Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dywanik na tunel Fluence pod nogi środkowego pasażera z tyłu - osłona tunelu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś wie gdzie kupić /  ma jakieś doświadczenia z doborem odpowiedniego - t.j. dobrze dopasowanego wymiarami dywanika na tunel do Fluenca ?

 

Czy pozostaje mi kupienie czegoś "uniwersalnego" o wymiarach zbliżonych np. na aledrogo jest guma 28 x 74 cm co wydaje się na oko, że w miarę może to jakoś będzie pasowało - tak więc pytanie czy może znacie coś lepszego czy brać tamto ?

Bez tytułu2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o dywanik na sam tunel, ale może lepiej poszukać taki dywanik (na prawą lub lewą stonę), który jest powiększony o część zakrywającą tunel?
Przynajmniej jakoś się to będzie trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ditron, rozumiem że nie lubisz za wiele czytać, ale wysługiwać się innymi - wstyd. Trzy słowa: dywaniki tunel fluence - widocznie nic więcej nie ma. Wersja z połączonym dywanikiem na tunel na pewno występuje w Meganie III i z tego co patrzę na tylne dywaniki do Fluence'a - od Megane'a powinny pasować (tylne!).

 

Edytowane przez konwil
Suplement
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nikim się nie wysługuje.

Pytam czy ktoś zna rozwiązanie.

Nie proszę o szukanie dla mnie czegokolwiek czy odsyłanie do szukania tam gdzie nic nie ma.

 

PS. (konwil) To co wyszukałeś na allegro jest tym samym kawałkiem gumy o którym pisałem w pierwszym poście tylko tym razem aukcja wygląda jakby to było coś dedykowanego do Fluence (czytaj: NACIĄGANIE) - obejrzyj sobie ostatnie zdjęcie z tej aukcji.

 

Dnia ‎20‎.‎11‎.‎2018 o 15:17, konwil napisał: