Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Adaptacja ecu silnika przy pomocy Can clip


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niestety stało się, muszę w swojej Megi podmienić sterownik silnika. Do tej pory używałem clipa do podstawowej diagnostyki  i przyznam się bez bicia ze nie mam pojęcia jak się zabrać za adaptacje ecu . czy jest tu ktoś kto możne pomoc ? A może jest ktoś z okolic Bydgodzczy kto może pomoć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik jest kodowany pod dane auto.Jeżeli włożysz mu używany,ale nie wyczyszczony(o ile będzie taka możliwość wyczyszczenia) to auto nie odpali.Jeżeli będziesz miał używany wyczyszczony z kodu to po włożeniu sam się zakoduje i odpali a jak będziesz miał nówkę sztukę to go trzeba zaprogramować clipem,ale do tego potrzebne są kody i odpowiednia płyta z programem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak benzyna to wyczyszczony sam się przyuczy, ale w dieslu może być konieczność wpisania kodów wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, meganecoupe02 napisał:

Jaki masz silnik? Nie widać tego na telefonie.

silnik 1.6 113 km

Właśnie chodzi o to, czy jak zmienię sterownik to silnik odpali ? z tego co doczytałem w innych tematach to podobno trzeba zaprogramować immo i chyba nr vin wklepać .... coś w tym stylu.  Zakupiłem na All..... używkę z tym samym numerem, wiec pewnie nie będzie wyczyszczona. Iw tym cały problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij do el-cars Kaczory, wyczyszczą. Później tylko podłączenie do auta i to wszystko.

Jaki masz problem z obecnym sterownikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie problem z obrotami przy rozruchu i  na rozgrzanym silniku. Na rozruchu obroty wchodzą na 1250 później bujają się na 500 i powoli wchodzą na ok1100, natomiast później się uspokaja aż do momentu rozgrzania silnika. jak się rozgrzeje to w momencie puszczania na bieg jałowy ( zwłaszcza w korku )obroty często wskakują na 1250 tak na 4 do 6 sekund , następnie spadają na 500, nieraz potrafi zgasnąć i po chwili wskakują na  ok 750.

Wspomnę ze wymieniłem już:

świece zapłonowe,

cewki zapłonowe,

czujnik położenia wału korbowego,

czujnik wałka rozrządu ,

czujnik podciśnienia w kolektorze,

czujnik temperatury w kolektorze ,

zawór kzfr,

uszczelki pod kolektorem,'

zawór podciśnienia,

potencjometr przyspieszenia. 

i teraz czas na sterownik.

Byłem w Bydgoszczy w serwisie ASO i u dwóch magików ale najwyraźniej się poddali , serwis rozłożył ręce, a pozostali  mnie spławiają , jeden ze nie ma czasu w najbliższej przyszłości a drugi mnie unika. 

Edytowane przez czaszka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

xxx

Też zrobione

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!