej.(szarpanie, prosmy i modły też nie pomagają).Albo coś źle robię albo jest tak zejeb...że dlatego stawia taki opór.

Edytowane przez fido28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę przeczyścić cały kolektor ssący razem z EGR.Czyściłem w vecrze 2.0 dti i tam sie trochę nawkurzałem. Zobaczymy jak tutaj pójdzie.Troszkę mam obawy bo tutaj kolektor jest z tyłu silnika i nie wiem jak będzie szedł demontaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!