Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania w kabinie - Megane 3


natala0024

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Chciałabym się trochę poradzić bo mamy zagadkę. Od jakiegoś czasu odczuwamy drżenie w kabinie na ciepłym silniku na luzie. Wymieniliśmy wszystkie poduszki pod silnikiem niestety pomogło ale na chwilę. Problem nadal występuje dając tym razem dodatkowe objawy. Najbardziej objawia się na nieobciążonym, ciepłym silniku na luzie- po załączeniu klimatyzacji problem ustępuje.

Wymienione zostały też świece.

Miał ktoś taki przypadek? albo wie co może jej dolegać? trochę martwimy się że to dwumasa bo generalnie dużymi krokami autko zbliża się do 200 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Drgania w kabinie - Megane 3

^^^Jeśli kolega ma dobry opis, to w MIII był tylko jeden silnik 1.4 - TCe. Dwumasa w tym silniku jest zastosowana ta sama co w 1.5 dCi, przy znacznie mniejszym momencie generowanym przez motor, więc jeśli pada przy 180.000 to moim skromnym zdaniem albo ktoś sporo strzelał ze sprzęgła, albo często ciągnął przyczepę... Ja mam prawie 200.000 przejechane i <odpukać w niemalowane>? nie wiem, że mam dwumasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2021 o 23:25, szwagier24a napisał:

Jaki silnik?

1,4 no tak, zapomniałam dopisać

23 godziny temu, Laros napisał:

Papuga :?:

 

Generalnie sprzęgło nie wykazuje żadnych objawów, żaden błąd także się nie pojawił. Trochę więcej jest niż 180 ? ale nie pamiętałam dokładnie w sumie to bliżej 190 tyś. Gdzieś czytałam że można liczyć się z wymianą przy 200 i dlatego też bierzemy je pod uwagę tylko no właśnie jeśli to nie dwumasa to co?

 

:lapka:
REGULAMIN Forum się kłania pkt  5.13 :!: - Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, natala0024 napisał:

Najbardziej objawia się na nieobciążonym, ciepłym silniku na luzie

   - po załączeniu klimatyzacji problem ustępuje.

Wygląda, że masz za niskie obroty biegu jałowego;

    - ile wynoszą ??

    - przeczyścić układ dolotowy;

          -  filtr powietrza - do kontroli,

   - pomierzyć na rozgrzanym silniku, biegu jałowym;

        - podciśnienie w układzie dolotowym,

        - kąt wyprzedzenia zapłonu,

   - jak wygląda sytuacja z rozrządem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!