Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Grandtour GT Line w salonie - pytania


Gynio

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Zamierzam zakupić Grandtour`a w wersji GT Line i mam kilka pytań co do pakietów jakie wybrałem lub w co jeszcze warto zainwestować.

Moja konfiguracja z konfiguratora:

https://www.renault.pl/cfign/22bbe169ede46105e25670266f256462.html

 

Forum jest dosyć duże, musiałbym sporo czasu poświęcić, żeby przeanalizować tematy, bo pewnie w nich znajdę większość odpowiedzi, ale w skrócie.

Dealer powie swoje - żeby sprzedać co jest normalne i rozumiem, ale liczę tutaj na odpowiedzi osób, które jeżdżą i mogą wyrazić opinie ze strony praktycznej.
 

#1. Ta podstawowa tapicerka w GT line to materiał typu zamsz - ma ktoś / jak się to sprawdza? Wybrałem opcję 
tapicerka materiałowa w kolorze czarnego aksamitu - za 1000zł 

ponieważ zależało mi na niebieskich wstawkach i lepszym materiale ( zwykła tapicerka) - dobry wybór czy szukać czegoś innego?

#2. Jak się sprawdza ekran 7 a 8 cali? Wybrałem opcje:
pakiet Multimedia 8,7'' - 3500zł

Czy nie jest denerwujące wyklinanie na ekranie każdej dmuchawy / klimy na ekraniku? Czy na 8,7 cali apki z telefonu obsługują cala rozdzielczość tego ekranu czy ucina?
Zastanawiam się czy to jest faktycznie taki must-have i czy nie ma możliwości wybrania innej opcji / pakietu żeby  powiększyć ekran / nawi chyba nie jest potrzebna skoro będzie działać z tel.

#3. Zależy mi na czujniku parkowania również z przodu, w GT line w postawie tej opcji nie ma, dlatego wybrałem pakiet:
pakiet Easy Parking - 2500zł

Czy jest jakaś inna alternatywa? Od dealera dostałem info, że te czujniki serwisowe nie działają tak samo jak te z tyłu i nie są podpięte nawet pod komputer tylko jest ostrzeżenie dźwiękiem.

 

Pozostałe opcje, które wybrałem to ale to jako must-have/bajer

- KOŁO ZAPASOWE DOJAZDOWE

- DACH SZKLANY, OTWIERANY

- GAP 

- GWARANCJA serwisowa 5lat

 

Jedynie martwi mnie jeszcze ten fotel kubełkowy - wydaje się, że ten bok oparcia przy wsiadaniu będzie się sporo obcierał.

Czy dealer przy takiej konfiguracji jest w stanie zejść z ceny? Jak to wygląda / jak to było w waszych przypadkach? 
O co warto zapytać / zwrócić uwagę?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach... - przeniosłem - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja patrząc na to czego mi brakuje, to bym 8,7" nie brał, tylko wziął lampy pure led, są w tej samej cenie, ale jeśli chcesz mieć aktualizacje mapy to musisz wziąc i tak pakiet mulitmedia 7". Ja osobiście bym zrezygnował z tego, lepiej wziąć 7" i jeździć na android auto a mieć pure vision led. 8,7" fajne, ale tylko fajne, nie wnosi nic więcej, a android auto i tak na pół ekranu maksymalnie. Pakiet easy parking to must have do miasta, świetne czujniki 360, plus kamera cofania, ja częściej korzystam w mieście z przednich czujników, niż z tylnych (jednak szybciej jest wjechać przodem, niż tarasować całą ulicę/parking i ładować się tyłem). Do tego pakiet easy parking daje Ci czujnik martwego pola. 1000zł za kubełki moim zdaniem warto.

Koniecznie weź też podłokietnik z tyłu - kosztuje tylko 250zł, a potem dla pasażerów lepiej i pełniejsze wyposażenie przy sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te kubelki i co do materiału to boki i tył foteli to eko skóra, siedzisko to normalny materiał (nie jest to zamsz, alcantara czy coś). Spoko opcja, trzymanie boczne mega ale minus taki ze jak bd chciał fotelik zamontować z przodu to ciasne te fotele są i nie każdy fotelik wejdzie. 

Mam też pakiet multimedia 8,7 ale wziąłem go głównie z tego powodu że dla mnie to wnętrze brzydko wygląda przy pakiecie multimedia 7, no ale to rzecz gustu. I mam praktycznie taka sama konfigurację jak ty tylko bez easy parking i szklanego dachu, no i mam hatchback a nie kombi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie, mam nadzieje, że się ktoś jeszcze wypowie ;)

Odnośnie automatu - GT line nie ma już łopatek przy kierownicy z tego co mi wiadomo więc trochę lipa ;)

Co do lamp pure led to zastanawiałem się nad nimi i nie wiem czy nie rozsądniej jest ich nie brać - nie wiadomo jak z awaryjnością tych ledów bo to nowość, a wymiana na nowe wiąże się z wymianą całego reflektora z  tego co słyszałem?

Jak działa elektryczny ręczny gdy aku jest umarnięty? Nie jest tak, że jak coś wysiądzie w elektryce to nie będzie z tym problem?

O podłokietniku z tyłu zapomniałem - a to dobra uwaga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie pure led. Nowe auto na zwykłej h7 to jakiś śmiech na sali od razu wyglada jakby było z poprzedniej epoki. Do tego światła naprawdę rewelacyjnie świecą pomimo ze nie są matrycowe. 

O awaryjność nie masz się co bać. Przecież jest gwarancja. 

 

Reszta dobrze wybrana ;). Dodaj podłokietnik z tylu i jest super 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja jest do 5 lat, nie wiem czy samochód będę miał na 4 czy na 8 lat - czas pokaże. Dlatego jeżeli chodzi o akumulator itd  to wolałbym wiedzieć jak to wygląda. 

Taka wymiana reflektora to raczej kosztowna sprawa niż wymiana samej żarówki, a tutaj też dziwne podejście, że ten led nie jest możliwy do wymiany - aż taką mają pewność co do bezawaryjności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!