Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komunikat usterka ładowania akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 7.01.2021 o 12:14, Andrzej-2010 napisał:

Regulator napięcia to osobna część zamienna;

    - warto mieć zamontowany regulator oryginał; Valeo lub Bosch,

    - w przypadku zamienników, dzieją się różne zjawiska.

Nie do końca osobna część skoro kupując alternator posiada on zabudowany regulator.... a demontaż jego wiąże się z uszkodzeniem szczotek. Dotyczy to megane III 1.5 dci

Edytowane przez sleczkal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator napięcia jest osobną częścią a montowany jest wewnątrz aby amator-mechanik nic przy nim nie grzebał. U mnie jest alternator Mitsubishi i dostanie oryginału jest nie możliwe i montują przeważnie zamienniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie pamiętam, problemu nie było, ale... mam dokładnie taki sam oryginalny alternator po regeneracji na półce w garażu, który dostałem od firmy X za tzw. drobną przysługę. Naprawdę jest dla Ciebie to niezbędnie potrzebne? Jak tak, to jutro wejdę do garażu, sprawdzę, opiszę i wrzucę 2-3 fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro Ci zerknę i wrzucę ze dwie foty, bo dziś zimno i mokro. Proponuję samemu nie regenerować, bo nie wiele zdziałasz. Budowa alternatora nie jest może jakaś skomplikowana, ale jednak jakąś praskę trzeba mieć, jakąś tokareczkę co by pierścienie ślizgowe komutatora liznąć. Sorry, ale jak Ty masz problem ze zdjęciem regulatora, to czarno widzę tę Twoja regenerację. Za 300zł kupisz używkę po przebiegu max 30-50tys/km

a w ogóle jak chcesz, to mogę Ci ten swój regenerowany sprzedać, bo ja i tak pewnie już go nie wykorzystam, ale to już jak będziesz chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę Cię kolego przeprosić, bo publicznie się zadeklarowałem, ale myślę że zrozumiesz różnicę, co znaczy pomóc a co się poświęcić. Na tym forum mogę pomóc. Do rzeczy. Poszedłem w dobrej wierze do garażu, patrzę na półkę a ten alternator w folii. Nie będę jej rozrywał, bo będzie miał do niego dostęp i kurz i wilgoć. Na dowód załączam zdjęcie, że to nie zapomnienie ani brak chęci. Będziesz musiał uwierzyć na słowo, że nie ma problemu z jego wymianą a przynajmniej takowej sobie nie przypominam.

altek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam mam podobny problem 

po zakupie auta jeździłem 2 miesiące i zapalił mi się błąd ( awaria ładowania akumulatora ) został naprawiony alternator wymieniony regulator napięcia oraz rolka cała nowa zapłaciłem 500 zł za naprawę 

po 2 tygodniach ponownie ten sam błąd wiec zaprowadziłem auto do elektryka który stwierdził ze musi być regulator elektryczny i mi go wymienił wraz z paskiem wielorowkowym 

auto odebrałem w piątek dziś jest niedziela zrobiłem 300 km i znowu ten sam błąd na walkę z tym gó…. Wydałem kolejne 800 zł i nic nie dało nie mam pojęcia co może być ostatni raz kupiłem renaulta nie polecam tego auta nikomu więcej elektroniki i gówien jak to warte jak by był ktoś zainteresowany zakupem zapraszam do mnie bo nie chce już renaulta auto jeździ normalnie bez zarzutu odpala na strzała z niczym nie ma problemu tylko i wyłącznie ten błąd już zostało wymienione wszystko na nowe co by mogło go unieszkodliwić 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 :!: - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!