Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dopnę się do tematu. Od 2 dni moja Megan szaleje. Wczoraj pokazywał się komunikat 'check injection', dodawanie gazu było tylko słychać, a nie czuć, a po chwili wszystko wracało do normy. Natomiast dzisiaj pokazuje się ten sam komunikat, daję auto na luz, obroty spadają na zero, auto gaśnie, zatrzymuję się i auto trzeba ponownie odpalić. Robi mi się tak co ok. 15-20 km. Przy dalszych trasach jest to denerwujące. Dodam tylko, że tak samo zachowuje się na gazie jak i na benzynie. Poprzednim razem przy tym komunikacie była czyszczona przepustnica, bo trzymał wysokie obroty, natomiast teraz wcale ich nie trzyma. Czeka mnie wymiana rozrządu, więc podpowiedzcie co to może być, żeby rozkręcali auto za jednym razem jak coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyć auto pod clipa, bo tak to wróżenie z fusów. U mnie jak miałem problem z 2 sondą lambda i czujnikiem położenia wałka rozrządu to też silnik gasł. Po wymianie sondy i czujnika problem już nie powrócił. Tylko najpierw go diagnozowałem, a potem wymieniałem części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w takim razie jutro z samego rana pędzę do mechanika żeby spać spokojniej. Ciekawi mnie tylko czemu po pokazaniu się komunikatu odcina całkowicie paliwo, bo żadna dioda na przełączniku z lpg się nie świeci.

 

Dodano: 26 gru 2014 - 18:48

I dzisiaj koniec. Nie chciała już odpalić. Kręci, obroty są na pierwszej kresce ale nie ruszy. Niby pokazuje poziom oleju jak po odpaleniu ale nie ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kupiłem moją megankę pod koniec września br. Z początku zero błędów, lecz z nastaniem temperatur pojawiał się coraz częściej błąd check injection, jak auto się nagrzało. Jak autko było zimne, błędu nie było. Od niedawna błąd świeci cały czas, byłem na dwóch diagnozach, na boxie Boscha błędu nie wykazało, ale wyczyściło pamięć. Dzisiaj byłem u kolejnego mechanika i sprawdzał Delhi i wykazał błąd modułu wstępnego ogrzewania czy jakoś tak. Dodam jeszcze, że wszystkie świece zostały sprawdzone miernikiem i każda jest w porządku. Proszę o pomoc w diagnozie, co to może być?

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem, niestety laikiem, mógłbyś mi to pokazać nie wiem, na fotce jakieś?

Z góry dziękuję

Kolego LuXas po przecinku, kropce stosujemy spację!!! Poprawiłem Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem napięcie na świecach. Jest okej. Zauważyłem natomiast jedną ciekawą rzecz napięcie idzie na fajkę nawet przy wyłączonym zapłonie 5,5V. To wskazuje na ten moduł? Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, wszystko jest w porządku jeśli przy odpalaniu skoczy napięcie powyżej 12V. Te 5,5V to diagnostycznie żeby wiedziało czy świece są dobre. Moduł masz ok w takim razie. Jak świece masz ok to nie powinieneś mieć błędu. Sprawdź czy napięcie masz na każdym kablu do świecy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podobnych problemów nie znalazłem dlatego powstał ten temat. Nabyłem 3 miesiące temu Megane II phI w 1.9dci 120 Km. Na początku było wszystko w porządku. Po około miesiącu zapaliły się wszystkie kontrolki auta nie można było zgasić, problem rozwiązany pojawiła się woda w brązowej kostce w skrzynce bezpieczników. Po zabezpieczeniu skrzynki przed wodą z autem 0 problemów. Około tydzień temu wracając do domu zapaliła mi się kontrolka check injection, gdy auto postało 5-6 godzin i ponownym uruchomieniu komunikat już się nie zapalił. Dzisiaj po zgaszeniu auta (gdy jeszcze wszystko działało) na kilka minut i ponownym uruchomieniu znowu pojawił się komunikat check injection (dodam że ostatnie 100 metrów jak jeszcze auto nie wyświetlało napisu, przejechałem w sumie na 1-wszym biegu po dość dziurawej drodze) W trakcie jazdy zauważyłem że auto pracuje normalnie poza tym że powyżej 2 tys obrotów nie przyspiesza tak jak przyspieszało (nie włącza się turbina). Czy ktoś przerabiał taki problem ? Dodam, że nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem nawet przy ostatnich -10 stopni. Około tydzień temu był również wymieniony filtr paliwa.

 

 

Po kilku godzinach odpaliłem ponownie, błąd się nie pojawił, turbina również się włączała. Do czasu... po około 6km na wyświetlaczu znowu chceck injection i turbina znowu się nie włączała.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!