Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renia nie odpala po zwarciu na akumulatorze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i z gory przepraszam za brak polskich znakow.

Jestem szczesliwym posiadaczem Megane II, 1,9 dci z silnikiem 120 KM... szczesliwym do dzis ;)

Mam maly problem z alternatorem i postanowilem zmierzyc napiecie na klemach, a ze nie jestem mechanikiem to posluchalem rady znajomego i doprowadzilem do krotkiego zwarcia....

... znajomy poradzil aby na wlaczonym silniku odkrecic kabel ktory dociera z alternatora do akumulatora, ten taki gruby czerwony i na nim zmierzyc napiecie. Glupota ludzka nie zna granic i idac za rada postanowilem odkrecic sruba w module na "+" pod ktora byl owy kabel, oczywiscie na wlaczonym silniku... krotkie spiecie, silnik zgasl natychmiast i nawet jak srube dokrecilem to nie chce teraz odpalic. Po wcisnieciu sprzegla i startu wyswietla na bardzo krotko symbol grzania swiec i potem zachowuje sie tak jakby byl odpalony, czyli stan oleju i kilometry. Dodam ze wyskakuje mi tez, ale  nie za kazdym razem blad blokady kierownicy. Bede wdzieczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach