Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

Okazało się, Że ten warsztat chciał wygenerować koszty moja osoba:) do wymiany tylko przekaźnik. jak sprawdzali czy wszystko gra to odpalali silnik i odłączali jeden za drugim cylindry i stad te błędy.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszchk jesteś pewny, że masz megane II phI. Przecież tam nie widać żadnych przekaźników i nie takiego pojęcia jak pierwszy czy drugi od przodu. A te co występują to są tak głęboko schowane, że żeby je zobaczyć to trzeba trochę porozkręcać.

Rozumiem, że samochód jeździ tylko błąd ciągle świeci.

 

 

do wymiany tylko przekaźnik

 

Powiedzieli chociaż od czego ten przekaźnik? Bo trudno określić jego położenie nie wiedząc od czego on jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

 

Posiadam Renault Megane II, silnik 1.9 dci

W ciągu ostatnich dni auto miało problem z odpaleniem po dłuższym postoju (akumulator ok). Dziś rano komputer wyświetlił komunikat 'sprawdź wtrysk'. Auto nie straciło na mocy i generalnie nie zauważyłam żadnej różnicy podczas jazdy. Czy ktoś może miał podobny przypadek?

Pzdr

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moga byc swiece ale rowniez wtryski.

 

Dodano: 02 gru 2014 - 09:01

Najlepiej podpiac kompa i odczytac wyniki. Po co wymieniac kolejne rzeczy

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat sprawdz wtrysk sygnalizuje ogolna usterke. Podpiecie kompa pozwoli konkretnie na jej wykrycie. Koszt 50 zl i bedziesz mial pewnosc w co uderzyc

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To ja trochę z innej beczki. Mam podobny problem z komunikatem błąd wtrysku. Na początku chce sprawdzić opór na świecach. Później filtr paliwa i czujniki. Auto odpala bez problemu. Niemniej jednak chcąc sprawdzić świece ogranicza mnie obudowa plastikowa, która jest dokręcona na 2 śruby fi 10. Odkręcam śróby śruby odpinam 3 zaczepy po bokach i cięzko ciężko mi jest ją zdjąć ponieważ blokuje mnie rura, gdzie jest moduł stabilizatora ciśnienia i membrana od przepustnicy. Pytanie może śmieszne. Wymieniając świece mam ją odkręcić? Bo nie chce połamać tej obudowy plastikowej zakrywającej świece. Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Odkręcając pokrywę osłaniającą świece żarowe należy ją zdjąć. Tylko w prawej części stojąc przodem do samochodu ta obudowa jest pod rurą idącą do silnika z powietrzem na której znajduje się EGR. Podnąsząc obudowę do góry ciężko jest ją wyciągnąć a nie chcę na siłę tego robić ponieważ są tam przewody od świec żarowych. Poniżej zdjęcie w którym zaznaczyłem miejsce gdzie mam problem z wyciągnięciem obudowy. Może ktoś zdejmował tą obudowę z forumowiczów.

post-76548-0-29610100-1417534430_thumb.jpg

Edytowane przez Merfi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!