Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0dci 160km przy 200 tys - czy warto?


sylvo555

Rekomendowane odpowiedzi

Tak. Bo może mieć słabe opony, podrapany lakier, brudne wnętrze, może być sprowadzone i do opłat, może mieć odprysk na szybie i milion innych powodów, które powodują, że wartość jest niższa niż inne auta tego typu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak Panowie, byłem oglądnąć auto i się przejechać ale muszę stwierdzić że chyba jednak Meganki odpuszczam całkowicie. Myślałem, że poprzednie które widziałem były jedynie "kiepskimi egzemplarzami" ale z tego co widzę ten samochód po prostu taki jest, wydaje się strasznie tandetny i kiepsko wykonany nawet jak na Renault (mówi to ktoś kto przejeździł sporo kilometrów w lagunie 2 z 2001r). Jak chodzi o ten egzemplarz to nawet spoko, lakier ładny mimo że kilka elementów było lakierowane ponownie, wnętrze ma normalne ślady użytkowania, bez tragedii (fotel kierowcy był tapicerowany dlatego jak nowe). Generalnie dla fanatyka meganek pewnie spoko w tej cenie. Wygląd zewnętrzny super, oryginalne felgi GT bardzo ładne, ale odrzuciło mnie po prostu wykonanie tego samochodu oraz w sumie też silnik - generalnie we wszystkich egzemplarzach powtarzało się to samo: strzelające jak karabin drzwi (ogranicznik), na dodatek dudniące jak w studni przy zamykaniu. W wersji coupe na dodatek przy zamykaniu blacha na drzwiach telepie się jak trampolina. Trzeszczenie w środku tragiczne, wygoda siedzenia również kiepska (porównując to ze starszą o prawie 10 lat Laguną). Co do silnika no to tak - może i jest on dobry ale powtarza się tutaj sytuacja z Laguny iii którą testowałem - nie czuć w ogóle tych 160 koni chyba że ciśniemy go jak benzynę. Porównując go np. z bmw 118d mającego tylko 143 konie to choć jestem raczej przeciwnikiem bmw muszę przyznać że silnik z bawarki pomimo mniejszej mocy i napędu na tył daje wrażenie o wiele mocniejszego.

Gdyby nie skórzane fotele i wersja gt to nie dałbym za to auto chyba nawet 15 tysięcy -  generalnie to dziwi mnie, że ludzie wołają za niektóre nawet po 28 gdzie w tej cenie można dostać dobrą L3.

 

 

Generalnie to oglądając nowsze modele Renault jeżdżąc wcześniej L2 z 2001r trochę się zawiodłem na Renault - co prawda nowsze są o wiele ładniejsze ale chyba kosztem jakości wykonania. Dla przykładu półskóry w mojej LII przy przebiegu 230 tys. co prawda są już trochę zużyte na boczkach, ale nigdzie nie ma takich paskudnych pęknięć odsłaniających materiał jakie widziałem chociażby w L3 przy deklarowanych śmiesznych przebiegach ~140tys.

Edytowane przez sylvo555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, sylvo555 napisał:

Generalnie to oglądając nowsze modele Renault jeżdżąc wcześniej L2 z 2001r trochę się zawiodłem na Renault - co prawda nowsze są o wiele ładniejsze ale chyba kosztem jakości wykonania. 

Podzielam Twoje zdanie. Kiedyś ceniłem Renault za komfort jazdy. Zaczęli produkować z wykończeniem wnętrza z recyklingu, więc o jakości nie ma mowy. Długo przymierzałem się do nowego Talismana, ale kosiarki mi nie służą. Po 30 latach nie musi diament zdobyć mojego grilla. Jednak muszę podkreślić, że moduł rozbudowanego klimatronika mają dobrze dopracowany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trochę nie rozumiem tego narzekania, kupujecie/kupujemy jeden z tańszych samochodów na rynku czy nie?.

Ceny starych diesli Renaulta czy tych słynnych Lagun są śmieszne, nikt tego nie chce przecież kupować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, tomgrandtour napisał:

Ja trochę nie rozumiem tego narzekania, kupujecie/kupujemy jeden z tańszych samochodów na rynku czy nie?.

Ale tylko na rynku wtórnym, bo za nową Lagunę w 2007 roku miałbym 3 Astry golasy nawet bez klimy.

To znaczy jak bardzo tracą na wartości, czyli marka się stacza.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomgrandtour napisał:

Ja trochę nie rozumiem tego narzekania, kupujecie/kupujemy jeden z tańszych samochodów na rynku czy nie?.

Ceny starych diesli Renaulta czy tych słynnych Lagun są śmieszne, nikt tego nie chce przecież kupować.

 

Zgadza się :-)

Ja akurat kupuję bo je znam, są tanie, dobrze wyposażone. Dlatego już mam chyba 13 albo 14 renówkę. Jestem pogodzony z tym, że to nie jest szał technologiczny. Najbardziej jednak lubię roczniki 2005-2010, wtedy można było kupić dobry silnik i wygodne wnętrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.09.2020 o 11:51, tomgrandtour napisał:

Ja trochę nie rozumiem tego narzekania, kupujecie/kupujemy jeden z tańszych samochodów na rynku czy nie?.

Ceny starych diesli Renaulta czy tych słynnych Lagun są śmieszne, nikt tego nie chce przecież kupować.

 

No właśnie moim zdaniem to nie jest bezsensowne narzekanie - po prostu zdziwiłem się że laguna z 2001r tak zawyżyła moje oczekiwania, że megane w dobrej wersji z 2010 wydało mi się kiczowe. Taką lagunę "rodzynka" z niskim przebiegiem dobrym wyposażeniem i jakimś 2.0t można czasami znaleźć za ~12k i oferuje ona o wiele lepsze wykonanie i komfort a wyposażenie na tym samym poziomie co taka meganka w dobrej kondycji za 25.

 

Dawniej właśnie ceniłem renault za dobre i innowacyjne wyposażenie za niską cenę na rynku wtórnym. Ale rozwój gdzieś chyba w 2005 się zatrzymał - bo w egzemplarzach z 2010-2011 nie widzę w zasadzie niczego nowego, może jedynie oprócz 4control w Lagunie. Bajery typu hands free które były lata temu i w zasadzie nic więcej, a głupiej kamery cofania fabrycznej która tak ułatwia życie nie idzie uświadczyć (czy oni w ogóle montowali gdzieś fabrycznie kamery np. do 2012r? Bo chyba jeszcze się nie spotkałem, nawet w topowych wersjach initiale paris itd).

 

W każdym razie wiem, że to już offtopic więc nie ma co więcej dywagować, trochę się po prostu zawiodłem bo byłem zawsze zwolennikiem Francuzów na przekór wszystkim januszom z audi i bmw w których jedyne wyposażenie jakie mieli to radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że meganki III są dobrze spasowane jeśli mówimy o wnętrzu, ale niestety wystarczy jeden demontaż np boczka drzwi i już później będzie skrzypieć i trzeszczeć. 

W gt jest bardzo sztywne zawieszenie i jak pojeździsz trochę po naszych drogach to z czasem wszystko zaczyna trzeszczeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!