Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto zamiast clipa?


Xior

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już coś chcesz kupić to z czystym sumieniem polecam taki zestaw ,który ja osobiście użytkuję i złego słowa nie powiem . Jak masz drugą markę samochodu to dokupujesz drugą licencję na daną markę za jedynie 100 zł .Godny polecenia sprzęt diagnostyczny https://maxiecu.com/produkty/samochody-osobowe/

Edytowane przez stryjek998
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widać to nie obsłuży M III. Według minie dużo lepszy i darmowy zarówno dla M II i M III jest ddt4all. Kupujesz tylko ELM 327 i instalujesz darmowy DDt4All . Zrobisz to samo i albo i więcej. I nie jest jak pisze sprzedający cały spolszczony. Jeżeli chcesz używać do M I to można zaryzykować.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pbet napisał:

Szkoda kasy na Maxiecu do MIII. Analizowałem. Kasa w błoto, praktycznie zerowa funkcjonalność.

Mocne słowa jak na kogoś, kto kupił sobie Clipa i nie używa, tylko jeździ na Clipa do innych :mrgreen: Ja ostatnio robiłem Maxiecu konfigurację zegarów w MIII. Dodam, że nie udało mi się to przy pomocy Delphi. Wywaliło mi też błąd Airbaga - Maxiecu pokazał dokładnie w którym miejscu był problem. Naprawiłem sobie sam. Więc może nie da się zrobić wszystkiego co można Clipem, ale dla mnie to dobrze wydane 450 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jottar używam do tego do czego chciałem czyli do odczytu błędów i podglądu parametrów kiedy potrzebuję. Od ręki i bez opłaty. To był jedyny cel mojego zakupu i nigdy nie miałem zamiaru eksperymentować. U mechaników naprawiam, a że oni także podłączają Clipa przy robocie to już inna sprawa. 

Swój post opieram na analizie listy zgodności Maxiecu z modułami / uprawnieniami w MIII (w moim roczniku i wersji) i kilkukrotniej korespondencji z tą firmą. Może coś zmienili. To było ponad rok temu.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak potrzebujesz interfejsu tylko do odczytu błędów, to tym bardziej nie rozumiem dlaczego uważasz, że MaxiEcu jest bezużyteczny. Odczytasz i skasujesz nim każdy błąd, jeszcze nie trafiłem u siebie też na żaden moduł, z którym nie mógłbym się połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, stryjek998 napisał:

Godny polecenia sprzęt diagnostyczny https://maxiecu.com/produkty/samochody-osobowe/

Tylko cena podchodzi pod clipa 200 ojro jak dla mnie  wybrał bym clipa,na te kilka sprawdzeń w roku czy wykasowanie błędów za samo oprogramowanie z kabelkiem za drogo

dlatego pytałem o tamto niecała stówa jeszcze do przyjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do MII lub SC II lub starszych modeli renault to warto dać tę stówkę tym bardziej, że praktycznie wszystko jest po polsku. Co do odnośnie M III to warto zapytać sprzedawcę czy obsługuje te modele. Z tego co wiem to DDT2000 nie obsługuje MIII. Tak jak wcześniej napisałem do M III najlepszy darmowy jest DDt4all lub płatny Maxiecu do odczytu lub kasowania błędów. W porównaniu z M II maxiecu w M III robi dużo mniej w konfiguracji. Obecnie jest stosunkowo drogi ale za to ma możliwość rozszerzenia do dowolnej marki za niewielkie pieniądze w stosunku do clipa który jest ukierunkowany praktycznie tylko na jedną markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam maxiecu i coraz mniej z niego korzystam. Miałem sytuację gdy nie radził sobie z poprawnym odczytem błędu a co za tym idzie miał problem z skasowaniem tego błędu . Sprawa zgłaszana kilkakrotnie do twórców oprogramowania .Dość ciekawie wygląda Renolink niestety nie jest po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Xior napisał:

Tylko cena podchodzi pod clipa 200 ojro

Ja kupiłem od autoryzowanego dystrybutora za 450 zł. do Renault + 100 zł. za dodatkową markę (chciałem jeszcze do Forda żony). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, walba napisał:

Sprawa zgłaszana kilkakrotnie do twórców oprogramowania .

 

Ja osobiście nie mam z nimi żadnych problemów. Używam maxiecu jak jeszcze kosztował około 250zł czerwiec/2016. Był problem z komunikacją to mail z logami do producenta i od następnej aktualizacji było ponownie wszystko okej. 3 miesiące temu padł interfejs, napisałem do działu wsparcia przesyłając logi. Po wysyłce do nich interfejsu przysłali nowy. Także ja jestem zadowolony. M2 czy M3 nie ma żadnych problemów z komunikacją. Adaptacje, testy działania oraz wykresy urządzeń do diagnozy jak najbardziej działają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Mam także m3 ph1 jak autor. Z podanego linku urządzenia się nie podepnie. Jak autor jest trochę kumaty w komputerowych aplikacjach itp. To najlepszym rozwiązaniem elm i d4all lub pyren+ dd sxcreens. Można się zmieścić w 50 zł a spore są możliwości.

Edytowane przez bardok85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kumple, czy warto kupić coś takiego? Nic u mnie nowego nie ma, nic się nie psuje, jeżdżę spoko, ale na przyszłość np. do wymiany wtryskiwaczy (zakodowanie)? https://allegro.pl/oferta/renault-dacia-interface-zamiennik-sonda-can-clip-8337661890 Czy to szkoda kasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!