Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III 1.5 DCI 110km - stop ryzyko awarii


Rekomendowane odpowiedzi

35 minut temu, Andrzej-2010 napisał:

Czy wiadomo jak długo były te pęcherze powietrzne w paliwie???

Niestety nie wiem. Auto trafiło na szrot we Francji skąd go kupiłem. A że nie było bite i jechało metr do przodu i metr do tyłu to się skusiłem bo był dobra cena.:) Reszta wyszła w praniu ale liczyłem się z tym.

 

Ps. Wiem że było kiedyśdawno na forum. Ale pamięta ktoś wymiar oringow w szybko złączkach? Ja podsmarowuje je smarem ale zdąży się Babel w paliwie od wielkiego dzwonu:(

Edytowane przez halas2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prz3m3k1 napisał:

Mechanik powiedział żebym wymienił wszystkie oringi przy grusCze i ogólnie przewodach paliwa.

 Koniecznie musisz zapewnić;

   -  brak pęcherzy powietrza pomiędzy filtrem paliwa a pompą wtryskową,

   -  ich obecność prowadzi do uszkodzeń wtrysków i pompy wtryskowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniam jutro filtr, zamówiłem purflux , będzie ok?

I będę zakładał nowe szybko złączki i przewód paliwowy, wyszstko zaciśnięte na opaskk. Zobaczymy czy będzie lepiej, mam nadzieję, że zakupie przezroczysty przewód paliwowy.

Filtr zamontowany przez mechanika jakiś nieznanej firny, a znalazłem twój post stary ,gdzie pisałeś , że połowa filtrów jest źle skonstruowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Purflux będzie ok. Też u mnie wystąpił ten problem "STOP" i "Ryzyko awarii silnika" po podłączeniu PyClip błąd wtrysku, błąd wystąpił jednorazowo w obu samochodach Megan III i Scenic III, w obu przypadkach w trakcie dłuższej jazdy na ekspresówce z tym że w Megan wystarczyło zwolnić i samochód zaczął jechać normalnie po krótkim postoju na MOP problem ustąpił i komunikat zniknął, a w Scenicu trzeba było już błąd skasować bo sam nie zniknął. Po tych atrakcjach odnoszę wrażenie że problem występuje po rozgrzaniu się jakiejś części może sterownika, i widzę na forum że problem raczej występuje przy dłuższych trasach.

 

Chyba najlepiej w takich przypadkach kupić jakiś ELM i mieć w pogotowiu PyRen, PyClip na telefonie żeby w razie czego ratować się w pierwszej kolejności kasowaniem błędu.

Edytowane przez Michoxx
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem trasę nad morze 1000km i wsyzstko było w porządku. Raz na jakiś czas silnik potrafił przerwać przy dodawaniu gazu ale ogólnie było ok. Dzisiaj jeżdżąc w okolicy domu silnik mocniej zaczął przerywać, nie mam żadnych błędów. Pomyślałem może jeszcze o potencjometrze przy pedale gazu, może tam warto zajrzeć i przeczyscic styki, dobrze szukam ?

 

Po trzech latach bezawaryjnej jazdy mam stres wyjechać gdzieś tym autem, szukanie dziury w całym:)

 

Edytowane przez prz3m3k1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!