Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Recommended Posts

Witam,

kończy się czas mojego akumulatora - Varty Silver Dynamic E38 74Ah 750A zakupionej w grudniu 2012. Odpala przy obecnych bliskich 0 st. C całkiem sprawnie ale na czas kręcenia rozrusznikiem napisy na wyświetlaczu znikają i pojawiają się na nim jakieś wzorki.

5 lat to chyba normalny czas dla obecnych akumulatorów, niby Varta, uznana marka ale szału nie ma.

Jaki kupić następny akumulator? Trzymać się sprawdzonej marki czy jest coś bardziej wartego uwagi? Oszczędności przy zakupie nie są moim priorytetem, staram się zawsze wybierać produkty wysokiej jakości.

P.S. Oryginalny akumulator z pierwszego montażu wytrzymał 6 lat (też była Varta pod nazwą Renault).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tych wszystkich to bym pojechał chyba tylko do Garage. To chyba jedna firma ale dwa punkty. Jeden specjalizuje się chyba w elektronice, a drugi  mechanice. Jakoś tak. Na Flisaków kupiłem kiedyś aku do MI z polecenia znajomego. Znam też serwis Bohema (dawne motrio w okolicy Kauflandu) ale nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie. Ten Garage to na Wolności 233?

Pewnie i tak stwierdzą że bateria się kończy ale nie zaszkodzi sprawdzić, 5 lat to raczej kres współczesnych akumulatorów, szczególnie diesli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Flisaków (okolice Złotniczej) albo na Grunwaldzkiej (obok Castoramy). Tak jak piszesz. Sprawdzić nie zaszkodzi, a jakoś to sprawdzenie muszą uzasadnić. Nie na zasadzie Panie już 5 lat to na pewno do wymiany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiecie, że też chyba wyślę Megankę II na takie sprawdzenie (oryginalna Varta z 2008). Zrobią mi to w mojej SKP, w sumie 500 m od domu. Pytanie co jeśli stwierdzą, żeby wymieniać. Wymieniać? Czy to taki "chłyt martetindody"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobaczycie jakie będą argumenty jeśli kontrola pójdzie nie po myśli. Swoją drogą ciekawe jak testują te aku i jakie parametry są brane pod uwagę. Dajcie znać po wykonanych czynnościach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przed wymianą aku w mojej Megi miałem sprawdzany . Przyszedł pan ze skepu ze specjalnym testerem ,sprawdził napięcie akumulatora ,napięcie ładowania oraz prąd rozruch i stwierdził ,że jak na 8 letni akumulator zachowuje się całkiem przyzwoicie ,ale i tak go wymieniłem gdyż zaczynała się zima i różnie mogło być w przypadku dużych mrozów.

Decyzje musiałem podejmować sam pan nic nie sugerował.Ale to było w Poznaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×