Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nierówna praca silnika2.0 tce na biegu jałowym, drgania na fotelu kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od zakupu auta mam problem z autem. Otóż auto ma drgania na biegu jałowym. Zostały podmienione cewki nic nie dało.. wymieniłem świece tak samo. 

Bylem już u 3 mechaników czy przypadkiem nie jest to koło dwumasowe. 

Za każdym razem słyszę opnie: to nie koło dwumasowe. Ostatnio zauważyłem ze te dragnia współgrają z małymi wystrzałami z rury wydechowej. 

 

W załączonych linku film z praca silnika 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Przyczyną falowania obrotów na biegu jałowym b.często jest przestawiony rozrząd o jeden ząb,

5 godzin temu, Ambos241 napisał:

. Zostały podmienione cewki nic nie dało..

- Polecane cewki to marki beru.

- Warto sprawdzić ;

- stan i szczelność map sensora,

- przeczyścić przepustnicę i wymienić oringi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jakieś pomysły co może być przyczyną wypadającego zapłonu, co za tym idzie wibracjami i "strzałem" z wydechu  na biegu jałowym.  Cewki i świece nowe. Silnik 2.0 tce 180 koni, auto przyspiesza jak powinno ma moc, w zeszłym miesiącu założony gaz przy użyciu sondy szerokopasmowej. Podczas hamowania wypluła 190 koni, kompresja prawidłowa, zapłon wypadł jeszcze przed założeniem instalacji myślałem, że to wina kończących się cewek, ale po wymianie wszystkich okazuje się, że to nie w nich tkwił problem. Wtryski można od razu wyeliminować, ponieważ na paliwie alternatywnym jest to samo. Z góry dziękuję za pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Sater0 napisał:

 Co może być przyczyną wypadającego zapłonu, co za tym idzie wibracjami i "strzałem" z wydechu  na biegu jałowym.

 Cewki i świece nowe.

 Kompresja prawidłowa, zapłon wypadł jeszcze przed założeniem instalacji myślałem, 

Zakręć gaz na butli,

Sprawdzić ilości wypadań zapłonu zarejestrowanych przez sterownik na poszczególnych cylindrach - clip;

   -  cewki i świece muszą być suche i czyste,

   -  przeczyścić czoła czujników wału i wałka

   -  analiza pracy sond lambda - przebiegi napięcia;

         -  silnik rozgrzany do ok; 90 C,

         -  obroty biegu jałowego,

  -  rozłączyć akumulator, wykasować błędy,

6 godzin temu, Sater0 napisał:

Wtryski można od razu wyeliminować, ponieważ na paliwie alternatywnym jest to samo.

Strzały i wibracje to w większości wina wtrysków;

   - kontrola wtrysków - czy wszystkie są takie same,

   - czyszczenie ultradźwiękami lub wymiana na nowe.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!