Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam u nich dobry rabat (nawet bardzo dobry) ale cena oleju nie musi automatycznie odzwierciedlać jakości tego oleju bo większa część kwoty, którą płacimy w przypadku większości olejów nie ma nic wspólnego z technicznym kosztem wytworzenia. Druga sprawa, że Intercars ma bardzo ograniczona ofertę na oleje i w zasadzie nie ma żadnych olejów z górnej półki (ewentualnie można do takich zaliczyć Liqui Moly i Motula ale to raczej średnio-wyższa półka. Swoją drogą coś nie mogę znaleźć tego oleju i sprawdzić ceny w ich katalogu.

W każdym razie w mojej opinii można w cenie niższej od Castrola kupić lepsze produkty dedykowane do Renault z norma RN0720.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolega mi teraz narobił bigosu bo ten olej ma teraz w IC status wycofany. Na czym ja teraz będę jeździł??? Masz ten olej na screenie w załączniku. Jak klikniesz na zamienniki to zalecają tylko jeden, VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30 5L o ponad połowę tańszy, a ja chcę drogi olej. Kurczaki, to mi się narobiło. ps. i lipa :( dzwoniłem do IC i nie będzie już u nich produktów CASTROLA z linii profesjonal. Będzie ten olej ponoć w ASO Renault, może także u innych dystrybutorów.

post-44694-0-04649900-1497959389_thumb.jpg

Edytowane przez omega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HaHa tak lekko to nie ma, cena musi dotyczyć rynku a nie marży kolegi, zasadnicze pytanie po co zmieniać coś, co jest dobre bo jak mówią lepsze jest wrogiem dobrego a do eksperymentów służą laboratoria, ostatecznie można eksperymentować z kobietą w łóżku a poważnie już mówiąc wykupiłem z Inter Cars 2 ostatnie litry jakie mieli bo za 5 tys będę robił wymianę. Na Allegro jest ten olej po 90zł (nr. aukcji 6834248278) jeżeli mi go możesz sprzedawać w podobnej cenie pisz na priv. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Castrolem generalnie nie handluje (choć mam dostęp i czasami z tego korzystam ale w specyficznych przypadkach) bo dla wymagających Klientów są lepsze oleje a dla tych poszukujących czegoś w dobrej cenie i dobrej jakości też znajdzie się coś odpowiedniego. Ty zmianę marki oleju nazywasz eksperymentem? Przecież ten Castrol, który kupiłeś może być innym olejem niż ten co lałeś poprzednio. Kupując Castrola (i wiele innych marek) nie mas żadnej gwarancji, że to będzie ten sam "co zwykle" a już na takim allegro to w ogóle. Elfa Full-Techa też sprzedają ostatnio produkowanego w Wenezueli. Często nazwa handlowa jest ta sama a w środku co innego. Jak kupisz Neste, Penrite, Liqui Moly/Meguin czy Millersa to olej będzie praktycznie zawsze ten sam z tej samej fabryki, ten sam na wszystkie rynki (z pewnymi wyjątkami). Jak byś chciał to dostaniesz bardzo dobrą ofertę cenową na Neste (tu w szczególności), Penrite czy Millersa. Elfa też mogę zaproponować w okolicach najniższej ceny allegrowej ale jeśli czynnik ekonomiczny nie jest decydujący to polecam dołożyć kilkadziesiąt złotych i wsiąść coś lepszego. O cenę tego Castrola zapytam z ciekawości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę właśnie na CASTROL Edge Profesional Titanium FST który kupuję w Inter Cars pod indeksem EDGE PROF.C4 5W30 1L Fakt, olej bardzo drogi na dziś cena w detalu w IC_Katalogu ONLINE to 108,40 za litr.

Nie rozumiem polityki wybierania produktów według ceny... ale jeżeli ma być drogo i dobrze, to polecam Motul V300: https://www.motul.com/pl/pl/products?facets%5Bapplication%5D=140&facets%5Brange%5D=25

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ten olej jest o połowę tańszy od tego Castrola na którym jeździłem. Dodatkowo jego zastosowanie to kwalifikacje, krótkie tory i wyścigi górskie :) Przede wszystkim na poważnie to olej musi spełniać normę producenta RN0720 i tylko w tym zakresie chcę się poruszać. Jutro podjadę do ASO na Modlińską i się dowiem, czy mają tego Castrola profesjonal w ofercie i po ile. Dam znać na forum. Dwa litry już mam potrzebuję jeszcze dwóch to na kolejne 30 tys. wystarczy. Później jak się dożyje to się zobaczy. Dzieki za wszystkie rady i sugestie.

post-44694-0-89714800-1498077872_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu uparłeś się na tego Castrola jak w cenie 150-200 zł masz do wyboru kilka lepszych olejów z normą RN0720. Przecież ta cena o niczym kompletnie nie świadczy. Techniczny koszt wytworzenia to jakieś 10-12 zł za litr. No chyba, ze lubisz sponsorować kampanie reklamowe, nowy helikopter Prezesa i bony świąteczne dla pracowników. Ten Motul przynajmniej jest na dobrej bazie i ma konkretny pakiet dodatków co po części tłumaczy jego wysoką cenę.

Patrze na MSDS i ten olej parametry ma po prostu słabe.

Tutaj znajdziesz kartę :

https://msdspds.castrol.com/msdspds/msdspds.nsf/CastrolResults?OpenForm&c=All&l=All&p=EDGE%20Professional&n=&b=All&t=PDS&autosearch=No&autoload=No&sitelang=EN&output=Full&spu=Lubricants&unrestrictedmb=No&cols=0

 

Nie mogę znaleźć VOA ale obstawiam, ze zarówno skład jak i parametry będą gorsze niż jednego takiego oleju, którego 5 litrów kosztuje mniej więcej tyle co 1 litr tego Castrola (nie ma niestety RN0720 ale ma np VW 504/507 i z powodzeniem go można zastosować w silnikach DCI).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekonuje bo szkoda wywalać kasy na standardowy produkt jak za jakiegoś PAO-estrowego syntetyka sprowadzanego na zamówienie z USA. To tak jak byś sobie kupował Carsberga czy Hainekena za 10,00 zł butelka 500 ml bo to takie świetne piwo. Przykład abstrakcyjny nie do końca trafiony bo wiadomo piwo kwestia smaku ale produkty to tak samo masówka taka sama jak Tyskie, Żywiec czy Okocim, które kosztują 2,50 zł za butelkę i w dodatku produkowane są w tych samych zakładach co Carsberg czy Haineken. W jednym i w drugim przypadku nie ma żadnej magii. Tyle tylko, że Carsber i Haineken kosztują mniej więcej tyle samo co inne piwa a Kolega za tego Castrola buli jak za zborze.

No ale masz rację. Kto bogatemu zabroni kupować za 100,00 zł/litr olej, który ma temperaturę płynięcia -33 stopnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, gdybym był bogaty yaba daba dam to by sobie siedział na forum s-klasa.pl :) Masakra koledzy, pojechałem na Modlińską i pytam sprzedawcę o tego Castrola, że niby ma być sprzedawany w ASO On nawet o takim nie słyszał i mówi, że mają tylko ELF'a. No i chyba Tomek uzyska co chciał tj. moja nienawiść do firmy CASTROL, przecież nie będę jeździł po świecie za tym olejem. Tomek, w Inter Cars szukając po RN0720 z tych droższych mam takie: VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30 5L, LIQUI MOLY LIM2322 5W30 5L, MOTUL SPECIFIC 0720 5W30 5L co polecisz z tych trzech? bo ELF czy COMMA z moim rabatem to już za darmo dają :)

Edytowane przez omega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!