Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

ma sensu kupować

ddt4all jest darmowy.

Potrzebny jest tylko markowy elm27 za 50 zł (np. vgate 3) który się przyda do wielu innych rzeczy jak i innych samochodów.

Poczytaj ile "ukrytych" funkcji można aktywować ddt4all.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KrzysMac

https://m.youtube.com/watch?v=f8ZXqgsrFi0

Albo kupujesz za grosze pocharatany telefon na androidzie.

 

Godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

wszystko na applu.

Współczuję.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2024 o 16:53, sylwekdm napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Tu nie ma nic do współczucia. W pełni polecam, ja sobie współczułem jak pracowałem na Windzie. Serio. Ale zapewne cię nie przekonam. 😉 Od lat wszystko działa, nie muszę nic reinstalować (jak kiedyś). Ale dużo by tu pisać o plusach i minusach. 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

Tu nie ma nic do współczucia

A jednak myślę, że jest.

1 godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

cię nie przekonam

No, niestety,  nie przekonasz szczególnie jeśli chodzi o diagnostykę samochodów.

Czasami androidem zdrobisz więcej niż ASO.

A zawodowo system narzuca mi pracodawca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2024 o 15:56, sylwekdm napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

I ja to szanuje :D  A tak szczerze, nie da rady żebym podjechał jak będę w drodze do Zako w marcu na ogarnięcie kilku rzeczy w autku? Podjechał bym do Ciebie, podpieli byśmy moją mege i kilka rzeczy poklikali? Już kiedyś wrzucałem na forum posta, zależało by mi na kilku rzeczach:

- temperatura zew otoczenia na zegarach

- zmiana skoku tempomatu z 2 km na 5 km podczas ustawiania

- wgranie świeżych map, w miarę możliwości

Da radę. Do zako jadę 5 marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. 

1.Czy można zmienić zakres prędkości tempomatu adaptacyjnego? Domyślnie tempomat działa w zakresie 50-150km/h. Czy można te wartości poszerzyć?

Ewnetualnie czy można w ustawieniach zmienić tempomat adaptacyjny na zwykły tempomat i czy będzie on działałal w szerszym zakresie prędkości czy w autach z adaptacja pozostanie 50-150?

 

2. Czy można zmienić w ustawieniach DV zakres prędkości w jakim samochód z automatyczną skrzynią biegow w trybie Eco rozłącza napęd (wysprzegla). Obecnie jest to maksymalnie 145km/h. Chciałbym ten limit zwiększyć. 

 

Z góry dziękuję za info czy jest to możliwe. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

1.Czy można zmienić zakres prędkości tempomatu adaptacyjnego? Domyślnie tempomat działa w zakresie 50-150km/h. Czy można te wartości poszerzyć?

Ewnetualnie czy można w ustawieniach zmienić tempomat adaptacyjny na zwykły tempomat i czy będzie on działałal w szerszym zakresie prędkości czy w autach z adaptacja pozostanie 50-150?

 

2. Czy można zmienić w ustawieniach DV zakres prędkości w jakim samochód z automatyczną skrzynią biegow w trybie Eco rozłącza napęd (wysprzegla). Obecnie jest to maksymalnie 145km/h. Chciałbym ten limit zwiększyć. 

 

Z góry dziękuję za info czy jest to możliwe. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, 

 

Jestem świeżym użytkownikiem Megane IV z 2019. Po paru dniach jazdy irytują mnie dwie kwestie. 

1. Automatycznie powraca styl jazdy do Neutral a chciałbym aby pozostawał na Perso. Wiem, że od 2019 roku Renault taką przyjął politykę niby w trosce o ECO.
Tak się składa, że pasuję nie tryb ECO ale układ kierowniczy Neutral lub SPORT.

2. Automatycznie uruchamia się klimatyzacja kiedy ręcznie zmieniam ustawienia tzn ustawiam kierunek nawiewu, bieg wentylatora i przy zmniejszaniu temperatury uruchamia się AC. Czy jest na to sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam taki problem w trybie deweloperskim. Po ustawieniu w MEX domyślnego trybu, oraz włązeniu w ESE dzwieków silnika zadna z tych funkcji nie działa. Co może być przyczyną?

 

r_link.jpg.872b7d988ed1e23c8602d6b81e5a365b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy istnieje możliwość regulacji poziomu głośności radia, przeskok pomiędzy 2 i 3 kreska skali głośności jest nieproporcjonalny? 2 cicho, 3 głośno, brak pośredniego stanu. Nigdy nie miałem takiej sytuacji w żadnej innej renówce. Czy są może jakieś ustawienia fabrycznych poziomów głośności ?

Edytowane przez mareks 1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

A ja mam taki problem. Kiedyś przy awarii akumulatora cały r link zwariował. Udało się go naprawić ale kilka rzeczy przestało działać lub działało niepoprawnie. I tak:

- obraz w kamerze cofania był odwrócony (udało mi się ustawić prawidłowo przez developer mode)

- zestaw głośnomówiący nie działa tzn. mogę odbierać połączenia i je wykonywać z pozycji samochodu ale ani ja ani rozmówca mnie nie słyszy. Czy da się to jakoś naprawić przez developer mode?

- trzecia sprawa multi sense, przestało działać w ogóle. Nie było widocznie z poziomu menu. Połowicznie udało mi się przywrócić działanie ale brakuje mi opcji zmian tarcz zegara. Mam dostępna tylko w trybie eco. Czy przez developer mode można powrócić do tego żebym mógł zmieniać tarcze i przełączać tryby jazdy przyciskiem multi sense?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam problem nie mogę połączyć swojego telefonu z android auto Renault kadjar 2016r. Wersja oprogramowania to 7.0.24.161. udało mi się wejść w tryb deweloperski tylko jest ktoś mi wstanie wytłumaczyć co tam trzeba zrobić żeby to działało? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!