Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania w zakresie obrotów 900-1200.


Radzix3009

Rekomendowane odpowiedzi

No, to jednak coś wiesz. Na mój nos, coś się dzieje nie tak z ukł. wtryskowym. Jak już wiemy, że było tam grzebane, to trzeba jeszcze obejrzeć dokładnie co, czy był ten wtryskiwacz wyciągany. Popatrz na nakrętki, ułożenie przewodów itp. Teraz trochę przesrane, bo najlepiej byłoby założyć komplet nowych, ale chyba osobiście zacząłbym od powtórnego ich zakodowania. TYLKO CLIP!!! Najprawdopodobniej niestety masz ten przebieg przekręcony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też pytam o temperaturę spalin. U mnie jak były nieszczelne podkładki bo je odwrotnie włożyłem to temperatura spalin była w okolicach 200 stopni zamiast 160. I na wolnych obrotach robiło masaż pleców. Raz słabiej raz mocniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, omega napisał:

Najprawdopodobniej niestety masz ten przebieg przekręcony.

Przebieg jest na 100% autentyczny. Znajomy pracuje 15 lat w firmie i jeździ tymi samochodami. Mam wszytkie faktury z ASO do Marca 2020. Tylko skoro wtrysk był ruszany to raczej i taka informacja na fakturze z ASO powinna się znaleźć.

 

4 minuty temu, halas2 napisał:

Dlatego też pytam o temperaturę spalin.

W którym momencie sprawdzić tą temperaturę? Po odpaleniu na zimnym silniku, czy po rozgrzaniu go?

Edytowane przez Radzix3009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku nim opadną obroty powinno być w okolicach 200 stopni później powinno spaść w okolice 150-160 stopni w zależności czy zawór egr jest otwarty czy zamknięty.

Jak miałem nieszczelne podkładki to na nagrzanym silniku miałem na wolnych obrotach 200-210 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Radzix3009 napisał:

Trzy są pokryte lekkim rdzawym nalotem, a ten jeden jest srebrny. W historii napraw brak informacji na temat wymiany wtrysku. 

Datę produkcji odczytasz z kodu na wtryskiwaczu, jak chcesz to wrzuć zdjęcie tego wtryskiwacza.

Rok produkcji samochodu 2015 to powinien być silnik k9k 636, 836 stosunkowo rzadko był montowany ale wszystko możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdziłem i wtryski mają podobne kody, wiec chyba nie był ten jeden zmieniany. 
Śruby wyglądają na nie odkręcane. Byłem u mechanika który zajmuje się renault, stwierdził że te wibracje nie są zbyt mocne i wg niego są przenoszone na budę przez poduszkę dolną. Zobaczę co będzie po jej wymianie. 
Po rozkodowaniu Vin silnik k9k 836.

BF4B7841-5F4D-4264-BFA5-FD213D830BDA.jpeg

7C546F90-0293-48F0-B78E-CD9934E8C5A1.jpeg

Edytowane przez Radzix3009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód z 2015 wtryski z 2016 jak dobrze policzyłem. Może i można to sobie wyobrazić. Co te wtyczki są tak pooznaczane niebieskim markerem? U siebie tego nie mam.

IMG_20191117_131055.jpg

Nie no dobrze jest, wtryski z 2015. Ł policzyłem w alfabecie z rozpędu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 22.03.2021 o 17:23, Radzix3009 napisał:

Dziś sprawdziłem i wtryski mają podobne kody, wiec chyba nie był ten jeden zmieniany. 
Śruby wyglądają na nie odkręcane. Byłem u mechanika który zajmuje się renault, stwierdził że te wibracje nie są zbyt mocne i wg niego są przenoszone na budę przez poduszkę dolną. Zobaczę co będzie po jej wymianie. 
Po rozkodowaniu Vin silnik k9k 836.

 

 

Kolego, udało Ci się rozwiązać problem z tymi wibracjami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!