Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injact fault na ciepłym


Rekomendowane odpowiedzi

Megane II 1.5DCI k9k. Jak w temacie auto nie odpala za 1 tylko 2 i kolejny raz, ale tylko na ciepłym. 2 z 4 wtryskow nowe + pompa + czyszczenie układu. 2 niewymienione wtryski mieszczą sie w normie. Jak chcem jechać na sprawdzenie błąd nie wyskakuje. A w pamięci nic nie widzą. Czujnik temperatury cieczy też nowy. Ktoś pomoże?

Edytowane przez Bieniuks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wtryski możemy  wyeliminować szukając dalszej przyczyny.

Masz nową pompę, nowy filtr i wyczyszczona droga zasilania.

Pozostał tylko układ dostarczenia energii do zapłonu, czyli sprawność świec żarowych.

Należy zmierzyć prąd przepływający przez każdą z nich w czasie podgrzewania. Amperomierz w szereg ze świecą na zakresie 20A i otrzymasz odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bieniuks napisał:

Jak w temacie auto nie pali niekiedy za 1 tylko 2 i kolejny raz, ale tylko na ciepłym.

Stosujesz taką składnię, że nie bardzo wiadomo co chodzi.  Czyli problem występuje tylko na ciepłym silniku? Bo jeżeli tak to świece żarowe sobie daruj.

W temacie masz napisane "injact fault" czy to znaczy, że ten komunikat wyświetla się na tablicy? Jeżeli tak to będzie zapisany kod usterki w sterowniku i do odczytania clipem.

Stan wtryskiwaczy sam sprawdzisz robiąc próbę przelewową opisaną na tym forum i na YouTube. Jest to podstawowa próba do diagnozy problemów z odpalaniem tego silnika na osprzęcie delphi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku auto? Jaka moc ?

Nowa pompa wtryskowa, plus 2 nowe wtryskiwacze, plus czyszczenie układu wtryskowego w listopadzie 2017 r a auto niedomaga od stycznia 2018 r. Czy powodem wymiany w/wymienionych części były opiłki metali w paliwie?

Zobacz;  Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006 ,

Jeżeli tak, to układu paliwowego nie jest się w stanie wyczyścić w 100 % z opiłków.

Konieczna jest wymiana ; zbiornika paliwa plus magistrala paliwowa nowa, plus przewody paliwowe nowe. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiemy cały Twój opis.

W tytule masz błąd układu wtryskowego. Myślimy o stronie zasilania włącznie z egr, a dalej o problemach z odpalaniem.

Łącznikiem całości może czujnik położenia wału, czyli synchronizacji, ale tu są zauważalne problemy braku wskazywanych obrotów przy nieudanym odpalaniu. Czy Zwróciłeś na to uwagę?

Jego niedomaganie może paraliżować pracę wtrysków i taki komunikat ma prawo zaistnieć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!