Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dopnę się do tematu. Od 2 dni moja Megan szaleje. Wczoraj pokazywał się komunikat 'check injection', dodawanie gazu było tylko słychać, a nie czuć, a po chwili wszystko wracało do normy. Natomiast dzisiaj pokazuje się ten sam komunikat, daję auto na luz, obroty spadają na zero, auto gaśnie, zatrzymuję się i auto trzeba ponownie odpalić. Robi mi się tak co ok. 15-20 km. Przy dalszych trasach jest to denerwujące. Dodam tylko, że tak samo zachowuje się na gazie jak i na benzynie. Poprzednim razem przy tym komunikacie była czyszczona przepustnica, bo trzymał wysokie obroty, natomiast teraz wcale ich nie trzyma. Czeka mnie wymiana rozrządu, więc podpowiedzcie co to może być, żeby rozkręcali auto za jednym razem jak coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyć auto pod clipa, bo tak to wróżenie z fusów. U mnie jak miałem problem z 2 sondą lambda i czujnikiem położenia wałka rozrządu to też silnik gasł. Po wymianie sondy i czujnika problem już nie powrócił. Tylko najpierw go diagnozowałem, a potem wymieniałem części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, w takim razie jutro z samego rana pędzę do mechanika żeby spać spokojniej. Ciekawi mnie tylko czemu po pokazaniu się komunikatu odcina całkowicie paliwo, bo żadna dioda na przełączniku z lpg się nie świeci.

 

Dodano: 26 gru 2014 - 18:48

I dzisiaj koniec. Nie chciała już odpalić. Kręci, obroty są na pierwszej kresce ale nie ruszy. Niby pokazuje poziom oleju jak po odpaleniu ale nie ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Kupiłem moją megankę pod koniec września br. Z początku zero błędów, lecz z nastaniem temperatur pojawiał się coraz częściej błąd check injection, jak auto się nagrzało. Jak autko było zimne, błędu nie było. Od niedawna błąd świeci cały czas, byłem na dwóch diagnozach, na boxie Boscha błędu nie wykazało, ale wyczyściło pamięć. Dzisiaj byłem u kolejnego mechanika i sprawdzał Delhi i wykazał błąd modułu wstępnego ogrzewania czy jakoś tak. Dodam jeszcze, że wszystkie świece zostały sprawdzone miernikiem i każda jest w porządku. Proszę o pomoc w diagnozie, co to może być?

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem, niestety laikiem, mógłbyś mi to pokazać nie wiem, na fotce jakieś?

Z góry dziękuję

Kolego LuXas po przecinku, kropce stosujemy spację!!! Poprawiłem Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem napięcie na świecach. Jest okej. Zauważyłem natomiast jedną ciekawą rzecz napięcie idzie na fajkę nawet przy wyłączonym zapłonie 5,5V. To wskazuje na ten moduł? Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, wszystko jest w porządku jeśli przy odpalaniu skoczy napięcie powyżej 12V. Te 5,5V to diagnostycznie żeby wiedziało czy świece są dobre. Moduł masz ok w takim razie. Jak świece masz ok to nie powinieneś mieć błędu. Sprawdź czy napięcie masz na każdym kablu do świecy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podobnych problemów nie znalazłem dlatego powstał ten temat. Nabyłem 3 miesiące temu Megane II phI w 1.9dci 120 Km. Na początku było wszystko w porządku. Po około miesiącu zapaliły się wszystkie kontrolki auta nie można było zgasić, problem rozwiązany pojawiła się woda w brązowej kostce w skrzynce bezpieczników. Po zabezpieczeniu skrzynki przed wodą z autem 0 problemów. Około tydzień temu wracając do domu zapaliła mi się kontrolka check injection, gdy auto postało 5-6 godzin i ponownym uruchomieniu komunikat już się nie zapalił. Dzisiaj po zgaszeniu auta (gdy jeszcze wszystko działało) na kilka minut i ponownym uruchomieniu znowu pojawił się komunikat check injection (dodam że ostatnie 100 metrów jak jeszcze auto nie wyświetlało napisu, przejechałem w sumie na 1-wszym biegu po dość dziurawej drodze) W trakcie jazdy zauważyłem że auto pracuje normalnie poza tym że powyżej 2 tys obrotów nie przyspiesza tak jak przyspieszało (nie włącza się turbina). Czy ktoś przerabiał taki problem ? Dodam, że nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem nawet przy ostatnich -10 stopni. Około tydzień temu był również wymieniony filtr paliwa.

 

 

Po kilku godzinach odpaliłem ponownie, błąd się nie pojawił, turbina również się włączała. Do czasu... po około 6km na wyświetlaczu znowu chceck injection i turbina znowu się nie włączała.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!