Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzeje się jedna strona-jak to złożyć?w jaką


Rekomendowane odpowiedzi

NA samym początku powiem że temat dotyczy MEgane Coupe 99r.

Od czasu malowania zacisków hamulców mam problem iż grzeje mi się prawe przednie koło-ociera hamulec. Rozbierałem juz to dwa razy i porównywałem z drugą stroną i wygląda tak samo. Jednak koło się grzeje a auto wyraźnie jakby miało jakiś opór. Jak stoje na lekkiej górce to auto wcale sie niestacza.

 

Teraz moje pytanie dotyczy blaszki(na zdjęciu piewrszym numer 1) znadującej się w zacisku hamulcowym-takiej blaszki którą wsuwa się we wnęke w tłoczku hamulcowym:

-w jaki sposób powinna być ona założona??

-Czy powinna w jakiś sposób przytrzymywać klocek hamulcowy??(tak aby cofał się razem z tłoczkiem)-na jednym z jej końców znajdują się takie jakby uszy/zagiete dwie blaszki(na zdjęciu pierwszym numer 3)-do czego one służą??czy one powinny w jkais posób trzymać klocek hamulcowy

-czy ta spręzyna/takie dwa druciki z klocka(na zdjęciu drugim numer 4) powinny zapierać się o zacisk w punktach oznaczonych przezemnie jako dwie kropki??czy powinny przechodzić przez dziurę miedzy tymi kropkami??(tak jak na zdjeciu trzecim i piątym)

-przedewszystkim w którą stronę powinna być założona ta blaszka

-moze jakies inne pomysly??

 

Może jest gdzieś na forum coś na temat tej blachy??mi nieudało się znaleźć-jeśli tak to za podesłanie ewentualnego linka będę bardzo wdzięczny

 

będę bardzo wdzięczny zapomoc. W książce WKL niema nic na temat tej blaszki. W swoim życiu wymieniałem kilkanaście par klocków w wielu samochodach i nigdy takiego porblemu niemiałem.

 

GDYBY SIĘ KOMUŚ PRZYNAJMNIEJ 6 ZDJĘĆ NIEWYŚWIETLIŁO-NALEZY ODŚWIEŻYĆ STRONĘ.

 

635feccb7fb09bf2.jpg57f9c3bd430a28b2.jpg c76aaa5953c50294.jpg 6774e7f5a4183cbf.jpg f2457e4c179be643.jpg 4436097b6e67235b.jpg 224eaa5db6272ed5.jpg 748033b8e2890f02.jpg 0cac3bc709bbb971.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommi ,przerabiałem ten temat :) Pomalowałes zaciski i jarzma wiec prowadzenie klockow zmieniło sie .Dokladnie jest to miejsce o ktore opiera sie klocek na jarzmie ( tym elemencie przykreconym na stałe do piasty koła).Jest to jego prowadnica a ze teraz masz tam warstewke farby to klocek nie przesuwa sie swobodnie.Zdrap farbe z tego miejsca -sadze ze powinno pomoc p.s ja nie malowałem zaciskow-po wymianie na nowe klocki nie wyczysciłem dokladnie tych prowadnic i kolo od strony kierowcy grzało sie p.s.1 na trzecim zdjeciu nie masz załozonej prawidowo sprezyny -tej znajdujacej sie na klocku .Powinna ona znajdowac sie CAŁA POD zaciskiem.U Ciebie jej polowa wystaje. p.s2 rozumiem ze sprawdziłes płynnosc poruszania sie samego tłoka w zacisku? Podobnie -sprawdzone sa prowadnice znajdujace sie pod gumowymi uszczelnieniami-harmonijkami?Takze one sa czesto powodem takiego grzania sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba trafiliście w dziesiątkę. Dzięki opisowi Daniela i rysunkowi Prezesa wiem o co chodzi. I właśnie wydaje mi sie ze to o to chodzi-ponieważ grzeje mi się tylko prawa strona. I tylko tą stronę malowałem na tyle dokładnie że wyjąłem te blaszki nad i pod klockiem i pomalowałem pod nimi-z drugiej strony tego nie robiłem i jest OK. Więc pewnie macie racje-jutro się za to wezmę i zobaczymy.

Co do Daniela-

ps1: wiem-specjalnie ją tak założyłem żeby zdjęcie zrobić i spytać czy jest poprawnie czy nie-dzięki.

ps2: chodzi dosyć ciężko

-prowadnice znajdujące się pod harmonijkowymi gumami nasmarowałem i chodzą idealnie.

a czy może wiecie w którą stronę powinna być ta zasrana blaszka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!