Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co można zmienić w M III/SC III programem Ddt4all - Ecutweker


Rekomendowane odpowiedzi

Ten przełącznik w niektórych modułach ELM 327 wyszukiwał sterowniki can multimedia. W tym przypadku powinien wyszukać radio, nawigację i BIC. W innych modułach był przełącznikiem na moduły Forda. Nie podpowiem, jak jest u Ciebie, bo nie mam styczności z modułami multimedia w M III.

6 godzin temu, monkahead napisał:

odczytuje mi te dane przez ddt4all ale nie potrafiłem zapisać ustawień

Klikasz na dole w "New  configuration application"

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego aniewa wiesz,moze czy parametr poniżej odpowiada za włączenie/wyłączenie spryskiwaczy lamp xenon? myślę to przetestować czy po wyłączeniu i zapisaniu zmian spryskiwacze zadziałają na lampy czy nie bo jak nie to fajnie by było bo na zimę można by sobie wyłączyć :) musiało by to w takim razie odpowiadać za odcięcie zasilania od pompki spryskiwaczy xenon w zbiorniczku 

 

HEADLAMP_WASHER_CF – Headlamp washer is present  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi jeszcze kolego drogi dwie rzeczy

 

-jest opcja,żeby nie dało się w megane 3 ph1 2011r włączyć zegarka w liczniku? ddt4all znajduje mi licznik tak jak wspomniałeś od fluence natomiast pyren niby prawidłowo ale w pyrenie  w liczniku w ostatniej linijce jak się wejdzie bodajże DDT SCREEN to tam jak załaduje się już to niby jest ten spis cały funkcji itp ale ustawiając zegarek bo pisze :NO Display Clock  i do ustawienia jest jedynie Display Clock ale mimo trybu ekspert po zapisaniu nie zapisuje i wraca z powrotem do no display clock widać nawet na dole na czerwono wyskakuje od ELM komunikat

 

-mam ten kabel elm 327 mój z przełącznikiem i faktycznie w pyrenie znajduje mi 1.radio 2. nawigacja 3. już nie pamiętam tylko w necie nie ma żadnych opisów jak w przypadku innych rzeczy co się robi.Wiesz,może co tam fajnego można uruchomić w fabrycznej navi ?  ustawione mam na pewno,że jak jest mapa pokazana to na dole pisze stacja radiowa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spryskiwacze xenon wyłączone komputerowo.Trzeba zmienić w DDT4ALL HEADLAMP_WASHER_CF – Headlamp washer is present   z aktywnych na nieaktywne i zapisać w trybie ekspert mode i spryskiwacze już nie psikają na lampy tylko na szybę :) na wiosnę z powrotem sobie aktywuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie da się tego regulować jak w poprzednim moim aucie bmw,że co piąte psiknięcie uruchamiały się spryskiwacze xenon dopiero a nie co psiknięcie na szybę,ale myślę wrócić do tego bo mimo wszystko zas w zimę jadąc za innym autem reflektory brudzą się momentalnie.Generalnie leje dobry płyn zimowy zawsze motul winter 5l za około 35zł i nie szkoda mi płynu bo w bmw więcej go szło niż w megane raczej chodzi o to czy jak by były minusowe temperatury to w razie przymarznięcia spryskiwaczy  nie urwie się coś? czy to zaślepki czy pompki xenon nie rozsadzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego aniewa mam dwa pytanka pomożesz?

1.po połączeniu się z multimediami pokazuje mi już drugi raz po jeździe błąd ''obwód czujnika temp zewnętrznej'' tylko tak  w nawigacji na boku pokazuje mi temperaturę.. i niby jest ok bo pokazuje np 1/2 stopnie i + - się to zgadza wszystko. Ale w liczniku tam jak km przejechane itp. to nie mam żadnej temperatury a powinna być i tam? 

2.Która z tych opcji odpowiada za włączenie podpowiadacza zmiany biegów? bo o dziwo go wyłączyłem, ale jakoś fajniej jak był :) i teraz nie wiem która z tych opcji odpowiada za włączenie jego: 

1.With FS and Without Symbol permanently Disp
2.With FS and With Symobol permanently Displayed

Jedno ma With i Without w nazwie a drugie dwa razy With nie wiem jak to rozumieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego aniewa chodzi o to? to po prawej  to tyczy się licznika czy ekranu nawigacji? bo jak ustawię tak jak na żółto i dam w trybie ekspert write a2/a3 configuration to po lewej jak na zielono to pisze dalej no temperature to by displayed tylko nie wiem czy to od navi jest czy od wyświetlacza na liczniku?

obraz_2023-12-15_222247825.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aniewa niestety DDT4ALL wykrył mi licznik "L38VE_GEN2" w tym Fluence, który jest podświetlony na czerwono, także jak rozumiem, to nie dokładnie ten mam w aucie? Da się coś z tym zrobić? Są jakieś inne bazy danych, gdzie może być wersja mojego licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo rzadko do czynienia z M III, włączałem zegarek w liczniku w M III ph2 z licznikiem "CLUSTER_B95_L38_ph2_V1.2" i uważam, że to nie ma najmniejszego sensu. Zegarek jest w pasku z kilometrami i po każdym uruchomieniu silnika należy przewinąć komputer pokładowy na wskazania zegarka. Co innego w liczniku SC III gdzie godzina jest wyświetlana cały czas.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!