Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


Ambi0

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Mam Megankę II (2003 rok, 1.5 dci) ostatnio pojawił się komunikat ,,check injection". Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych zmian, ale auto po dłuższym postoju (kilka godzin w górę) ma problem z odpaleniem. Odpalam zazwyczaj za trzecim  / czwartym razem, a z wydechu wylatuje biała chmura dymu.

 

Naprawy:

Z internetowych porad założył zaworek zwrotny, bo ponoć cofanie się paliwa mogło być przyczyną - nie pomogło.

Pierwsza wizyta u mechanika, błąd na 4 wtrysku (ponoć dotyczący pinów), mechanik wyczyścił piny - przez 100 km okej, potem znów to samo.

Druga wizyta, mechanik postanowił wymienić wiązkę elektryczną od wtrysków - znów 100 km okej i znów to samo.

 

Niestety nie znam się za bardzo na mechanice, a nie chciałbym zostać stałym klientem warsztatu. Jeśli macie jakieś propozycje na rozwiązanie problemu, będę bardzo wdzięczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę będziesz się musiał poznać, bo niestety raz, że masz awaryjny układ wtryskowy DELPHI a dwa, duży przebieg na ten układ. Pytanie zasadnicze, co jest w tej chmurze? Jeżeli para wodna, to będzie sugerować na uszczelkę pod głowicą/głowicę. Zacznij od najprostszej i darmowej czynności. Jak wygląda i czy jest stan płynu chłodniczego? Potem zrób taką próbę tym prostym urządzaniem: TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 25 TESTÓW Kraków - Allegro.pl a potem będziemy się zastanawiać co dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, omega napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.13 :!: - aniewa