Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężko odpala 1.5dci


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Ryan napisał:

 

,!!!!  Znalazłem usterkę przewód od komputera do modułu Świec zielony był przerwany po Lutowałem i teraz żadnych błędów na komputerze nie widzę !!!

 

 

Gratulacje!

Wydawało się na skomplikowane, a było bardzo proste.

Czasami dla świec 4,4V nieźle się trzeba namęczyć. Najczęściej winne są przewody z wychudzoną miedzią.

Dobrze, że u Ciebie było widać.

Przyjemności z jazdy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

Witam jestem tu nowy i mam podobny problem temperatura zewnętrzna pokazuje wyświetlacz 0 stopni i cerciusz miga. Świece po podłączeniu probówki świeca na sekundę czyli w moim przekonaniu nie zdarza się nagrzać sterownik nowy oryginał świece wszystkie nowe 3 były niesprawne kontrolka gaśnie po sekundzie obojętnie gdy  jest +5 czy -15 gdzie to jeszcze szukać problemu ?

ogólnie nie mogę go odpalić za Chiny ludowe, wystarczy psikne raz startem w sprayu i już pali 

Komputer pokazuje błędy DTC0087 ciśnienie paliwa w rampie 

 

IMG_20220108_180129320.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy związane z przepływomierzem (0100 i 0110) są stałe czy zapamiętane? Sprawdzałeś czy nie jest wypięta z niego wtyczka.  Pali na plaka to znaczy, że podczas pracy rozrusznika jest problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia przez pompę CR. Może jakaś nieszczelność po stronie zasilania paliwem, może sam filtr paliwa? Musisz to sprawdzić.

Porównaj czy po nocy temperatura wody jest bliska  temperaturze na zewnątrz. Czujnik temp. cieczy ma duży wpływ na czas grzania świec żarowych, przy temperaturze ok 00  kontrolka świec w liczniku powinna świecić 1-2 sek. Pełne 12 V na świecach pojawia się na bardzo krótki okres, potem spada do niższych wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z odpaleniem jest tylko po długim postoju np noc. Np w dzień wystarczy jedna kreska temperatury i pali za 2-3 obrotem. Tylko jak zimny to nie zapali bez plaka czy innego startera. Na dzień dzisiejszy wiem że czujnik temp zewnętrznej w lusterku uszkodzony przepływała była odpiera teraz tego błędu nie ma. Pozostaje ciśnienie paliwa w rampie, filtr paliwa wymieniony na taki droższy dobrej jakości opiłków nie było. 

Czujnik temperatury cieczy jak go szukać gdzie się znajduje Megane 3 silnik 1.5 dCi 63kw 85 km wtryski Delphi 

IMG_20220125_140416800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to delphi, brak ciśnienia zazwyczaj w tym osprzęcie wynika z nieszczelności na złączkach lub puszczaniem przynajmniej jednego wtrysku na przelewie. 

Czujnik temperatury jest w termostacie. Temperaturę odczytujesz dowolnym interfejsem, przy jego braku połączenia byłby błąd podobnie jak miałeś z przepływomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!