Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z odpaleniem


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 22.01.2021 o 16:04, jabrze napisał:

Przerwa cewki to brak światła diody.

Immo jest potrzebne chwilowo do wyzwolenia startu i po rozruchu nie zgaśnie. Dla M1 to urojona stawka. Skąd jesteś?

Lublin. Dostałem się do stacyjki, kostka wyglądała wporządku. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wykluczyłem go od razu, gdyż pompa paliwa pracuje i nawet sprawdzałem ciśnienie. Juz nie bardzo miałem oocje i dałem go do naprawy, więcej zapłaciłbym za taxi ito. Bo transport publiczny to u mnie porażka. Dzięki wszystkim, jak naprawi to dam znać na przyszłość co tam wymodzi. Pozdrawiam 

Edit: Elektryk dzwonił, żeby przyjechać bo nie wyjaśni przez tel. Zdążyłem usłyszeć, że potrzebna jakaś skrzynka. Wcześniej podejrzewał kompa i miał spróbować naprawić. Mam nadzieję, że ktoś zdąży mi poradzić o co chodzi, żeby nie dać się oszukać w razie czego. 

Nie wiem czy w takim wypadku wystarczy tylko komputer kupić czy też uch, albo cały zestaw startowy i co wyjdzie najtaniej. Pozdrawiam 

 

Edit2: Mechanik stwierdził, że padła szyna chyba "can" lub "k" szukaliśmy razem na alledrogo zestawu, tzn. Moduł, stacyjka z cewką i kluczyki. Chyba to najlepsza opcja, tym bardziej, że stacyjka tez już nie odbija, no i parę razy klucz w niej utkwił, taki zestaw 300zl i 100 zl za robotę. Gdyby ktoś miał sugestię, lub taki zestaw taniej prosze o pw. Pozdrawiam serdecznie. 

Edytowane przez Michcioms
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie czy zacina się stacyjka czy może na kostce do stacyjki, problemem z uruchomieniem może być właśnie ten kabel z kostką. Cały zestaw to czyli :komputer, uch i kluczyki ze stacyjką, to najdroższa opcja. Zastanowiłbym się na usunięciem immo (ja tak zrobiłem i mam święty spokój) Uch czyli moduł komfortu raczej nie ma nic wspólnego z immobilizerem. Rozłącz akumulator zewrzyj klemy żeby wyzerować kompa, przyucz kluczyk nawet kilka razy może załapać za drugim.

 

https://archiwum.allegro.pl/oferta/zestaw-startowy-megane-i-lift-0281010077-1-9-dti-i8690068313.html

Musiałbyś zapytać czy mają do tego elektronikę z kluczyka bo dołączyli tylko pestkę immo ale centralny bez tej elektroniki nie będzie działał.

Na zdjęciu masz zaznaczoną pestkę immo i elektronika do centralnego.

I drugi zestaw bez modułu komfortu chociaż jest licznik który do odpalenia nie jest potrzebny :-) ale ma białe zegary :-)

https://allegro.pl/oferta/zestaw-startowy-renault-megane-1-coupe-1-6-16v-9466166248

Każdy moduł komfortu musi mieć własne kluczyki (nikt nie chce przyuczać innych lub po prostu się nie da!!)

 

Kluczyki Megane.jpg

Edytowane przez slawinci
Poprawa błędu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo kolego, niestety nic mi samemu nie wychodziło. Komp podobno ok, a tylko z bsi problem. Okazało się, że tamte zestawy, ktore były na all. Nie nadawały się więc zamowili sam bsi około 100zł za czesc i 100 robota. Chyba najtansza opcja, a narazie bieda u mnie, a auto potrzebne, odkuje się to dalej pomyślę , bo raz nie mogłem ruszyć kluczyka w tej stacyjce, trzeba myśleć o wymianie. Mówili mi, że gdyby to był inny silnik np. 1,4 to wywaliliby immo, ale akurat w tym są jakieś problemy, że potem już nie jest jak było, wzrasta spalanie i inne niby niemożliwe rzeczy. Polecił mi ich mój mechanik i raczej mam zaufanie bo najpierw była mowa 300zł za wywalenie immo. Więc nie opłacałoby im się zupełnie teraz wziąć 100zł za wymiane i przegranie bsi  niż 300 za wywalenie immo. Czekamy na paczke i oby juz nie wyszła zadna niespodzianka, wtedy polecę ich każdemu.

Edit: Złe wieści, podmienił i nadal brak diody immo. 

Pozdrawiam serdecznie. 

Edytowane przez Michcioms
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!