Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z działaniem klimatyzacji Megane III 2012 r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Podczas wyjazdu na wakacje klimatyzacja przestała chłodzić tzn nadmuch powietrza spadł w trybie automatycznym prawie że do min a w samochodzie temperatura znacząco wyższa niż ustawiona. Zatrzymałem samochód podniosłem maskę ( przewody od klimy były totalnie zamarznięte) po kilku minutach ruszyłem w dalszą drogę uruchomiłem klimę która działała przez jakieś 30 min Ok po czym historia się powtarza. I tak na zmianę klima przestaje dmuchać wyłączam i po około 10 min uruchamiam ponownie działa przez 30-60 min. Proszę o pomoc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł w tym temacie.

lapka2.gif

Regulamin. 5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach... - przeniosłem - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hejka

Myśle, że temat zamknięty pojechałem zprawdzić i dobić czynnik gdyż tak piszą  koledzy w innych podobnych sprawach .

Okazało sie że powinienem mieć około 550 g a po sciągnięciu było 200g więc uzupełniłem 300 g za 130 zł i wyglada że po temacie.

Dodatkowo jestem madrzejszy o kilka informacji w temacie działania - czytanie ma sens

Teraz jeszcze pożadne odgrzybianie i bedzie git.

 

pozdrawiam PF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rok temu miałem podobny problem, chociaż nie sprawdzałem wtedy przewodów. Sprawdzili w ASO szczelność kontrastem, wszystko było ok  i po tygodniu jak wróciłem zważyli czynnik, którego miałem ok 50 g zamiast ok 480-500 g.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Piszę o moim przypadku bo może komuś się przyda.

Start. Wszystko chodzi. Po 2-3 godz zauważam brak nawiewu. Silniczek dmuchawy pracuje, przez szczeliny plastiku czuć chłód, ale z otworów nic. Po jakimś czasie zauważyłem że pomaga: AC OFF. Mija 20-30 sekund i pojawia się nadmuch. Po minucie dmucha na maksa. Wtedy wyciskam znów AC OFF i zaczyna dmuchać na zimno. Przez 2-3 godz wszystko jest ok. Później znowu trzeba wcisnąć AC OFF. I tak w kółko. Dlaczego? -nie wiem. Skraplacz po wymianie. Czynnik uzupełniony. W zasadzie dopóki udaje mi się w ten sposób przywracać nadmuch zimnego powietrza to nie szukam przyczyny. Ale to było latem. Wczoraj zauważyłem, 1 XI ! , że to samo musiałem zrobić z nawiewem ogrzewania bo przestało dmuchać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam. W mojej Megi (2010) niespodzianka. Stoimy w korku, na zewnątrz +30, w środku +22 i z nawiewu zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Wieczorem gdy było na zewnątrz +21 a w środku +22 znowu zaczęło chłodzić.

Wyjazd do serwisu - odzyskano 200g czynnika. Dobito na 480g i teraz +22 na pierwszym biegu to zimno :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!