Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie spamuję - przepustnica może prawidłowo pracować, a sygnał porównawczy dla sterownika może być inny - problemy z błędami.

Może mam prozaiczne pytanie, czy w układzie chłodzenia nie brakuje płynu?

Ten czujnik jest podstawą i dla benzyny i dla gazu, a tym bardziej dla zapalania w tak niskich temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zaraz napisze. Co do płynu był dolewany około 3 tyg temu

A jeździć na razie tym autem i się nie przejmować ? Jak myślicie ? Jutro idzie do mechanika pod kompa ale jeszcze trochę jest mi potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A jeździć na razie tym autem i się nie przejmować ? Jak myślicie ? Jutro idzie do mechanika pod kompa ale jeszcze trochę jest mi potrzebne

nie ,check engine znaczy sprawdź silnik czyli jest jakiś problem i jak będziesz jeździć to rozwalisz silnik kompletnie.Lepiej sobie nawet autobusem pojechać niż samochodem gdzie sie pali taka kontrolka bo to oznacza awarie silnika.

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, AgnieszkaKowalczyk napisał:

Jutro idzie do mechanika pod kompa ale jeszcze trochę jest mi potrzebne

Upewnij się żeby to był clip. Jeśli nie jest to lepiej znajdź mechanika lub kogoś z clipem. Lepiej dla Twojego portfela ponieważ daje od najlepsze (najbardziej trafne) diagnozy.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, AgnieszkaKowalczyk napisał:

Mechanik podpiął auto pod komputer i stwierdził, że wszystkie parametry są okej i samochód nie pokazuje żadnych błędów. Odmę wymienił, a ja we wtorek w ubiegłym tygodniu odebrałam auto ode mechanika. Wszystko było okej, aż do dzisiaj.Temperatura rano -2 stopnie i znowu rano samochód odpala i od razu gaśnie. Znowu kilka razy musiałam go podgazować i już nie gasło. W drodze do pracy znowu też się zapalił check engine.

Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wszystko było okej, aż do dzisiaj.

Wcześniejsze dni były z temperaturą > 0 C ?

Po podgazowaniu, już nie gasł silnik. W drodze do pracy znowu też się zapalił check engine.

Proponuje na ciepłym silniku zakręcić gaz na butli, przejechać parę kilometrów do wypalenia gazu.

Odpalić rano zimny silnik, nasłuchiwać i obserwować. Wszystko wskazuje na instalację gazową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta czarna rura to prowadzi gdzie? masz jakoś popierdzielony silnik ,jakiś kretyn pewnie to robił.Musisz naprawde do jakiegoś mechanika zaprowadzić bo te Twoje auto jest tak popierniczone że tylko dobry mechanik to ogarnie.Co ja bym zrobił na Twoim miejscu ,zlecił usunięcie usterki przez serwis https://oferia.pl/

Bo to ktos musi zrobić co sie zna anie jakiś mechanik typowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Zaczęła nam się też odzywać odma. W ubiegłym tygodniu samochód poszedł do mechanika z odmą. Podpiął też pod komputer, gdyż wspominałam mu, że mam problemy z odpaleniem i wyskakuje check engin. Mechanik podpiął auto pod komputer i stwierdził, że wszystkie parametry są okej i samochód nie pokazuje żadnych błędów. Odmę wymienił, "

 

Partacza za tyłek i podjeżdża na telefon żeby zdjąć te dwie śruby ( druga w przepustnicy ) i udrożnić odmę.

Gdzie takiego ASA można znaleźć?

 

Nie odpalać dopóki to nie zginie bo wypchnie olej na wałach przez uszczelniacze.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto kupi auto z kontrolką palącą sie check engine chyba szrot tylko.Mi sie wydaje że ten Twój silnik jest do naprawienia tylko przez kogoś co ma pojęcie.Ogólnie to moze te auto da sie odratowac tylko to musi zrobić ktoś kompeteny co sie zna na tym ,bo widze ten silnik i nie dowierzam ,jedna rureczka wychodzi i jest zaślepiona a druga gruba rura wychodzi i nie wiadomo gdzie.

Edytowane przez camelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta gruba to tłumik drgań - ona jest zamknięta.

Błąd silnika to oznaka zapchanego katalizatora.

Silnik się szybka i nadmiernie nagrzewa stąd moje pytanie o płyn.

Ponowię - ile było dolane w czasie ostatniego miesiąca i ile ostatnio, bo chyba widzę rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!