Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światło mijania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam megane z soczewkami h7

Problem polega na tym ze prawa lampa świeci bardzo słabo tak jak by nie dostawała 12v i więcej tylko powiedzmy 10v a lewa elegancko i ładnie

Problem ten pojawił się bo spięcie jakie się spowodowało właśnie w tej lampie która świeci słabiej  zetknąwszy się w tedy ze sobą dwa kabelki i spaliły dwa bezpieczniki, po wymiana bezpieczników wszystko ładnie świeci jest regulacja ale jest tez różnica w świeceniu lewej a prawej lampy wiec na starcie nie piszcie ze to odbłyśnik, bo to jak gdyby mniejsze napiec w lampie w której było zwarcie

i teraz pytanie co sprawdzać i jak ? czy dociągnąć masę od akumulatora ? czy można coś wymienić aby się poprawiło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec sprawa wygląda tak żarówka ok, napięcie 11 70v jeśli odbiega od normy to powiedzmy ze mniej niż 1v wiec to nie z stad ta różnica sam juz nie wiem skąd taka różnica jak kupowałem autko wszystko było ok żarówki obydwie tak samo świeciły potem jedna się spaliła wymieniłem i przy okazji zrobiłem sobie zwarcie po wymiana bezpiecznika wszystko świeci działa ito ale jest różnica w świeceniu w zasadzie jeśli by zakryć ta sprawna to ta druga świeci jak by miała 25w a nie 55w nie wiem czy posypał by się odbłyśnik w jednej tylko lampie w krótkim czasie czy sie okopcił nie mam pomysłów wiec liczę na was może ktoś tez tak ma przy soczewkach ze jedna świeci super a druga prawie ze wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejscu bezpieczników zmierz prąd jednej i drugiej - poznasz prawdę. Później analiza uszkodzonego obwodu. Na początku porównanie różnicy napięć minusa żarówki w stosunku do masy (minusa akumulatora) - bo mniej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko niestety dobrze jeśli chodzi o napięcie minus z lampy z akumulatorem coraz bardzie jestem w stanie uwierzyć ze jeden odbłyśnik się bardziej wypalił od drugiego stat moje jeszcze pytanie przed dalszymi poradami aczkolwiek miło widziane czy opłaca sie metalizować odbłyśniki mam lampy po lifcie czyli soczewki h7, czy da sie wyjąć odbłyśnik ten od świateł mijania bez rozklejania lampy jakoś wyjdzie na chama albo jak się troszeczkę dziurę powiększy, no i na końcu czy efekt po metalizacji odbłyśnika jest na tyle dobry ze warto za to płacić czy lepiej oszczędzać na nowa lampę oczywiście valeo bo reszta podobno nie warta swojej ceny  ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej zmatowiała? Ale ta która słabo świeci? Chociaż twoja meganka ma przejechane 1,6 milionów kilometrów.Niestety żarówka zniszczyła ci lampy i nadają do wymiany jeśli szybko nie dasz do regeneracji bo zmatowiałe i pozostawienie na dłuższy  czas od środka ciężko będzie uratować reflektor.

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.05.2018 o 17:46, Rafalmegane2 napisał:

zetknąwszy się w tedy ze sobą dwa kabelki

ja nie za bardzo rozumiem, jak przy montażu żarówki zetknęły się dwa kabelki, miałeś tam luźno wiszące kable?? przecież kable są w kostce którą zapina się na wsuwki żarówki i jak można je ze sobą zetknąć???

@airbites poza tym co autor zrobił, że żarówka zniszczyła lampę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!