Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Demontaż zaślepki pod klamką


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

Czy znacie sposób na demontaż zaślepki znajdującej się pod klamką (zaznaczona na poniższym obrazku)? U mnie niestety są one luźne i delikatnie latają przez co przy wyższych prędkościach obijają się o karoserię co irytuje podczas jazdy (bardzo wyraźnie to słychać). W MII miałem podobny problem, ale tam zaślepki praktycznie same wychodziły więc podkleiłem je "kropelką" :notacrook: .Tutaj są luźne, ale nie na tyle aby się do nich dobrać i w jakiś sposób przymocować.

 

Z góry dzięki za pomoc :)

 

1519739783_Zalepkapodklamk.thumb.png.1e4a922e38a6847bfe6f4beb8b92777b.png

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wyjmowałem ściągaczami do tapicerki, takie plastikowe łyżki. Zaślepka jest na zatrzasku, wystarczy podwadzić od dołu i wyskoczy. Później minimalna ilośc silikonu i jest cisza i spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak uda Ci się to jakoś wyciągnąć. U mnie jest dokładnie taka sama sytuacja jak u Ciebie - zaślepki mają lekki luz i w czasie jazdy na pewno generują hałas, ale równocześnie trzymają się na tyle solidnie, że nie mam pomysłu jak się do nich bezpiecznie dobrać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MariuszNS będę działał, ale dopiero jak przyjdą jakieś cieplejsze dni... Garażu niestety nie mam, a takie dłubanie pod chmurką może przynieść więcej szkód jak korzyści. W Pile mam salon Renault więc ewentualnie do nich jeszcze podjadę i się podpytam.

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od spodu zaślepki musisz podejść cienkim śrubokrętem,tam w niej jest nawet wpustka na  śrubstak,tylko delikatnie trzeba go wsuwać i jednocześnie ciągnąć wtedy elegancko wyskoczy.U mnie badziejstwo generowało skrzypienie, terkotanie,czort wie jak to nazwać ale dopiero jak zaczynały się chłodne poranki i dni a ja walczyłem z uszczelkami drzwi,szyb:mad: nerwa miałem bo niosło świergot po całych drzwach .Kapka sylikonu i; nastala wiekopona cisza;:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ROBRAT możesz wrzucić jakieś zdjęcie poglądowe z zaznaczonym miejscem wypustki na śrubokręt? Chciałbym wiedzieć, gdzie muszę dokładnie celować :) Silikon dawałeś dookoła całej zaślepki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silverek - widzę, że chyba nie wytrzymasz z tymi zaślepkami aż zrobi się cieplej i ogarniesz ten temat szybciej ode mnie ;) 

Przy tej okazji prośba - jak już zdemontujesz to ustrojstwo, to wrzuć proszę fotkę, w którym miejscu należy nałożyć tego silikonu, aby to przyniosło efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MariuszNS chciałbym poczekać do wiosny, bo zimą to duże ryzyko że coś się uszkodzi/połamie. Ale mnie ten dźwięk tak irytuje... Dopóki jeżdżę po mieście to jest w miarę OK, ale jak tylko wyjadę za miasto i bardziej się rozpędzę to jest tragedia... A najgorsze jest to, że najbardziej dudni zaślepka w drzwiach kierowcy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralnie od dołu,kucasz latarka i cienki śrubstak delikatnie wciskasz się między zaślepkę a karoserie.Sylikon to mało i wg uznania bo tam niema zbytnio gdzie się rozpędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariuszekf ile takich gumek recepturek dawałeś? W sumie to też nie jest zły pomysł... Wątpię tylko aby udało się je założyć bez wyciągania zaślepki.

@meganecoupe02 @ROBRAT w której części zaślepki dawaliście silikon? Dla ułatwienia wrzucam poglądowe foto :)

 

684818427_Zalepkaklamki.thumb.PNG.8e7270cf890b47d9f50787e861a914b8.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te recepturki to chyba się z czasem wykruszą, wysypią, itp silikon dajesz delikatnie na brzegach tak by po założeniu zaślepka skleiła się z karoserią,mi trochę silikonu i tak wyszło na zewnątrz jak zaślepka wskoczyła  docisłem powycierałem nadmiar i zostawiłem do wyschnięcia teraz trzyma nie rusza się i jest cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!