Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II ph II 1.6


sebol.

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście mogła być przekręcona. Nikt na zachodzie LPG nie zakłada, żeby jeździć 10-15kkm rocznie. 11 letni samochód z gazem i średnim rocznym przebiegiem mniejszym niż 20-25kkm powinno budzić dodatkową czujność. Od 2014 przebieg jest rejestrowany w https://historiapojazdu.gov.pl więc jeśli auto było już w PL można weryfikować co się działo po tej dacie. Inna sprawa, że zanim w PL znalazła nabywcę mogła zostać przekręcona. Jelenia coś w auta mało obfita. Lepsze idą po znajomych i rodzinie, komisy mają same badziewie, ofert ASO jak na lekarstwo, a Dzięcioł nawet chyba nie ma strony na otomoto. @Maks79 masz miernik? Może clipa też masz? :-) Gdzie serwisujesz swoje auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno lepiej założyć lpg samemu, chyba, że trafi się jakaś naprawdę fajna sztuka z już założoną i co najważniejsze z serwisowaną instalacją też ok.

Zresztą lpg nie jest przymusem jeśli o mnie chodzi.

Gdybyście Panowie wiedzieli/widzieli jakiś ładny model w okolicach Jeleniej dajcie znać, z Wrocławia rzut beretem ;) Może być też 2.0 albo Clio III 1.6 5 drzwiowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałeś może o Scenicu? W Sosnowcu jest komis który sprowadza dużo samochodów z Holandii. 

Samochody mają możliwe choć zdania w tej materii są podzielone.

Sprawdziłem że mają ładnego szczeniaczka po lifcie LINK lub przed LINK2.

 

Edytowane przez Lionel2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teściu ma SII. Wozidełko całkiem całkiem, z motorem 1.9 idzie jak burza, jest bardzo wygodne i pakowne ale średnio mi się podoba. Ładne jest SIII, a jeszcze ładniejsze SIV :-) Osobiście biorę pod uwagę ale musi jeszcze trochę siwych włosów na głowie przybyć :-)

Kolega jak się przesiądzie z Clio do Megi to i tak poczuje się jak w Wersalu :-)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh z tym Wersalem pewnie coś będzie na rzeczy, kiedy czasami przesiadłem się z Clio prosto do Scenica czułem się jakbym sterował ciężarówką  :-D  chociaż Clio jeździło mi się naprawdę dobrze mimo to, że był to tylko 1,5 dci z zabójczymi 65 km w wersji "Expression".  Ale po mieście dawał radę. Nie robię jednak dużych przebiegów, żeby znów kupować diesla.

 

Edit: 

 

Dwie pozycje do oceny: 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-klimatyzacja-1-6-sewisowana-stan-bdb-od-poczatku-w-rodzinie-ID6z3jN8.html

Widzę, że pierwszy raz wystawiona 15 sierpnia, teraz znów. 

 

 I taki przed lift z Wrocławia więc z ciekawości mogę oglądnąć, tylko ten przebieg, sam nie wiem co o tym myśleć...

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-przebieg-65222km-stan-idealny-otwierany-dach-ID6z3z2O.html

:lapka:

Regulamin: Pkt 5.9 oraz pkt. 6 - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga podejrzana i to mocno. Raz przebieg (!), dwa pochodzenie, trzy cena (jak na ideał za niska, szczególnie że handlarz musi zarobić) ale masz blisko więc obejrzeć nie zaszkodzi. Nauczysz się czegoś przy okazji. Dodam jeszcze, że przy kontroli auta warto pooglądać wszystkie śruby, które widać. Mocujące drzwi, klapę, maskę, w komorze silnika. Jeśli auto jest bezwypadkowe to nie powinno być na nich śladów odkręcania. Kolejna rzecz to oczywiście kontrola rocznika wszystkich szyb i ich oryginalności. Warto mieć miernik lakieru (można wypożyczyć). Jeśli Ci się spodoba to czujnie bym ją sprawdził w ASO na drobiazgowej kontroli. Lepiej stracić 300 zł niż 10 tysięcy.

Pierwsza na pierwszy rzut oka ładna. Przebieg niewielki ale realny. Auto krajowe i serwisowane więc historia powinna być pewna. Zastanawia mnie czy sprzedający jest pedantem czy odpicował auto do sprzedaży. Tak samo zastanawiają mnie zdjęcia detali (typowe dla handlarzy). No i dwa razy wystawiana co też może zastanowić bo dobre, krajowe auta bez zarzutu idą raczej od ręki.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy wersja Expression chyba w podstawowej wersji, np. plastikowa kierownica, brak składanych lusterek, ESP, HF manualna klima... Zastanawiam się czy na prawym progu ma naklejkę (za mało zdjęć).

Druga tak jak pisał wyżej @pbet, przebieg podejrzany, przecież na zachodzie z tym przebiegiem nikt za grosze by jej nie oddał. Wersja Sport Way (tutaj masz o niej więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że przy oględzinach samochodu warto zwrócić uwagę na opony. Jeśli w lato kupujesz auto to raczej nie powinno mieć założonych opon zimowych. Jak ktoś chce "dojechać" zimę to kończy raczej w pierwszej połowie roku. Jeśli założone są jakieś stare gumy firmy "krzaki" z podejrzanym bieżnikiem (minimum wg prawa 1,6mm / zalecane na lato min. 3 mm / zalecane na zimę min. 4 mm) albo stare i dodatkowo po 2 różne na osi to może być prawdopodobne, że ktoś założył je do sprzedaży. Warto sprawdzić czy rozmiar opon jest taki jaki przewiduje producent oraz czy opony na osi są takie same. Zwykły użytkownik najczęściej wymienia całe komplety, choć są i tacy co "bawią" się w zmiany parami. Niedopuszczalne jest jednak stosowanie różnych opon na jednej osi. Wiek opony też może coś mówić o aucie. Żywotność opon to jakieś 5 lat od daty produkcji (odczytasz z DOT tydzień/rok) i od 25 000 do 50 000 kilometrów przebiegu w zależności od stylu jazdy i jakości gumy. Jeśli jest dużo "mięsa" (nowe mają zwykle 8-10 mm), a opony rocznikowo stare to też powinno zastanowić. Nie wyklucza to samochodu ale może dać większy obraz tego jak ktoś dbał o auto lub pokazać, że trzeba będzie kupić nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem zobaczyć tego szarego i tak: 

 

Na pierwszy rzut oka w miarę ale ma trochę rys którym żadna polerka nie pomoże, na samym dole przedniego zderzaka szczególnie przetarte, szczerze moje Clio z przebiegiem ponad 200k miało mniej rys/zadrapań niż ten. Za to środek wyglądał naprawdę dobrze, jedynie co to klasycznie lekko poscierane uchwyty na drzwiach plus pęknięty i obrzydliwie sklejony panel sterujący dachem, ale najbardziej zaniepokoiła mnie wyschnięta plama nad tylnym prawym słupkiem typowo od zaciekającej wody.

Wydawało mi się, że śruby na jednym błotniku były ruszane, szczególnie jedna lakierowana miała zdrapany lakier jak od klucza.

Opony, przednia oś inne druga inne.

Szyby wszystkie jeden rocznik, oryginalne. 

Silnik chodzi ładnie ale lekko zapocony na górze. 

Brak jakiejkolwiek książki, rachunków itd, jedna karta. 

Co do przeglądu w ASO sprzedający twierdzi, że żaden problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla sprzedawcy żaden problem bo za przegląd Ty płacisz. Auto sprowadzone i z jedną kartą może świadczyć o bujnej przeszłości auta. Przeczytaj.

Nie wiem czy coś się zmieniło ale dorobienie zwykłej karty do MII to koszt około 300 zł (cena Wrocław 4 lata temu), a z HF tylko ASO i cena 800 (też 4 lata temu).

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Fajna czerwień. Zastanawiają mnie ramki rejestracyjne z dwóch różnych parafii. Jakby auto było w dwóch autohaus'ach, które są od siebie oddalone o jakieś 150 km. Dziwne... Człowiek chyba jest handlarzem. Spójrz na opis: system start-stop, pierwszy właściciel, hak - wszystko nieprawda. Ciekawe jak długo jest właścicielem tego samochodu. Fotel kierowcy wygląda na zmęczony (chyba, że ja tak to widzę lub tak światło padało). Przy takim przebiegu powinien wyglądać prawie jak nowy, bez widocznego przetarcia. Plastikowa kierownica na której też już widać przetarcia. Ogólnie nie wierzę w ten przebieg. Cena nie niska, a wersja dość uboga. Klima manualna, brak tempomatu. Nie widać czy lusterka są elektryczne i ciekawe czy grzane. Alusy nieoryginalne i jakoś dziwnie wyglądają te opony. Zaciekawiło nie też białe podświetlenie ekranu komputera pokładowego i polskie menu w aucie sprowadzonym. Wydaje mi się, że listy drzwi przednich powinny mieć widoczne oznaczenie silnika.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, te listwy na drzwiach też mi wpadły w oko od razu. Z tyłu na klapie nie ma tego dodatkowego napisu Renault jak to chyba powinno być w polifcie. Zauważyłem, że często jak ktoś jest pierwszym właścicielem w Polsce to zaznacza tą opcję "pierwszy właściciel" - dla mnie głupota jakaś. Szkoda, że nic ciekawego nie pojawia się w dolnośląskim, jeździć parę set kilometrów, żeby coś tylko oglądnąć trochę lipa. Nie przeraża mnie jechać gdzieś dalej ale musiałby być to jakiś pewniaczek a nie zagadka...

Na takiego jeszcze zwróciłem uwagę, typowy handlarz:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-6-16v-klimatyzacja-alu-elektryka-ladna-z-niemiec-oplacona-ID6z045h.html

Na tylnym zderzaku widzę jakieś zadrapanie/pęknięcie z prawej strony, dodatkowo strasznie podrapany ten plastik na słupku przy fotelu kierowcy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

Wydaje mi się, że listy drzwi przednich powinny mieć widoczne oznaczenie silnika.

W polifcie niekoniecznie, tak samo jest w scenikach II, po lifcie już nie zawsze były. Chyba zależało to od rocznika (tzn. "późniejszy" polift). Bynajmniej jak poszukasz zdjęcia poliftowych meganek to większość nie ma oznaczeń na listwach. Wpisałem w google i jeden z pierwszych np: link

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!