Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężko odpala 1.5dci


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Ryan napisał:

 

,!!!!  Znalazłem usterkę przewód od komputera do modułu Świec zielony był przerwany po Lutowałem i teraz żadnych błędów na komputerze nie widzę !!!

 

 

Gratulacje!

Wydawało się na skomplikowane, a było bardzo proste.

Czasami dla świec 4,4V nieźle się trzeba namęczyć. Najczęściej winne są przewody z wychudzoną miedzią.

Dobrze, że u Ciebie było widać.

Przyjemności z jazdy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

Witam jestem tu nowy i mam podobny problem temperatura zewnętrzna pokazuje wyświetlacz 0 stopni i cerciusz miga. Świece po podłączeniu probówki świeca na sekundę czyli w moim przekonaniu nie zdarza się nagrzać sterownik nowy oryginał świece wszystkie nowe 3 były niesprawne kontrolka gaśnie po sekundzie obojętnie gdy  jest +5 czy -15 gdzie to jeszcze szukać problemu ?

ogólnie nie mogę go odpalić za Chiny ludowe, wystarczy psikne raz startem w sprayu i już pali 

Komputer pokazuje błędy DTC0087 ciśnienie paliwa w rampie 

 

IMG_20220108_180129320.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy związane z przepływomierzem (0100 i 0110) są stałe czy zapamiętane? Sprawdzałeś czy nie jest wypięta z niego wtyczka.  Pali na plaka to znaczy, że podczas pracy rozrusznika jest problem z osiągnięciem odpowiedniego ciśnienia przez pompę CR. Może jakaś nieszczelność po stronie zasilania paliwem, może sam filtr paliwa? Musisz to sprawdzić.

Porównaj czy po nocy temperatura wody jest bliska  temperaturze na zewnątrz. Czujnik temp. cieczy ma duży wpływ na czas grzania świec żarowych, przy temperaturze ok 00  kontrolka świec w liczniku powinna świecić 1-2 sek. Pełne 12 V na świecach pojawia się na bardzo krótki okres, potem spada do niższych wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z odpaleniem jest tylko po długim postoju np noc. Np w dzień wystarczy jedna kreska temperatury i pali za 2-3 obrotem. Tylko jak zimny to nie zapali bez plaka czy innego startera. Na dzień dzisiejszy wiem że czujnik temp zewnętrznej w lusterku uszkodzony przepływała była odpiera teraz tego błędu nie ma. Pozostaje ciśnienie paliwa w rampie, filtr paliwa wymieniony na taki droższy dobrej jakości opiłków nie było. 

Czujnik temperatury cieczy jak go szukać gdzie się znajduje Megane 3 silnik 1.5 dCi 63kw 85 km wtryski Delphi 

IMG_20220125_140416800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to delphi, brak ciśnienia zazwyczaj w tym osprzęcie wynika z nieszczelności na złączkach lub puszczaniem przynajmniej jednego wtrysku na przelewie. 

Czujnik temperatury jest w termostacie. Temperaturę odczytujesz dowolnym interfejsem, przy jego braku połączenia byłby błąd podobnie jak miałeś z przepływomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!