Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III phI


marcin359

Rekomendowane odpowiedzi

Też myślałem o założeniu haka do mojej właśnie pod rowery ale doszedłem do wniosku, że jak je będę woził na stosunkowo krótkich odcinkach to jest dotychczas nie dalej niż około 100 km w jedną stronę i kilka razy do roku to z uwagi na kwestie finansowe wybrałem dobre belki i uchwyty. W cenie belek i uchwytów zamontował bym co najwyżej odpinany hak, a gdzie jeszcze uchwyt na rowery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zmienia postać rzeczy. Dodatkowy plus jest taki, że następnego auta będę szukał takiego do którego mój zestaw będzie kompatybilny albo po prostu sprzedam, a haka się nie zdemontuje i nie zabierze ze sobą przy czym nie odzyska się też żadnego zwrotu z tej inwestycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LTar napisał:

miałem hak i woziłem tylko rowery - 1-2 razy w roku przez 4 lata... 

a ja mam sąsiada , co ma Awdi 80 z hakiem od którego nie odpina przyczepki , na której betoniarkę wozi prawie codziennie na budowy.

Jak będzie sprzedawał to albo zdejmie hak, albo będzie zapewniał że też tylko rowery woził.

Sorry, takich mamy rodaków  :smug:

A wnioski wyciąga każdy sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno z założenia wszystkich traktować za oszustów czy wyłudzaczy. A do takich osób należy zaliczyć Twojego sąsiada. 

W Polsce mamy domniemanie niewinności, a o takich złodziejach po prostu trzeba zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim Mondeo też mam hak i w ciągu pięciu lat dwa razy skorzystałem z przyczepki :P

 

A wracając do tematu, co sądzicie o tym?

 

https://gratka.pl/motoryzacja/renault-megane-iii-hatchback/ob/5651164

 

Jutro zadzwonię i dopytam, bo dziś już trochę za późno. Z opisu za dużo nie wynika ale może macie jakieś spostrzeżenia? Z ogłoszenia wynika, że sprzedaje komis.

Edytowane przez marcin359
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg na poziomie 15 000 rocznie jest możliwy ale czy prawdziwy? Mogło latać trasy bo środek jakby niezbyt zużyty. Radio w dobrym stanie, a na forum znajdziesz przykłady jak szybko te przyciski są w stanie się zetrzeć. Ogłoszenie tak liche, że mogliby napisać sprzedam Megane III i nic więcej. Widać, że ktoś się postarał picując to auto do sprzedaży. Sprawdź opinie o komisie link i bądź czujny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, już przeglądałem dane o tym komisie :) Kolejnym tropem jest zakład Auto Olimpia z Łodzi (ramka rejestracji). Firma zajmuje się mechaniką samochodową, blacharką itp. :P

No nic, jutro dopytam chociaż czy samochód jest krajowy czy sprowadzony...no i VIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten warsztat to nie jest taki zły trop. Można zadzwonić i zapytać czy serwisowali to auto i czy mają do niego jakąś historię, co ostatnio wymieniali itd. Jak będą się mieszać przez telefon to już wiesz, że coś było nie tak :) A równie dobrze mogą powiedzieć, że auta nie znają. To nie jest jakiś duży warsztat, a auto jest na łódzkich rejestracjach więc może coś się dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcin359 napisał:

Jak na ten przebieg to skóra na kierownicy strasznie wyświecona. U mnie o 10 tys. mniej a wygląda 1000x lepiej. Poza tym jak widzę w opisie "nic nie stuka, nic nie puka" to w ogóle na takie ogłoszenie nie dzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam Panowie że jak nie ma w ogłoszeniu podanego VIN to nie powinno się brać pod uwagę takiego samochodu, szkoda naszego czasu bo możemy sobie zgadywać.
Punkt pierwszy, chcesz opinie o samochodzie? Oprócz ogłoszenia wklej VIN. Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w Bydgoszczy i oglądałem powyższy egzemplarz. Ogólnie w średnim stanie. To co mnie odrzuciło to pogięty próg. Jakby coś, to mam parę zdjęć z oględzin. Reasumując: nie zdecydowałem się :)

 

Ale mam na oku następny...

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-2009dieselbezwypadkowaserwis-z-niemiecswietna-opcja-ID6B7wxL.html#

 

Jakieś spostrzeżenia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi przebiegami jest różnie, ale nie każdy kreci. Ja robię 10 - 12 tys rocznie i jeżdżę głównie dieslami, bo lubię.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.6 literki PLmireczek01

Edytowane przez tomi150
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!