Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

K4M 760 a 761 - różnice


czndl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, z winy poprzedniego mechanika odkręciło mi się koło pasowe na wale przy 130 km/h na autostradzie... wszystkie zawory pogięte i wgniecenia na tłokach.

Planuję wymienić silnik na taki: Link do allegro

Jedyny problem jaki widzę to druga część kodu silnika: mam automatyczną skrzynię biegów i silnik K4m 761 i nie ma takie nigdzie do dostania, natomiast 760 jest dość łatwo znaleźć.

Przeglądałem ETKĘ i nie potrafię znaleźć gdzie jest rónica. Blok silnika jest ten sam. 

Czy ktoś jest w  stanie mi powiedzieć, że jak założę 760 w miejsce 761 to nie będzie problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia cyfra w kodzie silnika jeżeli jest nieparzysta oznacza tylko to, że silnik jest do automatu. Innych różnic nie ma przy tym samym numerze z cyfrą parzystą na końcu. Nie wiem jak w najnowszych silnikach ale do tej pory była taka zależność. 

Jeżeli kołnierz przylegający do skrzyni jest taki sam to można zamieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź się z tą decyzją kolego prześpij. Chyba że sam będziesz tę wymianę robił, albo przynajmniej nadzorował ja. To jest setki śrubek, kostek, spinek itp. Pourywają Ci z tego połowę, później nie dojdziesz z tym ładu ani składu. Nie zaglądam Ci bron Boże do kieszeni, ale popatrz sobie, czy nie lepiej coś wsiąść, nawet ratalnie coś młodszego niż pakować się w takie wysokie ryzyko np.: Używane Renault Megane - 19 900 PLN, 242 000 km, 2011 - otomoto.pl  Od razu zastrzegam, ze nie mam nic wspólnego z tym samochodem, ot poglądowo.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 22.02.2021 o 21:07, omega napisał:

Papuga :?: 

Nie dramatyzuj nie ma takiej tragedii z tymi śrubkami i czujnikami nie jest ich dużo to benzyna . Co do używanej Megane to ja kupiłem ale fluence i na start musiałem zmienić rozrząd uszczelniacze  termostat klocki tarcze przód tyl nowe opony lato zima linkę hamulca opornik biegu pierwszego wentylatora klimę uzupełnić (termostat zmieniałem dwa razy pierwszy 170pln plastikowy wytrzymał rok teraz mam aluminiowy ) . Jak prowadzi swój samochód i serwisuje to może koszt tego silnika to będzie jedyną inwestycja na kilka lat.

:lapka:
REGULAMIN Forum się kłania pkt  5.7,  5.13 :!: - Prezes
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!