Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pobór prądu na postoju.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam samochód renault megane 3 1.6 benzyna i mam problem z poborem prądu ponieważ na wyłączonym silniku i zamkniętym samochodzie. Pobór prądu do ponad 3 ampery a z tego co czytałem to max 0.3 ampera może ktoś już miał taki problem i pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile odczekałeś po zamknięciu auta? Pamiętaj, że np. w gniazdkach zapalniczki prąd jest jeszcze przez kilka minut po zamknięciu auta. Gdyby cały czas uciekały Ci 3 Ampery to byś pewnie auta po jednej nocy nie odpalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Jottar napisał:

 Gdyby cały czas uciekały Ci 3 Ampery to byś pewnie auta po jednej nocy nie odpalił.

A  nawet po 6 godzinach.

15 minut temu, Jottar napisał:

w gniazdkach zapalniczki prąd jest jeszcze przez kilka minut po zamknięciu auta

Jest w zasilaniu tablicy licznikowej, ale w gnieździe zapalniczki i w radiu się wyłącza z zamknięciem drzwi z pilota, czy z zadziałania HF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawny pomiar może się odbyć dopiero po kilku - kilkunastu minutach od zamknięcia samochodu. Moduły elektroniczne usypiają się kolejno przez dość długi czas (zanika ruch na magistrali can). W przypadku istniejącego fabrycznego autoalarmu trzeba zblokować włącznik informujący o zamknięciu maski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kaldach napisał:

Poprawny pomiar może się odbyć dopiero po kilku - kilkunastu minutach od zamknięcia samochodu.

I do pomiaru prądu nie można przerwać obwodu zasilania, dlatego miernik należy prędzej mieć zbocznikowany. W przypadku przerwania obwodu wskazania wynoszą nawet  powyżej 0,3A i nie są odzwierciedleniem rzeczywistości -  warunki i pomiar należy powtórzyć. Idealne wskazania są pulsujące i wynoszą do 32 mA bez alarmu - po uśpieniu BSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak otworzyłem samochód, otworzyłem maskę zamknąłem samochód. I zabrałem się za odkręcanie klemy w samochodzie z akumulatora także minęło jakieś 5 min jak zamknąłem obwód poprzez miernik i na mierniku pokazał mi ponad 3 ampery powtórzyłem działania parę razy w różnych odstępach czasowych i bez zmian ciągle ta sama wartość 3,2 Ampera. Lampki w schowku i bagażniku spr. I właśnie mam taki problem z odpalaniem jak samochód odpalę i pojadę bliską trasę i radio na zgaszonym silniku pogra parę minut to już jest problem z odpaleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jabrze napisał:

I do pomiaru prądu nie można przerwać obwodu zasilania,

Czyli należy szukać uszkodzonego obwodu. Pierwszym podejrzanym jest włącznik w zamku drzwi. Jeśli on nie działa prawidłowo to BSI się nie uśpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, jabrze napisał:

I do pomiaru prądu nie można przerwać obwodu zasilania, dlatego miernik należy prędzej mieć zbocznikowany. W przypadku przerwania obwodu wskazania wynoszą nawet  powyżej 0,3A i nie są odzwierciedleniem rzeczywistości -  warunki i pomiar należy powtórzyć. Idealne wskazania są pulsujące i wynoszą do 32 mA bez alarmu - po uśpieniu BSI.

 

 Tak tylko dla porządku, aby definicje nazw się zgadzały:

Moduł komfortu w PSA nazywa się BSI, natomiast w Renault to UCH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Jottar napisał:

 kiedyś to sprawdzałem patrząc po zamknięciu auta kiedy zgaśnie mi dioda na ładowarce do komórki. Ale skoro mówisz, że jest inaczej to sprawdzę jeszcze raz.

Nie ma co sprawdzać, jest dokładnie jak piszesz. Zasilanie zapalniczki jest odcinane w kilka minut po zaryglowaniu auta.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!