Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana oleju silnika


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

słuchajcie, jaka cena w Waszych ASO wymiany oleju z filtrem? mi powiedzieli 500 zł? to żart? W oplu jest pseudopromocja od 8 lat - wciąż ta sama, wymiana oleju z filtrem 199zł. 

Pogięło ich w tym reno? Za przęgląd w Mokce płaciłem 500-600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robocizna to jakieś 180 PLN. Ja na wymianę po 15kkm pojechałem z własnym olejem i filtrem. 5L oleju w sklepie kosztuje 90 zł, w ASO 280 zł, podobnie filtr (w sklepie 40 zł, w ASO ok. 70 zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, LTar napisał:

Oni są normalni? Jeśli przegląd kosztuje 600 zl to jak wymiana oleju może kosztować 500? 

A zapytałeś co wchodzi w zakres usługi? Czy tylko wymiana oleju z filtrem czy może coś więcej? Np. jakieś czynności serwisowe. U mnie przykładowo za samą wymianę ze swoim olejem biorą około 200 zł. Nie od dziś wiadomo, że w ASO są ceny jak w ASO, a nie u Miecia za rogiem. Jak kogoś stać na nową Megankę za ładnych kilkadziesiąt tysięcy to nie stać na usługi ASO? Zawsze można jechać ze swoim materiałem jak robi wielu z nas bo jednak wpis w książce serwisowej należy docenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pbet napisał:

A zapytałeś co wchodzi w zakres usługi? Czy tylko wymiana oleju z filtrem czy może coś więcej? Np. jakieś czynności serwisowe. U mnie przykładowo za samą wymianę ze swoim olejem biorą około 200 zł. Nie od dziś wiadomo, że w ASO są ceny jak w ASO, a nie u Miecia za rogiem. Jak kogoś stać na nową Megankę za ładnych kilkadziesiąt tysięcy to nie stać na usługi ASO? Zawsze można jechać ze swoim materiałem jak robi wielu z nas bo jednak wpis w książce serwisowej należy docenić.

Tak, wymiana oleju plus filtr. Jeszcze raz napisze ta sama usługa w Oplu kosztuje 199 zl, w reno 500. 2.5 raza drozej. 

P.s. teraz podrozalo bo to już Francuz na 229 zl

https://www.opel.pl/twoj-opel/promocje-serwisowe/sezonowa-promocja.html?&ppc=GOOGLE_700000001699283_71700000033521959_58700003902031519_p31323108081&gclid=Cj0KCQiA597fBRCzARIsAHWby0ECK2i8B8x_tx0szIDXwlgt0tmaJzOC0nT3JpD2fJ1YJOmAXJA4AhMaAlcWEALw_wcB

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde ASO ma swoje roboczo godziny a nie cene za usługe jak u pana Kazia w warsztacie.

wymieniałem olej jak miałem około 6-7 tys  z własnym olejem  

i wymiana jest rozpisana na roboczogodzine za wymiane oleju i roboczogodzine na wymiane filtra oleju 

z tego co pamiętam  olej to 0,6 roboczogodziny

a filtr to 0,4 roboczogodziny

w kazdym ASO gdzie przyjmuja na serwis jest napisany koszt roboczogodziny i zazwyczaj jest to kwota netto

za olej mogą mieć podobna cene do tego co sie kupi w sklepie bo oni leją z beczki 

I stąd takie ceny bo serwis za coś musi żyć. 

 

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis nie musi z czegoś żyć tylko musi utrzymać cały salon - dealer nie zarabia na sprzedaży aut tylko na ASO.

 

To ja nie wiem co wy macie za ASO, bo w tamtym roku w grudniu przy przeglądzie rocznym zapłaciłem za wymianę oleju (przywiozłem swój olej i filtr) - 80pln.

Mam pakiet serwisowy full (czyli przy przeglądzie nie interesują mnie materiały itp.)  - no ale niestety Renault przewiduje wymianę co 30tyś albo co 2 lata - a ja stosuję prostą metodę - co rok albo 15 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MarcinDe napisał:

Serwis nie musi z czegoś żyć tylko musi utrzymać cały salon - dealer nie zarabia na sprzedaży aut tylko na ASO.

 

To ja nie wiem co wy macie za ASO, bo w tamtym roku w grudniu przy przeglądzie rocznym zapłaciłem za wymianę oleju (przywiozłem swój olej i filtr) - 80pln.

Mam pakiet serwisowy full (czyli przy przeglądzie nie interesują mnie materiały itp.)  - no ale niestety Renault przewiduje wymianę co 30tyś albo co 2 lata - a ja stosuję prostą metodę - co rok albo 15 tyś.

 Kolego być może coś przeoczyłeś ale dealer również zarabia na sprzedaży aut i co lepsze nie mało .Każde auto jest objęte marżą jaką ( tajemnica) każdy salon ma inne umowy ,oprocentowanie itp  ale zasada prosta czym droższe tym więcej dla dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LTar A skąd różnice w cenach różnych produktów w zależności od sklepu? W każdej dziedzinie. Mamy wolny rynek. Nie wiem jak Wy ale ja gdy szukam auta analizuję również ceny części, opon, serwisowania. Jak wiem, że mnie stać to kupuję i nie jestem później zaskoczony rzeczywistością. 

A nawet z cenami usług. Facet może iść do fryzjera za 20 zł, a może też za 100. Kobieta podobnie z tym, że pewnie między 100 a 300. Niby zrobią to samo. Czy lepiej? Wątpię.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TOJO pracowałem rok w salonie samochodowym jako handlowiec (Citroen) - i tak naprawdę na samochodzie jest gówno nie zarobek. Przerzucałem papierologię od faktur dla salonu po faktury dla klientów (łącznie z papierologią rozliczeniową pomiędzy Citroen Polska a salonem) - tak że wiem jak wygląda zarobek na aucie (max masz 10%) - czyli sprzedajesz ayto za 100 tyś. to masz z tego 10tyś - to jak policzysz koszty działania salonu to masz lipę.

Chyba że masz salon marki gdzie idzie sprzedaż jak "świeże bułki" - to wtedy jest kasa. A tak to ASO zarabia na całą firmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!