Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Haifisch napisał:

No muszę przyznać że udany zakup

Trochę nie w temacie ale przy okazji:

Masz Elm 327 i ddt4all to przy okazji możesz zmienić kilka rzeczy w swoim aucie. 

1 - wyłaczyć "start-stop" jeżeli posiadasz

2 - włączyć kierunkowskazy "autostradowe" jeżeli masz UCH w wersji BCM95_SW25_V1.1

3 - odpalanie bez naciskania na pedał hamulca lub sprzęgła przy lewarku ustawionym na luz, opcja przydatna podczas np. jakiś napraw lub uszkodzenia czujnika sprzęgła

4 - włączyć lampki w drzwiach gdybyś ich nie miał a dołożył

5 - otwieranie bagażnika pilotem (dwusekundowe przytrzymanie przycisku bagażnika na pilocie) bez naciskania na przycisk w klapie, przydatne w przypadku uszkodzenia przycisku otwierania w klapie

6- wyłączyć brzęczyk niezapiętego pasa w niektórych wersjach licznika

7- włączyć zegarek w miejscu licznika kilometrów

8 - aktywować światła dzienne jeżeli nie masz a dołożys

9 - wymienić klocki przy hamulcu elektrycznym - włączenie trybu serwisowego i wyjście z tego trybu

oraz pewnie jeszcze wiele innych opcji.

Oprócz tego masz odczyt i kasowanie błędów najlepiej przy użyciu Pyclip.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie powoli zgłębiam wiedzę na temat PyClip'a i ddt4all.

Najbardziej przydatne by były te kierunkowskazy ale niestety rocznik auta 2009 ph1 więc odpada.

Ale z tym odpalaniem bez sprzęgła i hamulca to fajna sprawa.

Jeszcze zmieniłbym interwał wymiany oleju na 10 000km i 12 msc.

Wcześniej miałem astrę 3 i tam robienie czegoś opcomem w porównaniu do ddt4all to była zabawa. 

 

Edit:

Czujnik wymieniony, klimatyzacja działa aż miło.

Opłacało się zainwestować 60 zł w icar'a 3.

aniewa wielkie dzięki za pomoc.

Jeszcze dla potwierdzenia screen z pyclipa:

Screenshot_20200416_142858.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, mam podobny problem - mianowicie gdy climatronic ustawiony jest na LO, to fajnie chłodzi i za chwile wieje ciepłem.

Jaka powinna być temperatura parownika podczas wyłączonej i włączonej klimatyzacji. Na wyłączonym silniku było ok. 18st a po załączeniu silnika spadła nawet do -10. Czy to też wskazuje na uszkodzony czujnik? Przy ustawieniu na AUTO i 18st wewnątrz temperatura parownika wahała się w granicach -1st - 2st.

00A01401-E591-4052-9C22-937395B1378A.png   B18C8021-447D-4DD3-994F-5FB0BCE2DE7A.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy sprawdzałem temperaturę parownika ale nigdy poniżej zera nie zanotowałem. Sprawdzałem zawsze na biegu jałowym. Musiałbym sprawdzić po dłuższej jeździe. Jak masz poniżej 7 stopni to wiadomo, że parownik zamarznie i powietrze nie przejdzie do kabiny. Na wyłączonej klimatyzacji czujnik parownika powinien pokazywać temperaturę powietrza przechodzącego przez parownik czyli praktycznie temperaturą zewnętrzną. Uszkodzony czujnik może ustawiać sprężarkę na minimalną wydajność i brak chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Czujnik masz dobry masz za mało czynnika i ci parownik marznie , mnie pokazuje od 0,1 do 2 ,3 st. Bo to logiczne ze po rozprezeniu w zaworze rozprężnym czynnika temp.musi być w tych okolicach a od zaworu do parownika jest tylko kilkanaście cm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Macie racje, jednak to nie pomogło. Okazuje się ze raz pokazuje temp. 1-3 i wszystko działa ok, a raz -10 i nie chłodzi tak efektywnie. Jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny? Albo co to ewentualnie może być. Niedawno nabijałem klime

 

Wydaje mi się, że klima szaleje jak na dworze jest gorąco

Edytowane przez Dybal92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam podobny problem z zamarzaniem parownika. Czynnik sprawdzony, filtr wymieniony.

Szukając przyczyn natrafiłem na taką sytuację jak na zdjęciach poniżej:

Wskazania zmieniają się co chwila. Raz temp. parownika -40 inny razem właściwa.

Co może być przyczyna takich zmian?

 

Scenic III 1.5 dci 2013

 

Screenshot_20201112-145712_PyClip.jpgScreenshot_20201112-145728_PyClip.jpg

 

Dodam jeszcze, że jakiś czas temu znalazłem takie błędy, ale ich wykasowanie nic nie zmieniło.

IMG_20200812_142831341_HDR.thumb.jpg.423fe02654070894a3cac0d8c80b2bc6.jpg

Edytowane przez robczo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno by dwa czujniki uległy uszkodzeniu, dodatkowo nie ma odczytu z czujnika temperatury zewnętrznej. Sonda parownika i czujnik temp. wewnętrznej podłączone są bezpośrednio do panelu klimatronika. Może coś z połączeniem we wtyczce panelu klimatyzacji? -40 to brak odczytu z danego czujnika.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!