Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oględziny auta: naprawy blacharskie i szpachla - czy to dyskwalifikuje samochód?


radish

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,
mam do Was pytanie, ogladalem ostatnio samochod, ktory z prawej strony mial naprawy blacharskie (na fimiku poniżej) - bez sprawdzenia miernikiem lakieru nie było widać żadnych punktów, ktore moglyby zdradzic, ze cos bylo robione.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Ponizej zalaczam filmik, dajcie znac co myslicie. z góry dzieki za odp.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

https://files.fm/u/ukk9f32b5#/view/5w7f2juhc

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo tego betonu :) przy panoramie odpuść. Może popękać i to lada chwila :)

 

zgodnie ze sztuka jak dach jest szklany to wymienia się w całości. Wtedy łączenia są na słupkach i nie ma problemów. 

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moja meganka jest po poprawkach, wiedziałem co kupuje. Robota zrobiona tak jak trzeba, mechanicznie była igłą, kupiłem nie żałuję wtedy urwałem chyba z 4.5k na aucie, 3 lata samochód mam 80k za mną. Nie narzekam zero problemów z elektroniką cewkami czy innymi cudami, jedyne co to wymieniłem obie chłodnice bo były ubytki "płynów", a że nie lubię bawić się i drutować bo nie mam na to czasu założyłem nowe i auto jeździ. Nigdy nie miałem jakiegoś szarpania tfu tfu odpukać czy choćby błędu na desce, więc czy Ja wiem czy taki bez kolizyjny samochód lepszy od jakiegoś zadbanego po usterkach?. 2 letnie Clio w domu mam, i jest już po dwóch szkodach nie z naszej winy, prawy i lewy bok już malowany, czy jest szpachla nie wiem bo nie weryfikowałem, mało interesuje się tym autem, i czy Ja wiem czy to będzie aż taki ból d*py dla kupującego? Jak się znajdzie maruda to niech idzie weźmie w leasing nowe, szkód nie unikniesz bo jak nie Ty w kogoś wjedziesz to ktoś w Ciebie jak w naszym przypadku ?. Nie bać się jak dobrze zrobione, każdy doszukuje się choćby zmiany szyby czołowej bo rocznik nie taki to pewnie auto skręcone z autosanu i przystanku :D, a później wkłada miliony złoty bo silnik albo sprzęgło zajeżdżone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam. Ja swoją megane 3 też kupiłem wiedząc że miała uszkodzony tylny błotnik z lewej strony i była lakierowana razem z tylnymi drzwiami. Miernik lakieru pokazywał w pewnym miejscu nawet około 1000 mikronów na długości 15 cm w pozostałych miejscach różnie 350 400 mikronów a tam gdzie tylko drugi lakier w granicach około 300 mikronów. We wnękach drzwiowych słupki 50-90 mikronów prawej jak i lewej strony. Dach i błotniki pozostałe części samochodu 120-150. Miałem mieszane uczucie jednak uszkodzona znajomy mechanik kolega nie blacharz ani lakiernik mówi mi słuchaj facet się nie krzywi jak sprawdzasz miernikiem i sam przyznaje że była zarysowana a nic nie wskazuje na to że był wymieniany jakiś element jest w całości żaden próg nie ruszany i to jest zaleta że jest w całości dobrze utrzymana pod względem mechanicznym sprawna układ zawieszenia ok było widać po jeździe próbnej negocjuj dobrą cenę i bierz nic lepszego z rocznika 2011 nie znajdziesz. Posłuchałem kolegi wynegocjowałem dobrą cenę i kupiłem. Samochód był z Holandii na niemieckich blachach znaczy cała historia samochodu jakiej się dokopałem pochodziła z Holandii nawet ichni przegląd techniczny posiada jeszcze do 27 lipca 2021 a kupiłem ją w kwietniu. Dokopałem się nawet w necie tego jak i kiedy przechodziła przeglądy w Holandii jakie miała usterki (podświetlenie tablicy tył światło stop i wymiana lampy lewej ze względu na uszkodzony odbłyśnik) takie tam pierdoły. Po jakimś czasie przy powiększeni zdjęć jakie miałem okazało się że miała uszkodzoną klapę z tyłu znaczy wgniecioną ale miernik pokazuje na całej klapie lakier fabryczny albo wyciągnięta bez lakierowania lub od drugiego z takim kolorem lakieru skłaniam się do drugiej klapy bo jak się dokładnie przyjrzy widać mankamenty spasowania. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu a to że była zarysowana i dobrze zrobiona nie przeszkadza mi i tak jak kolega powiedział najważniejsze ze jest w całości nic nie wycinane doklejane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!