Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3, gt-line - rozterki przy zakupie częsci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie chciałem się przywitać na forum. Jestem Krzysztof i jako, ze kupiłem Megane będę tutaj częstszym gościem. 

Moja Megane to listopad 2013. Wersja gt-line. I tu pojawia się moje pytanie. Samochód ma uszkodzoną miedzy innymi maske oraz zderzak przedni. 

Chciałem sam zakupić części na wymianę ale nie do końca jestem pewien kilku rzeczy. Zderzak jest inny niż w normalnej wersji pytanie tylko czy przechodził jakis lift?

Czy kupując zderzak mogę porostu kupić zderzak do gt-line Megane III ? I pytanie dotyczące maski - czy jest ona taka sama jak w wersji normalnej? Oraz czy maska przechodziła lift i w związku z tym jaką powinienem kupic?

W ofertach sprzedazy czesto widze np "megane lift" ale z tego co zdążyłem doczytać były 2 lifty? co dodatkowo komplikuje sytuacje z mojego puntku widzenia:(

Bede naprawdę bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam serdecznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 2013 to Cię trzecia faza nie interesuje. Z resztą tam chyba nie było GT line tylko wersja GT z silnikiem 2.0 turbo. Nadwozie bylo trochę inne (zderzak przedni i tylny dyfuzor, brak świateł p.mgłowych) w stosunku do innych wersji, a nawet inne niż w RS. Trzecia faza na pewno jest inna jeśli chodzi o przód od dwóch wcześniejszych. Co do tego czy z fazy pierwszej części pasują do drugiej to jest to bardzo możliwe ponieważ przynajmniej w innych wersjach zmieniły się głównie lampy. Najlepiej porównaj zdjęcia. Może ktoś się wypowie mając 100% pewności.

Edytowane przez pbet
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, chrisstoff napisał:

 jako, ze kupiłem Megane będę tutaj częstszym gościem. 

Skąd ten pesymizm?:?: Chyba, że masz na myśli wyrażanie samych pozytywnych opinii o samochodzie.<ok>

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po oględzinach zdjęć z netu mam wrażenie, że inny jest też zderzak. Masz mieć ledy DRL takie jakby podwinięte w zderzaku? W fazie pierwszej na 99% ich nie było. Rzuć okiem na link.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macha pasuje od phi i jest ta sama do wszystkich wersji ,a co do zderzaka gt to nie miałem do czynienia, normalny nie pasuje od od phi - nie ma miejsca na dzienne lub jego zaślepkę,pomijając inne zaślepki, lampy kształt mają taki sam ale różnią się w środku.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, pbet napisał:

Po oględzinach zdjęć z netu mam wrażenie, że inny jest też zderzak. Masz mieć ledy DRL takie jakby podwinięte w zderzaku? W fazie pierwszej na 99% ich nie było. Rzuć okiem na link.

 

tak mam ledy w kształcie L ale chciałem kupić goły zderzak bez ledów i przełożyć je razem z przeciwmgielnymi

37 minut temu, kataryniarz napisał:

Zderzak musisz szukać konkretnie do wersji GT line ph2. Możesz rzucić okiem na zdjęcia mojego GT line. Maska taka sama tylko z ph1 i ph2. 

Dziękuję! bardzo ładnie wygląda. Rozumiem ze nie ma możliwości aby do gołego zderzaka  z ph1  włożyć moje ledy i przeciwmgielne?

na Allegro są gołe zderzaki ale nie piszą która to wersja a takie gole jak dla mnie ciężko odróżnić :/

 

np coś takiego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=7202786903&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

Edytowane przez chrisstoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że szukasz kompletnego zderzaka wtedy trzeba szukać ph2 ze względu na zaślepki i LED-y. Sam zderzak GT/GT line ph1 i ph2 wizualnie jest taki sam, nie wiem tylko czy nie ma drobnych różnic w miejscu montażu LED-ów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki wszystkim za pomoc. Maska i zderzak wymieniony czeka mnie lakierowanie. Szukałem długo części i dla takiego laika jak ja polecam sprawdzenie porostu numerów Renault. Chyba wtedy się nie pomylimy.  Dziś troszkę pojeździłem moim samochodem i zastanawia mnie dlaczego system start stop nie wyłącza silnika kiedy się zatrzymuje wrzucam luz i puszczam sprzęgło. Jak rozumiem wtedy silnik powinien przestać pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!