Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

ma sensu kupować

ddt4all jest darmowy.

Potrzebny jest tylko markowy elm27 za 50 zł (np. vgate 3) który się przyda do wielu innych rzeczy jak i innych samochodów.

Poczytaj ile "ukrytych" funkcji można aktywować ddt4all.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KrzysMac

https://m.youtube.com/watch?v=f8ZXqgsrFi0

Albo kupujesz za grosze pocharatany telefon na androidzie.

 

Godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

wszystko na applu.

Współczuję.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2024 o 16:53, sylwekdm napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Tu nie ma nic do współczucia. W pełni polecam, ja sobie współczułem jak pracowałem na Windzie. Serio. Ale zapewne cię nie przekonam. 😉 Od lat wszystko działa, nie muszę nic reinstalować (jak kiedyś). Ale dużo by tu pisać o plusach i minusach. 

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

Tu nie ma nic do współczucia

A jednak myślę, że jest.

1 godzinę temu, KrzysMac napisał(a):

cię nie przekonam

No, niestety,  nie przekonasz szczególnie jeśli chodzi o diagnostykę samochodów.

Czasami androidem zdrobisz więcej niż ASO.

A zawodowo system narzuca mi pracodawca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2024 o 15:56, sylwekdm napisał(a):

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

I ja to szanuje :D  A tak szczerze, nie da rady żebym podjechał jak będę w drodze do Zako w marcu na ogarnięcie kilku rzeczy w autku? Podjechał bym do Ciebie, podpieli byśmy moją mege i kilka rzeczy poklikali? Już kiedyś wrzucałem na forum posta, zależało by mi na kilku rzeczach:

- temperatura zew otoczenia na zegarach

- zmiana skoku tempomatu z 2 km na 5 km podczas ustawiania

- wgranie świeżych map, w miarę możliwości

Da radę. Do zako jadę 5 marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. 

1.Czy można zmienić zakres prędkości tempomatu adaptacyjnego? Domyślnie tempomat działa w zakresie 50-150km/h. Czy można te wartości poszerzyć?

Ewnetualnie czy można w ustawieniach zmienić tempomat adaptacyjny na zwykły tempomat i czy będzie on działałal w szerszym zakresie prędkości czy w autach z adaptacja pozostanie 50-150?

 

2. Czy można zmienić w ustawieniach DV zakres prędkości w jakim samochód z automatyczną skrzynią biegow w trybie Eco rozłącza napęd (wysprzegla). Obecnie jest to maksymalnie 145km/h. Chciałbym ten limit zwiększyć. 

 

Z góry dziękuję za info czy jest to możliwe. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

1.Czy można zmienić zakres prędkości tempomatu adaptacyjnego? Domyślnie tempomat działa w zakresie 50-150km/h. Czy można te wartości poszerzyć?

Ewnetualnie czy można w ustawieniach zmienić tempomat adaptacyjny na zwykły tempomat i czy będzie on działałal w szerszym zakresie prędkości czy w autach z adaptacja pozostanie 50-150?

 

2. Czy można zmienić w ustawieniach DV zakres prędkości w jakim samochód z automatyczną skrzynią biegow w trybie Eco rozłącza napęd (wysprzegla). Obecnie jest to maksymalnie 145km/h. Chciałbym ten limit zwiększyć. 

 

Z góry dziękuję za info czy jest to możliwe. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, 

 

Jestem świeżym użytkownikiem Megane IV z 2019. Po paru dniach jazdy irytują mnie dwie kwestie. 

1. Automatycznie powraca styl jazdy do Neutral a chciałbym aby pozostawał na Perso. Wiem, że od 2019 roku Renault taką przyjął politykę niby w trosce o ECO.
Tak się składa, że pasuję nie tryb ECO ale układ kierowniczy Neutral lub SPORT.

2. Automatycznie uruchamia się klimatyzacja kiedy ręcznie zmieniam ustawienia tzn ustawiam kierunek nawiewu, bieg wentylatora i przy zmniejszaniu temperatury uruchamia się AC. Czy jest na to sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam taki problem w trybie deweloperskim. Po ustawieniu w MEX domyślnego trybu, oraz włązeniu w ESE dzwieków silnika zadna z tych funkcji nie działa. Co może być przyczyną?

 

r_link.jpg.872b7d988ed1e23c8602d6b81e5a365b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy istnieje możliwość regulacji poziomu głośności radia, przeskok pomiędzy 2 i 3 kreska skali głośności jest nieproporcjonalny? 2 cicho, 3 głośno, brak pośredniego stanu. Nigdy nie miałem takiej sytuacji w żadnej innej renówce. Czy są może jakieś ustawienia fabrycznych poziomów głośności ?

Edytowane przez mareks 1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

A ja mam taki problem. Kiedyś przy awarii akumulatora cały r link zwariował. Udało się go naprawić ale kilka rzeczy przestało działać lub działało niepoprawnie. I tak:

- obraz w kamerze cofania był odwrócony (udało mi się ustawić prawidłowo przez developer mode)

- zestaw głośnomówiący nie działa tzn. mogę odbierać połączenia i je wykonywać z pozycji samochodu ale ani ja ani rozmówca mnie nie słyszy. Czy da się to jakoś naprawić przez developer mode?

- trzecia sprawa multi sense, przestało działać w ogóle. Nie było widocznie z poziomu menu. Połowicznie udało mi się przywrócić działanie ale brakuje mi opcji zmian tarcz zegara. Mam dostępna tylko w trybie eco. Czy przez developer mode można powrócić do tego żebym mógł zmieniać tarcze i przełączać tryby jazdy przyciskiem multi sense?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam problem nie mogę połączyć swojego telefonu z android auto Renault kadjar 2016r. Wersja oprogramowania to 7.0.24.161. udało mi się wejść w tryb deweloperski tylko jest ktoś mi wstanie wytłumaczyć co tam trzeba zrobić żeby to działało? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witajcie Panowie. Mm do Was dość nietypowe pytanie. Zakupiłem talismana z rlinkiem 2, który przeszedł jakieś podyfikacje przez poprzedniego wlłaściciela, o czy mi nie powiedział. Pierwsze co zauważyłem, to niedziałający przycisk eco na panelu. Nie zależy mi na nim , ale lubie jak coś dziala prawidłowo. W rlinku jest soft 7.0. Multisense działa, ale nic nie zmienia. Nie włącze modulowania dźwięku, ani nie zmienie żadnego zegaru. Jest jakby cały czas na zegarze eco. Po wejściu w DW mode, mam aktywne wszelkie AA itp, ale w info i pojeżdzie jest, że jeździ na benzynę i mimo zmiany na diesla wraca gasoline. Auto miało usuniętgo adblue i może dlatego. Chciałbym przywrócić funkcjonalność multisense i móc ustawić jakiś zegar na którym będę widział jakie obroty ma silnik bo mnie to irytuje. Dodatkowo czuć, że jedzie dość słabo jakby siedział w eco cały czas. Jest to wersja zen 130 kuca 1.6 diesel. Czy jest możliwość wgrać starszy soft rlink, który to naprawi? Ewentualnie jak to naprawić Waszym zdaniem. Zamówiłem ddt4all, boje się tylko czegoś nie ubić. Z góry dziękuję za pomoc i bardzo proszę o zrozumienie. Ten wątek przeczytalem cały i kurcze znalazłem tylko jedno zapytanie wyżej o podobnym problemie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 25 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!