Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Weryfikacja Megane III GT 180


zboczuszek222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie 

od jakiegoś czasu chodzi mi megane gt 180 km na forum jak i na olxie natrafiłem na ogłoszenie 

po rozmowie z właścicielem dowiedziałem się ze auto ma problem z błędem :''blednę położenie walka rozrządu"  sprzedający twierdzi ze to wina  KZFR .Ktos coś więcej powie o autku ewentualnie o usterce .Autko ładne, w atrakcyjnym kolorze a wis juz trochę ogłoszenie wiec obawiam sie ze to może być drogi gips żeby to wyprowadzić.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ze te same bloki silnika co w lagunie 3 a tu jest KZFR.

Generalnie patrzac po trmatach zwiazanych z kolem zmiennych faz z megane 2 problemow moze byc kilka.

Auto odpala za pierwszym razem gdy zimno i rosa?

Nie zamula przyspiesza ale trzeba miec porownanie poniewaz ilosc km i turbo moze zmylic.

BBledy z KZFR moga wystapic od przestawionego rozrzadu , bledow z czujnika walu badz polozenia walka rozrzadu , niskiej ilosci oleju rzadziej wymienianego 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6. :!: - aniewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, zboczuszek222 napisał:

po rozmowie z właścicielem dowiedziałem się, ze auto ma problem z błędem :

  ''blednę położenie walka rozrządu" -  sprzedający twierdzi, ze to wina  KZFR .

Wg; opisu auta;

 -  W  2019 zrobiony kompletny rozrząd z kzfr, pompą wody oraz wymieniony dwumas wraz z dociskiem i tarczą obitą kevlarem z wersji rs,

        - Przy wymianie kzfr należy koniecznie wymienić elektrozawór kzfr ;

              - to abc eksploatacji rozrządu,

Zalecam, przy 100 % pewności prawidłowego ustawienia rozrządu ;

   a/ kontrola/wymiana czujnika położenia wałka rozrządu ; 

       Jak padnie czujnik położenia wałka rozrządu, wtedy ecu nie podaje sterowania na elektrozawór

        zmiennych faz rozrządu, KZFR nie zmienia faz i stąd praca silnika może być "mułowata'', 

        drgać może silnik na niskich obrotach,

    b/ gdy pada elektrozawór  - to auto traci ducha na wyższych obrotach,

    c/ zużycie elektrozaworu, wpływa na szybsze zużycie KZFR

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!