Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak sygnału GPS i aktualizacji czasu.


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

wsiadam dziś do auta i zonk. Mapa "stoi" w jednej pozycji. Jak wejdę w sygnał GPS to go brak. Nie pamiętam dokładnego komunikatu. Dodatkowo od wczoraj nie zmienia się automatycznie data (godzina) w Megane. Nie wiem czy to tematy powiązane ze sobą. Ktoś coś w tej kwestii? Jechać do serwisu czy samemu można zresetować oprogramowanie. Oczywiście jeśli to tylko problem oprogramowania. Megane z 10.2017. Ekran 8,7 cala.

Edytowane przez pawelratajczak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

I udało się rozwiązać problem? U mnie wystąpił podobny. Renault Megane IV, status gps nieaktywny, przez co godzina przy ustawieniu automatycznie nie ustawia się zgodnie z czasem. Niestety mam też problem przy ustawieniu ręcznym godziny (sam gps i tak mi niezbyt potrzebny, bo mapy nieaktualne) po wyłączeniu r linka tj. wygaszeniu po zamknięciu samochodu godzina się zatrzymuje. Po powrocie jest taka jak przy wyłączeniu, czyli zegar jakby był nieaktywny i nie mierzył czasu, gdy system jest wyłączony. Samochód dopiero kupiłem, wiem, że sprzedający wymienił akumulator. To w tym może być przyczyna? Ktoś się orientuje jaki mógłby być koszt naprawy, bo trochę już wydałem na wymianę filtrów i oleju i muszę to odłożyć w czasie, ale jednak nieaktualna godzina jest irytująca, więc gdyby było za grosze to bym teraz chciał zrobić.

Edytowane przez sztywniutko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem aktualizację r linka z 2.2.17.803 do 2.2.19.300 i nic to nie zmieniło niestety. Chciałbym zaktualizować do tej wersji 7, żeby mieć android auto, ale w jednym aso powiedzieli mi że się nie da, a drugim koszt to 440 zł. Na razie mi po prostu zależy, żeby godzina ustawiona ręcznie, nie automatycznie z gpsa (bo jest nieaktywny) nie zatrzymywała się po wyłączeniu systemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

sztywniutko - udało się rozwiązać problem? Mam podobnie, od jakiegoś czasu godzina i data działa tylko jak jest włączone radio. Nie wiem czy to się wzięło samo z siebie, ale wystąpiło krotko po tym jak bezpiecznik od oświetlania schowka poszedł przy wymianie żarówki. Wyciągałem po kolei bezpieczniki by znaleźć właściwy (który znalazł się po ściągnięciu plastiku i był schowany wyżej niż te widoczne po otwarciu klapki). 

Restart przyciskiem nie działa, R-link wersja 3... zaktualizowana do najnowszej w ASO po koniec 2018.

 

Problem rozwiązany - okazało się, że zegar stanął po zmianie anteny na płetwę rekina renault (która nie ma wtyczki do GPS). Auto nie ma nawigacji, także formalnie nie potrzebuje GPS, ale jak widać jest potrzebny aby zegar chodził prawidłowo. Także jak nie działa GPS lub zegar liczy tylko czas jazdy :) to problem jest w antenie GPS.

 

 

Edytowane przez gochu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Mam pytanko dzisiaj zatrzymała mi się nawigacja jakby straciła sygnał na statusie sygnału trzy kreski od prawej strony nie mają zasięgu, czy w megane 4 z 2016 roku antena GPS jest na dachu czy gdzieś na radiem o na dachu mam zwykła antenę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, slawlik2 napisał:

Mam pytanko dzisiaj zatrzymała mi się nawigacja jakby straciła sygnał na statusie sygnału trzy kreski od prawej strony nie mają zasięgu, czy w megane 4 z 2016 roku antena GPS jest na dachu czy gdzieś na radiem o na dachu mam zwykła antenę. 

Antena GPS w Megane IV jest za radiem albo i jeszcze dalej w desce rozdzielczej, natomiast żeby ją wymienić ja zdejmowałem jedynie ekran (są filmiki na YouTube jak to zrobić przy poradach dotyczących wymiany ekranu 7 cali na 8,7 cala). Potem odpiąłem starą antenę niedziałającą, nie wyjmując jej bo sama antena jest gdzieś za skrzynką rlinka. Wtyczka jest pod ekranem. Podpiąłem nową antenę i ją położyłem na skrzynce radia i działa tak 3 lata. Chyba, że masz wersję bieda, bez ekranu 7 lub 8,7 cala to może być i tak jak pisał gochu na dachu. U mnie w wersji z ekranem 7 cali nie wyświetlało prawidłowo godziny i winna była popsuta antena GPS i problem tak właśnie rozwiązałem.

Edytowane przez sztywniutko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziwne dzisiaj działa godzina jest ok ale jak wejdę na status GPS to tam jest inna godzina w sumie nie wiem w czym był problem ale pierwsza diagnoza to antena tylko kwestia numeru seryjnego anteny żeby ewentualnie kupić nową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!