Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane 2 1.5dci 2004r nie odpala na ciepłym i zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z Renaut Megane 2 1.5dci 2004r. Nie odpala na zimnym ani na ciepłym silniku.

Wymieniane miała:

*turbine

*filtry

*oleje

*chlodnice

*elektryka(wszystko jest sprawne)

Wszystko zaczeło się od awarii turbiny. Gdy kupowałem ja w 2017r Pan od którego kupowałem powiedział ze czasami ma problemy z odpalaniem i trzeba wymienić jakiś czujnik za 150zł ale zrobiłem błąd i odpuściłem sobie to. Po pół roku zaczęły się problemy.Gdy turbina wysiadła i po jej wymianie samochód odpalał na zimnym za pierwszym razem natomiast na ciepłym wogóle musiałem odczekać aż silnik będzie zimny. Zaprowadziłem do mechanika on podłączył pod komputer i nic nie wykryto.Od tygodnia samochód nie chce odpalać ani na zimnym ani na ciepłym. Kręci i nie chce odpalić.(Podjechałem podpiąć samochód jeszcze raz pod komputer i wykazało mi że na ciepłym silniku samochód potrzebuje 400bar na rozruch a samochód daje mu tylko 150 .Jaka może być przyczyna ,od czego zacząć? Może ktoś miał taki sam problem . Z góry dziękuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wątpie by potrzebował aż tyle amperów. Zapewne byś słyszał jak rozrusznik wolno kręci. Prawdopodobnie masz do wymiany czujnik położenia wału. Weź kable i źródło prądu z innego auta, auto z uszkodzonym czujnikiem zapali za 5-15 razem, jeśli silnik będzie pracować poprawnie to masz do wymiany czujnik.  

 

Edit: nw jakim cudem przeczytałem o amperach.

 

Tak jak na dole, zapewne pompa ci pada i będziesz mieć opiłki w układzie paliwowym, które ci zapchały wtryski.

Edytowane przez Conneus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być pompa wtryskowa do regeneracji, lub inną przyczyną ściśle z nią związana. 150 Barów to prawie o drugie tyle za mało, żeby wyzwolić wtryskiwacze do pracy. Pierwsze trzeba sprawdzić czy powrót paliwa do baku nie jest otwarty.

Czujnik położenia wału jest sprawny, jak obrotomierz pokazuje niska predkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kordnox napisał:

Gdy turbina wysiadła i po jej wymianie samochód odpalał na zimnym za pierwszym razem natomiast na ciepłym wogóle musiałem odczekać aż silnik będzie zimny.

Turbina w megan II /1.5 dci/2004 r, to element b.trwały i wytrzymuje około 350.000 do 400.000 km.

Żeby uchronić Cię przed nadmiernymi kosztami należy w I rzędzie zapoznać się z tematem ;

  -  Na co zwrócić uwagę przy kupnie MEGANE II /1,5 Dci do roku 2006 ,

 -  udać się do kumatego mechanika zajmującego się tylko marką reno, celem weryfikacji awarii,

-   jeżeli ogólnie auto jest w dobrym stanie to warto poważnie przemyśleć zaistniałą sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!