Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3, gt-line - rozterki przy zakupie częsci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie chciałem się przywitać na forum. Jestem Krzysztof i jako, ze kupiłem Megane będę tutaj częstszym gościem. 

Moja Megane to listopad 2013. Wersja gt-line. I tu pojawia się moje pytanie. Samochód ma uszkodzoną miedzy innymi maske oraz zderzak przedni. 

Chciałem sam zakupić części na wymianę ale nie do końca jestem pewien kilku rzeczy. Zderzak jest inny niż w normalnej wersji pytanie tylko czy przechodził jakis lift?

Czy kupując zderzak mogę porostu kupić zderzak do gt-line Megane III ? I pytanie dotyczące maski - czy jest ona taka sama jak w wersji normalnej? Oraz czy maska przechodziła lift i w związku z tym jaką powinienem kupic?

W ofertach sprzedazy czesto widze np "megane lift" ale z tego co zdążyłem doczytać były 2 lifty? co dodatkowo komplikuje sytuacje z mojego puntku widzenia:(

Bede naprawdę bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam serdecznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 2013 to Cię trzecia faza nie interesuje. Z resztą tam chyba nie było GT line tylko wersja GT z silnikiem 2.0 turbo. Nadwozie bylo trochę inne (zderzak przedni i tylny dyfuzor, brak świateł p.mgłowych) w stosunku do innych wersji, a nawet inne niż w RS. Trzecia faza na pewno jest inna jeśli chodzi o przód od dwóch wcześniejszych. Co do tego czy z fazy pierwszej części pasują do drugiej to jest to bardzo możliwe ponieważ przynajmniej w innych wersjach zmieniły się głównie lampy. Najlepiej porównaj zdjęcia. Może ktoś się wypowie mając 100% pewności.

Edytowane przez pbet
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, chrisstoff napisał:

 jako, ze kupiłem Megane będę tutaj częstszym gościem. 

Skąd ten pesymizm?:?: Chyba, że masz na myśli wyrażanie samych pozytywnych opinii o samochodzie.<ok>

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po oględzinach zdjęć z netu mam wrażenie, że inny jest też zderzak. Masz mieć ledy DRL takie jakby podwinięte w zderzaku? W fazie pierwszej na 99% ich nie było. Rzuć okiem na link.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macha pasuje od phi i jest ta sama do wszystkich wersji ,a co do zderzaka gt to nie miałem do czynienia, normalny nie pasuje od od phi - nie ma miejsca na dzienne lub jego zaślepkę,pomijając inne zaślepki, lampy kształt mają taki sam ale różnią się w środku.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, pbet napisał:

Po oględzinach zdjęć z netu mam wrażenie, że inny jest też zderzak. Masz mieć ledy DRL takie jakby podwinięte w zderzaku? W fazie pierwszej na 99% ich nie było. Rzuć okiem na link.

 

tak mam ledy w kształcie L ale chciałem kupić goły zderzak bez ledów i przełożyć je razem z przeciwmgielnymi

37 minut temu, kataryniarz napisał:

Zderzak musisz szukać konkretnie do wersji GT line ph2. Możesz rzucić okiem na zdjęcia mojego GT line. Maska taka sama tylko z ph1 i ph2. 

Dziękuję! bardzo ładnie wygląda. Rozumiem ze nie ma możliwości aby do gołego zderzaka  z ph1  włożyć moje ledy i przeciwmgielne?

na Allegro są gołe zderzaki ale nie piszą która to wersja a takie gole jak dla mnie ciężko odróżnić :/

 

np coś takiego:

http://allegro.pl/show_item.php?item=7202786903&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

Edytowane przez chrisstoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że szukasz kompletnego zderzaka wtedy trzeba szukać ph2 ze względu na zaślepki i LED-y. Sam zderzak GT/GT line ph1 i ph2 wizualnie jest taki sam, nie wiem tylko czy nie ma drobnych różnic w miejscu montażu LED-ów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki wszystkim za pomoc. Maska i zderzak wymieniony czeka mnie lakierowanie. Szukałem długo części i dla takiego laika jak ja polecam sprawdzenie porostu numerów Renault. Chyba wtedy się nie pomylimy.  Dziś troszkę pojeździłem moim samochodem i zastanawia mnie dlaczego system start stop nie wyłącza silnika kiedy się zatrzymuje wrzucam luz i puszczam sprzęgło. Jak rozumiem wtedy silnik powinien przestać pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!